Skocz do zawartości

Zeby rozluznic atmosfere :D


Thanatos

Rekomendowane odpowiedzi

Jedzie Arab na wielbłądzie przez pustynię i widzi w oddali jadącego motocyklistę ubranego w skórzane spodnie i kurtkę.

Zatrzymuje go i się pyta:

- Co robisz że wcale nie jest ci gorąco mimo takiej wysokiej temperatury?

- Szybka jazda, powiew wiatru tak działa, że robi się zimno.

Arab pomyślał i po chwili wsiada na wielbłąda i raz, drugi, trzeci go batem.

Po jakimś czasie drogi wielbłąd pada.

Arab podchodzi spoglądając na niego i mówi:

- pier**lony zamarzł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk suszarki podobno najlepiej usypia dzieci :D

 

Uwaga! Papier toaletowy to złoooo!!!

http://wiadomosci.onet.pl/podhale/ksiadz-z-zakopanego-krytycznie-o-wizerunku-owcy-na-papierze-toaletowym/fm9rf

Edytowane przez macias
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zassane z netu.

Sprawa dotyczy super szybkiego super nowoczesnego super drogiego ogóle super super pendolino. Okazuje się jak już wiecie że czasy przejazdu tym cackiem XXI wieku, będą dłuższe niż składy targane poczciwymi EP09 nie wspominając o Husarzu.

Może powinno być w dziale z życia wzięte?

Cóż daleko nam do Shinkansenu, u nas jest raczej ZChinSkansen, bo nawet w Chinach mają rakiety na torach.

Polskie Koleje Państwowe – firma z Warszawy z mackami w całej Polsce, której głównym przedmiotem działalności jest łagodzenie skutków bezrobocia oraz organizowanie manifestacji, wieców, itp.

Uboczną działalnością PKP jest świadczenie usług teleportacji przy pomocy pociągów. Od pewnego czasu spółka oferuje także usługi z zakresu przewozu autobusami.

 

Wskutek prywatyzacji w dobie kapitalizmu, spółka PKP została podzielona na niewielką ilość mniejszych spółek, co ma za zadanie znacząco usprawnić administrowanie siecią kolejową i zmniejszyć biurokrację. Najważniejsze ze spółek przedstawiono w poniższym wykazie:

 

PKP-Pe-PKZ – Polskie Koleje Państwowe – Pendolino – Polską Kolej Zbaw

PKP-PO – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Osobowe

PKP-POP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Osobowe Pośpieszne

PKP-POBP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Osobowe Bardziej Pośpieszne

PKP-POE – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Osobowe Ekspresowe

PKP-PT – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe

PKP-PTPŻP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Prawie Że Pośpieszne

PKP-PTP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Pośpieszne

PKP-PTBP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Bardziej Pośpieszne

PKP-PTE – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Ekspresowe

PKP-PTC – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Cargo

PKP-PTCP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Cargo Pośpieszne

PKP-PTCBP – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Cargo Bardziej Pośpieszne

PKP-PTCE – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Towarowe Cargo Ekspresowe

PKP-PR-PA – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Regionalne-Powiat Aleksandrowski

PKP-PR-PA-GAK – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Regionalne-Powiat Aleksandrowski-Gmina Aleksandrów Kujawski

PKP-PR-PA-GAK-M – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Regionalne-Powiat Aleksandrowski-Gmina Aleksandrów Kujawski-Miasta

PKP-PR-PA-GAK-W – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Regionalne-Powiat Aleksandrowski-Gmina Aleksandrów Kujawski-Wsie

PKP-PR-PA-GAK-MAK – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Regionalne-Powiat Aleksandrowski-Gmina Aleksandrów Kujawski-Miasto Aleksandrów Kujawski

PKP-PR-PA-GAK-WBA – Polskie Koleje Państwowe – Przewozy Regionalne-Powiat Aleksandrowski-Gmina Aleksandrów Kujawski-Wieś Białe Błota

(...)

