panna_van_gogh Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 wylukalam taki egzemplarz http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5753300 i http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4524943 1. jaka jest dynamika tego modelu? ponizej 10s do setki (automat)? 2. jak toleruje gaz? źle czy bardzo źle? 3. jak oceniacie ogolnie ten model? jak dla mnie - piekny w srodku i na zewnatrz (moze poza kierownicą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Pierwszy ma pneumatyczne zawieszenie, może dlatego taka ciekawa cena. Posiadacze Legacy na poduchach chwalą je... dopóki działają. Podobno wymiana nie jest przyjazna dla portfela. Link do drugiego już nie działa. 1. Osiągi i wyposażenie sprawdzisz tu: subaru.de 2. O gazie poczytaj tu: LPG - dyskusje i pytania 3. Ten konkretny (GX kombi) czy Legacy ogólnie? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panna_van_gogh Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 mi drugi link jeszcze dziala 3. chodzi mi co ogolnie myslicie o tym modelu rocznikowym i o tym silniku 2.5 a także o skrzyni aut. w tym modelu w mondeo mam utwardzane amorki i wiem ile klopotow z ich zakupem, takze to faktycznie moze byc problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Ładne to drugie, ale serio dwie godziny temu ten link nie działał. :wink: GX z ręczną skrzynią ma chyba klasyczne zawieszenie sprężyna-amortyzator i chyba odrobinę lepiej przyspiesza, no i ma jeszcze reduktor. Co do amortyzatorów, to przy tym pneumatycznym to nie jest problem jaki zamiennik dobrać o pożądanej charakterystyce, bo chyba nie ma zamienników ale niech się wypowiedzą ci, co szukali. Kilka razy na forum powtarzał się temat, że wymiana takiego zawieszenie jest kilkukrotnie droższa niż klasycznego. Ale dyskusja o tym, to takie gdybanie na przyszłość, bo jeśli auto jest sprawne, to pewnie długo będzie służyć. Ja mam sedana od kilku tygodni i jeszcze jestem nieobiektywny. :smile: P.S. "utwardzane" czy twardsze niż seryjne? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panna_van_gogh Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 P.S. "utwardzane" czy twardsze niż seryjne? :wink: utwardzane przyciskiem - 2 polozenia: kanapa'/twardsze (mondeo 93') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Eee, ciekawe, Mondeo pierwszej generacji, co to za wersja? Regulowanie twardości przyciskiem, to chyba niewiele aut posiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panna_van_gogh Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 no zgadza sie, rzadka opcja i przez to mam problem z dostaniem uzywanego amora a nowy to 1k pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Element pneumatyczny do Legacy kosztuje w Niemczech 400 eur/sztuka + podatek. Zawieszenie wytrzymuje przewaznie 10 lat, potem guma jest tak porowata ze przepuszcza cisnienie. Za to komfort jest super... no i wersja z pneumatyka i automatem ma VDC, z manualem nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panna_van_gogh Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 co to VDC? my wybierzemy raczej manuala poki sprawia nam to radość, na automat przyjdzie pora na emeryckie lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 co to VDC? Vehicle Dynamics Control Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 VDC to odmiana ESP uzywana przes Subaru. W Legacy III montowano VDC tylko w wersji 2,5 AT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panna_van_gogh Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 w subaru esp? musialabym jechac z predkoscia dzwieku zeby byl potrzebny z takim gripem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 VDC przydaje sie np. do jazdy po sniegu i dziala naprawde dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panna_van_gogh Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 wyłączalny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Tak, wylaczalny od MY01 w wersji EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panna_van_gogh Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 co sadzicie o tym? