Skocz do zawartości

himber

Użytkownik
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.diface.com

Profile Information

  • Skąd
    Lublin
  • Zainteresowania
    fotografia, snowboard, żeglarstwo, subaru

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia himber

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

1

Reputacja

  1. Byłem w JapanCarsie i InterCarsie i w obu tych hurtowniach nie potrafili dobrać potrzebnych mi gum zawieszenia do Legacy III. Jest aż tak źle? Poniżej lista tego co potrzebuję. Może ktoś z Was wie gdzie to dostanę? Może ktoś nawet będzie znał kody producentów? Z góry dziękuję za wszelką pomoc!!! PRZÓD 1. 2x łączniki przednie drążka (ma 20mm) stabilizatora 2. 2x poduszki przednie drążka stabilizatora 3. 2x tuleje tylne wahacza 3. 2x tuleje przednie wahacza TYŁ 1. 2x łączniki tylne drążka (ma 15mm) stabilizatora 2. 2x poduszki tylne drążka stabilizatora 3. 2x tuleje przednie tylnego wahacza 3. 4x tuleje tylne wahacza środkowego (mały)
  2. A jak je odczytałeś?
  3. himber

    FORESTER WERSJA USA

    Jak nie ma bata? Przypuszczenia, jeździł ktoś tak, udało się komuś, ktoś to zarejestrował czy co? Jeździć umieć, owszem, chyba w kapeluszu :cool: Zejście poniżej 8l na 100 w 2.5 wolnossącym z automatem i włączoną klimą włożyłbym między bajki. :wink: No chyba, że to jakiś rekord Guinnessa w stylu jazdy po autostradzie z ustawionym tempomatem na 60km/h i żadnego dotykania pedału gazu
  4. himber

    FORESTER WERSJA USA

    7-8L z klimą w 2.5 wolnossącym? Chyba na 50 kilometrów :grin:
  5. Nie chodzi mi bynajmniej o to, że ten kto korzysta z tych instrukcji jest debilem, blondynką czy Amerykaninem. Instrukcje te, jak większość kierowanych na amerykański rynek, pisane są jakby autor kierował swoje opisy do ludzi z pewnym ograniczeniem umysłowym.
  6. Te instrukcje są jak dla debili, blondynek i amerykanów
  7. Jakie kable zapłonowe do Legacy III ? W JC mają komplet (4 przewody) zamienników za 140zł. W SIP jeden kabel kosztuje 100zł. Ktoś z Was ma jakieś doświadczenie i może się nim podzielić?
  8. Jak w temacie. Czujnik ciśnienia oleju automatycznej skrzyni coraz bardziej mnie denerwuje. Za jego cenę można kupić dwie używane skrzynie z UK. Pytanie tylko czy będą pasowały? Wizualnie sama jodełka (ścieżka pracy wajchy zmiany biegów) jest inna w wersji UK i EU ;( [ Dodano: Pią Wrz 05, 2008 11:07 pm ] Nikt nie wie?
  9. Przyczyn może być bardzo dużo... świece, przewody, cewka, czujniki lub zwiększenie obciążenia pracy jałowej silnika przez samoczynne włączenie wentylatora, sprężarki klimatyzacji, sprężarki zawieszenie itp. Jeżeli faktycznie coś się dzieje z silnikiem (falują obroty, pracuje nierówno itp) podjedź do jakiegoś mechanika, który się zna na rzeczy.
  10. himber

    Cieknąca klima?

    A czasami wyciągnięta z otworu odprowadzającego wodę tak, że wszystko leci na dywanik :grin:
  11. Mordowałem się z tymi bolcami i poszedłem w rozwiązanie siłowe. Odgiąłem cały bok schowka razem z bolcami. Najpierw jedna strona, później druga strona.
  12. W amerykańskiej instrukcji Legacy III z 2003 jest informacja o filtrze przeciwpyłkowym. Może i faktycznie montowali te filtry dopiero od 2002-03 roku ?!? Sam nie wiem.
  13. himber

    Audio w subaru

    Byłem w JTP chcą 150zł za dystanse z MDF. Nie mam pojęcia czy to dobra cena czy nie? Chętnie bym zobaczył jak to masz u siebie zrobione O które plastikowe listewki chodzi?
  14. himber

    Audio w subaru

    Nie będę zakładał nowego wątku tylko tutaj zapytam. Czy są jakieś gotowe dystanse do głośników 16,5cm do przednich i tylnych drzwi Legacy III? Może pasują dystanse dedykowane do innych aut? Ktoś przerabiał temat? Zdjąłem boczek i okazało się, że nijak się nie przykręci innych głośników niż fabryczne - inne rozstawy otworów na wkręty. Fabryczne głośniki z kolei są zespolone z takim plastikowym dystansem. Problemem też są przewody, które wychodzą z boku, a nie z tyłu głośnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...