PKP-PR-PŻ-GWG-WŻ – Polskie Koleje Państwowe-Przewozy Regionalne – Powiat Żywiecki-Gmina Węgierka Górka-Wieś Żabnica

PK(k) – Przewozy Kolejowe (kobiet)

PK(m) – Przewozy Kolejowe (mężczyzn)

PK(dz d.l.3) – Przewozy Kolejowe (dzieci do lat trzech)

PK(dz s) – Przewozy Kolejowe (dzieci starszych)

PK(mł) – Przewozy Kolejowe (młodzieży)

PK(st) – Przewozy Kolejowe (studentów)

PK(o)-EU – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Europa

PK(o)-A – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Azja

PK(o)-Af – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Afryka

PK(o)-Am.Płn. – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Ameryka Północna

PK(o)-Am.Płd. – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Ameryka Południowa

PK(o)-Am.Śr. – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Ameryka Środkowa

PK(o)-Au – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Australia

PK(o)-An – Przewozy Kolejowe (obcokrajowców) – region Antarktyda

PRK-O – Polskie Rozkłady Kolejowe – Odjazdy

PRK-P – Polskie Rozkłady Kolejowe – Przyjazdy

PRK-OPO – Polskie Rozkłady Kolejowe – Opóźnienia Odjazdów

PRK-OPP – Polskie Rozkłady Kolejowe – Opóźnienia Przyjazdów

PTK-Sz – Polskie Tory Kolejowe-Szyny

PTK-SzP – Polskie Tory Kolejowe-Szyny Prawe

PTK-SzL – Polskie Tory Kolejowe-Szyny Lewe (oddział spółki znajdujący się w Warszawie jest w sporze z oddziałem Krakowskim, gdyż nie mogą uzgodnić, która z szyn łączocych te miejscowości jest lewa, a która - prawa)

PTK-Sp.Msz – Polskie Tory Kolejowe – Spoiwa Międzyszynowe

PPK – Polskie Podkłady Kolejowe

Wskutek tarć w zarządzie spółki planowany jest jej podział na:

PPK-P – Polskie Podkłady Kolejowe – Podkłady

PPK-PB – Polskie Podkłady Kolejowe – Podkłady Betonowe

PPK-PD – Polskie Podkłady Kolejowe – Podkłady Drewniane

PPK-Ś – Polskie Podkłady Kolejowe – Śruby

PWK – Polskie Wagony Kolejowe

PWK-P – Polskie Wagony Kolejowe – Pasażerskie

PWK-PP – Polskie Wagony Kolejowe – Pasażerskie Przedziałowe

PWK-PB – Polskie Wagony Kolejowe – Pasażerskie Bezprzedziałowe

PWK-PS – Polskie Wagony Kolejowe – Pasażerskie Sypialne

PWK-T – Polskie Wagony Kolejowe – Towarowe

PWK-Po – Polskie Wagony Kolejowe – Pocztowe

PWK-I – Polskie Wagony Kolejowe – Inne

PWK – Polskie Wagony Kolejowe

PWK-DP – Polskie Wagony Kolejowe – Przedziały

PWK-D – Polskie Wagony Kolejowe – Drzwi

PWK-O – Polskie Wagony Kolejowe – Okna

PWK-PT – Polskie Wagony Kolejowe – Papiery Toaletowe

PWK-RP – Polskie Wagony Kolejowe – Ręczniki Papierowe

PL-E – Polskie Lokomotywy – Elektryczne

PL-S – Polskie Lokomotywy – Spalinowe

PL-P – Polskie Lokomotywy – Parowozy

PL-Pa – Polskie Lokomotywy – Pantografy

PL-D – Polskie Lokomotywy – Drezyny

PZT – Polskie Zespoły Trakcyjne

PZT-E – Polskie Zespoły Trakcyjne – Elektryczne

PZT-S – Polskie Zespoły Trakcyjne – Spalinowe

PZT-D – Polskie Zespoły Trakcyjne – Drzwi

PZT-O – Polskie Zespoły Trakcyjne – Okna

PZT-P – Polskie Zespoły Trakcyjne – Pantografy

PDK-C – Polskie Dworce Kolejowe – Centralne

PDK-L – Polskie Dworce Kolejowe – Lokalne

PDK-P – Polskie Dworce Kolejowe – Perony

PDK-PP – Polskie Dworce Kolejowe – Przejścia Podziemne

PDK-PN – Polskie Dworce Kolejowe – Przejścia Nadziemne

PDK-Po. – Polskie Dworce Kolejowe – Poczekalnie

PDK-G – Polskie Dworce Kolejowe – Gastronomia

PDK-Z – Polskie Dworce Kolejowe – Zadaszenia

PST – Polskie Sieci Trakcyjne

PST-S – Polskie Sieci Trakcyjne – Słupy

PST-W – Polskie Sieci Trakcyjne – Węzły

PPrzK-N – Polskie Przejazdy Kolejowe – Niestrzeżone

PPrzK-S – Polskie Przejazdy Kolejowe – Strzeżone

PPrzK-Sz – Polskie Przejazdy Kolejowe – Szlabany

PPrzK-BD – Polskie Przejazdy Kolejowe – Budki Dróżnicze

PPrzK-K.Św.A. – Polskie Przejazdy Kolejowe – Krzyże Świętego Andrzeja

 

Zarząd każdej spółki składa się z:

 

dyrektora generalnego (50 000 zł zarobku + premia za „dobre” sprawowanie panowanie),

dyrektora pomniejszego (45 000 zł),

po trzech zastępców dyrektorów (40 000 zł).

 

Oprócz tego każda spółka ma jeszcze radę nadzorczą o podobnym składzie i średnio 6,3 szeregowego pracownika (800 zł). Wychodzi z tego koszt (na same wynagrodzenia) 335 000 (zarząd) + 335 000 (rada nadzorca) + 5000 (na pracowników, PKP nie przewiduje podwyżek) = 675 tys. zł na spółkę.

 

Przyczyny opóźnień pociągów:

- warunki atmosferyczne: śnieg, deszcz, śnieg z deszczem, deszcz ze śniegiem, ładna pogoda, brzydka pogoda, brak ładnej pogody, brak brzydkiej pogody, wiatr, bryza, zefirek, orkan, tornado, huragan, kałuże, mgła, coś jakby mgła, ale nie mgła, upał, mróz, temperatura pokojowa, szadź, szron, tsunami, deszcze monsunowe, lawiny, wiosna, lato, jesień, zima, przedwiośnie, złota polska jesień, noc polarna, pora deszczowa,

- przyczyny techniczne: za szerokie tory, za wąskie tory, za krótkie tory, za długie tory, za strome tory, za płaskie tory, brak torów, obecność torów, kradzież torów, kradzież podkładów pod torami, kradzież przewodów nad torami, kradzież przewodów obok torów, kradzież pociągu, kradzież mostu, kradzież w ogolności, nieprzejezdne tory, przejezdne tory, eksplozja pociągu na moście, zepsute szlabany, sprawne szlabany, rogatka uszkodzona, awaria pociągu, awaria lokomotywy, awaria wagonu, awaria drzwi do wagonu, awaria świateł, awaria pantografu, awaria ogrzewania w wagonach, awaria w WARSie, awaria gwizdka kierownika pociągu, awaria semafora, awaria rozjazdu, awaria zwrotnicy, Maria-awaria, objazd, przejazd, zajazd, zjazd, resetowanie systemu, formatowanie twardego dysku, fatal error, BSOD, ERROR 404 – Torów nie znaleziono, złośliwość rzeczy martwych,