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5832119 jak rozpoznac wersje eu tylko ze zdjec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Ladne autko... poznac mozna po liczniku, ten ma w km/h, wersja EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 panna_van_gogh, zobacz tutaj, tylko że wersja 2.0: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=118755 Chociaż ja bym osobiście celował już w Outbacka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Jeśli się nie mylę to Legacy III gen. było oferowane w USA w latach 2000-2004. Czyli III gen., 1999, to model na pewno europejski. Facelifting z 2002 roku był tam odpowiednio przesunięty na 2003 rok. Poza tym dość wyraźna jest różnica w reflektorach co widać tutaj: US: EU: W wersji EU są te czarne paski na kloszu. Wersje US z reguły są bez skóry (GT, L itd). Poza tym mają inne alufelgi. Jeśli mamy taką możliwość szukania za granicą, to polecam tą strone: http://auto.plius.lt/en-en Jest trochę wersji US, ale też EU i mają całkiem przyjazne ceny (Litwa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
himber Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 1. jaka jest dynamika tego modelu? ponizej 10s do setki (automat)? 2. jak toleruje gaz? źle czy bardzo źle? 3. jak oceniacie ogolnie ten model? Mam od dwóch lat Legacy III GX 2.5 AT 99 1. AT nie schodzi poniżej 10s, MT do 100 jedzie w ok. 9.4s. Dynamika jest, a jak 2. Bardzo dobrze. Od 50.000 jeżdżę na sekwencyjnym wtrysku gazu. Instalacja ok. 3.000zł. Spalanie ok 14l. 3. Jak dla mnie auto fantastyczne. Nie rzuca się w oczy. Klasyczny kształt. Funkcjonalne kombi. Do tego bajecznie komfortowe pneumatyczne zawieszenie, skórzana tapicerka, dwa szyberdachy Można się zakochać. Zawieszenie pneumatyczne jest świetne do momentu jak trzeba je wymienić. Koszt przednich amortyzatorów wynosi ok. 3.100zł Zawsze można zmienić pneumatyczne zawieszenie na tradycyjne. Automatyczne skrzynie biegów w Subaru nie są ich mocną stroną. Eksploatacja bieżąca jest w/g mnie w normalnej cenie, przykładowo: Filtr oleju - 17zł Filtr powietrza - 16zł Tarcze ATE przód - 350zł Klocki Ferodo przód - 170zł Legacy jest autem, o które trzeba dbać. Poważniejsze naprawy, które w większości biorą się z zaniedbania, słono kosztują. Gdybym miał teraz kupować kombii wybrałbym ponownie Legacy z rocznika 99-03, ale 3.0l 6 cylindrowego boxera z manualną skrzynią (o ile takie były), koniecznie kombi i koniecznie w skórze. [ Dodano: Sob Lip 26, 2008 10:55 pm ] Na co zwrócić uwagę podczas zakupów: 1. SILNIK - wymacać go z każdej strony. Koniecznie zdjąć plastikową dolną osłonę silnika i sprawdzić od spodu czy nie ma wycieków. Zdjąć kolejne kable zapłonowe i sprawdzić czy nie ma na świecach oleju. Sprawdzić poziom oleju. Sprawdzić jakość oleju, rozsmarować go na białej chusteczce - powinien być jasny i klarowny. Sprawdzić gumowe elementy. 2. SKRZYNIA - jeżeli to AT przejechać się, także agresywnie. Powinna płynnie i bez szarpania zmieniać biegi. Sprawdzić poziom oleju w skrzyni. Sprawdzić manualną zmianę biegów 3, 2, 1. Po wrzuceniu D silnik powinien sam zacząć jechać bez dodawania gazu. 3. NADWOZIE - sprawdzić czy samochód nie był bity. Wszystkie oryginalne szyby w Subaru mają w rogu taki śmieszny znaczek "bumerang". Te znaczki są na wszystkich szybach (przednia, boczne, tylne). Sprawdzić stan lakieru. Oryginalne spawy. Odstępy między elementami karoserii - mają być równe. 4. WNĘTRZE - powinno być zadbane. Dobrze gdy można porównać kilka egzemplarzy. Widziałem Legacy z przebiegiem 200.000, które wyglądały o niebo lepiej od Legacy z przebiegiem 90.000. Skóra w Legacy nie jest oszołamiającej jakości. Wytarcia na fotelach, na kierownicy, na drzwiach - w miejscu "łokcia" i rączki drzwi, to sprawa normalna. Należy sprawdzić działanie wszystkich mechanizmów w aucie, także klimatronik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 H6 występowały tylko z automatyczną skrzynią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się