- przyczyny antropogeniczne: brak maszynisty, brak konduktora, brak kierownika pociągu, brak zawiadowcy, brak dyrektora PKP, brak zastępcy dyrektora PKP, brak pani Jadzi w sekretariacie dyrektora PKP, brak dyspozytora ruchu, brak dróżnika, brak pani w kasie, braki kadrowe, brak kadrowej, brak pani od zapowiadania, stan nietrzeźwości wyżej wymienionych, strajk wyżej wymienionych, strajk innych niż wyżej wymienieni, strajk na torach, strajk na peronach, strajk w obronie strajkujących, brak strajku, snow-strike, counter-strike, zbyt duża liczba pasażerów, zbyt mała liczba pasażerów, odpowiednia liczba pasażerów, brak pasażerów, obecność pasażerów, roszczenia pasażerów, brak roszczeń pasażerów, roszczenia amerykańskich Żydów, obchody rocznicowe, akademie, pochody, procesje, pielgrzymki, pociąg Mao-Tse-Tunga, Andrzej Lepper, Wyścig Pokoju, Tour de Pologne, samobójcy na torach, samobójcy na mostach, złodzieje węgla, złodzieje złomu, złodzieje w rządzie, ukraińscy celnicy, pomyłki, błędy, errory, kibole, moherowe berety, matki z wózkami, piwne dziadki, brak Krystyny z gazowni, mordercy bigosu na wolności.

- przyczyny ekonomiczno-gospodarcze: nierentowność, rentowność, zbyt dużo spółek kolejowych, zbyt mało spółek kolejowych, inne spółki kolejowe, spółki inne niż kolejowe, brak pieniędzy, za mało pieniędzy, za dużo pieniędzy, kradzież pieniędzy, brak kradzieży pieniędzy, rozliczenia, brak rozliczeń, kompensaty, brak kompensat, rozliczenia kompensatami, kompensaty rozliczeń, marnotrawstwo środków trwałych i nietrwałych, brak informacji o rentowności, mikroekonomia, makroekonomia, Leszek Balcerowicz, wszechświatowy kryzys, Chiny, bank Goldman Sachs, koniunktura, dekoniunktura, konkurencja, brak konkurencji, modernizacja, demodernizacja, inflacja, deflacja, EURO 2012, reklama, brak reklamy, efektywność nowych bodźców ekonomicznych, bilans, rachunek zysków i strat, ZUS, Urząd Skarbowy, sądy powszechne, sądy administracyjne, sądy wojskowe, sądy boskie i ostateczne, wyroki, postanowienia, zarządzenia, ustawy, rozporządzenia, okolniki, komornik, denominacja, kredyty, brak kredytów, koszty kredytów, brak kosztów kredytów...

- inne przyczyny: brak stacji w danej miejscowości, obecność stacji w danej miejscowości,nowy odcinek Mody na Sukces, bitwa pod Grunwaldem, bitwa pod Lenino, położenie geopolityczne, niska kultura klasy politycznej, Sylwester, Boże Narodzenie, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Powstanie Warszawskie, 11 Listopada, Święto Zmarłych, urodziny szwagra, Żydzi, masoni, cykliści, kod Leonardo da Vinci, ABW, CBA, PZU, BOR, PZPR, ZSRR, SGGW, BBC, CNN, JPG, ZIP i PDF, wakacje, ferie, rok szkolny, rok kalendarzowy, rok świetlny, miesiączki, tygodniówki, zespół dnia wczorajszego, Mikołaj Kopernik, widzimisię, krowy na torach, kaczki na torach, ślimaki na torach, zwierzyna leśna, zwierzyna hodowlana, UFO, naloty dywanowe, Microsoft, rozwolnienie, choroba brzucha, choroba mózgu, homoseksualizm, homoseksualiści w autobusie, złodzieje, zwykli ludzie, wampiry (m.in. Mikołaj wampir, Edward, Bella), wilkołaki (m.in. Jacob), ludzie etc.

 

Opcje podróży:

 

- Pociąg z całkowitą rezerwacją miejsc – choć jest w 90% pusty, mamy prawo zająć wyłącznie wyznaczone przez przewoźnika miejsce, na którym sprężyna z fotela włazi w tyłek.

- Pociąg z fakultatywną rezerwacją miejsc – w tej opcji płacimy dodatkowo za miejsce siedzące. Wykupione miejsce zajęte jest przez pasażera bez miejscówki, którego musimy samodzielnie wypędzić, proponując miejsce stojące obok kibla. Czynność szczególnie emocjonująca, jeśli na naszym miejscu siedzi 98-letnia staruszka.

- Pociąg bez rezerwacji miejsc (inna nazwa: konserwa) – skład złożony z 5 wagonów o nieograniczonej pojemności, z czego 4 są zarezerwowane dla kolonii.

Przedział dla palących – w tym przedziale wolno palić.

Przedział dla niepalących – w tym przedziale wolno nie palić.

Przedział z oknami nie otwierającymi się (wersja premium posiada także zepsutą wentylację).

Przydział z oknami nie zamykającymi się (w wersji premium wentylacja działa bardzo dobrze, nawet zimą).

- Pociąg osobowy – zatrzymuje się na każdej stacji i przystanku osobowym, a także ostatnim wagonie pociągu jadącego przed nim.

- Pociąg pospieszny/TLK – zatrzymuje się przed każdą stacją lub przystankiem osobowym i jeszcze czasem czeka na osobowy jadący przed nim. TLK to podobno skrót od Tanio Lub Koleją.

- Pociąg klasy ekspres – zatrzymuje się co 500 metrów oraz przed każdą stacją i przystankiem osobowym (czeka na pośpieszny jadący przed nim, który czeka na osobowy jadący przed nim), obowiązuje specjalna dopłata za każde 5 min czekania.

- Pociąg IC – odjeżdża z opóźnieniem ok. 15 min (jednocześnie informujemy, że wielkość opóźnienia może ulec zmianie; za powstałe opóźnienie uprzejmie przepraszamy), bo musi poczekać na ekspres, pośpieszny i osobowy. Z tego samego powodu zatrzymuje się na wszystkich stacjach i przystankach osobowych (przestrzeń pomiędzy przystankami jest bowiem zajęta przez powyższe pociągi), ale kto spróbuje wówczas wsiąść lub wysiąść, ma w ryja od kierownika pociągu, „bo my tu planowo się nie zatrzymujemy!”. Obowiązuje specjalna dopłata do poprzedniej dopłaty, ze względu na obecność papieru toaletowego w kiblu.

- Pociąg EC – odjeżdża i dojeżdża punktualne (podejrzane...), ale i tak nie ma sensu nim jechać, bo dla podniesienia prestiżu nie zatrzymuje się w ogóle – nigdzie i dla nikogo. Ale za to dają bezpłatnie wczorajsze wydanie gazety Metro i (odpłatnie) paczkę krakersów. Obowiązuje dopłata, superdopłata, opłata, podatek, zadatek i dodatek – tak dla fasonu.

- Pociąg ICE – najbardziej prestiżowy ze wszystkich. Tak prestiżowy, że w ogóle go nie ma. Niektórzy mówią, że go nie ma ale to nieprawda, ponieważ jeździ z prędkością światła i go nikt nie widzi.

- Pociąg InterRegio – nowy gatunek, powstały ze wymieszania pociągu osobowego oraz pospiesznego. Najtańsza kolejka górska w Polsce (wyjątek: Zakopane, tam taniej wjechać na Kasprowy). Popularny zwłaszcza wśród osób które wolą samodzielnie zakupić ciasteczko przed podróżą i nie straszne im otwarte okna. W pociągach zestawionych ze składów zwanych kiblami wskazane posiadanie karimaty i prawdopodobnie śpiwora; możliwa podróż na leżąco w ostatnim przedziale.

- Pociąg RegioEkspres – podgatunek powstały z wymieszania pociągu osobowego oraz pospiesznego i ekspresu. Najtańsza opcja podróży, jest bardziej prestiżowa niż Express konkurencyjnej spółki (z Krakowa do Zakopanego zapłacimy drożej niż w Ex. Tatry). Różni się jedynie kolorystyką, w opcji premium first class można skorzystać z gniazdka do laptopa i wi-fi, na zarządzenie można pójść do wagonu barowego w którym możemy się upić bezalkoholowym piwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...