Skocz do zawartości

Problem ze sprzeglem do Forka 1999 turbo


dragon666666

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zakupilem sprzeglo do mojego Forestera turbo. Podalem wszystkie wymiary takie jak powinno byc i po odebraniu i montowaniu przez mechanika okazalo sie ze nie pasuje. Moj mechanik mowil mi ze dostalem wciskowe a musi byc pociagowe. Spotkal sie ktos z takim przypadkiem?? Czy roznice wynikaja z rocznikow, czy poprostu dostalem wersje od zwyklej 2L??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiles inny rodzaj sprzegla niz powinienes.

 

jaka masz srednice tarczy ?

 

 

 

wszystki niby sie zgadza czyli 230mm i 24 zeby ale sama komstrukcja jest inna

 

230 mm są dwa rodzaje, do wersji turbo i bez , a po 2005 jeszcze inne :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiles inny rodzaj sprzegla niz powinienes.

 

jaka masz srednice tarczy ?

 

 

 

wszystki niby sie zgadza czyli 230mm i 24 zeby ale sama komstrukcja jest inna

 

230 mm są dwa rodzaje, do wersji turbo i bez , a po 2005 jeszcze inne :cool:

 

po 2005 tez jest "pchane" nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzeglo w koncu dotarlo trakie jak powinno, mechanicy poskladali i niby jest ok..... ale :smile: wydaje mi sie ze wibracje silnika przenoszone sa teraz bardziej na cale auto oraz slysze ze gdzies od stony kierowcy slychac przelewjaca sie ciecz(dodam ze rozrzad tez byl zmieniamy)Trzeba odpowietrzyc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzeglo w koncu dotarlo trakie jak powinno, mechanicy poskladali i niby jest ok..... ale :smile: wydaje mi sie ze wibracje silnika przenoszone sa teraz bardziej na cale auto oraz slysze ze gdzies od stony kierowcy slychac przelewjaca sie ciecz(dodam ze rozrzad tez byl zmieniamy)Trzeba odpowietrzyc??

 

teoretycznie najlepiej ze sprzeglem byloby wymienic kolo zamachowe, ale to dosyc duzy koszt - jezeli kolo zamachowe nie bylo splanowane to bedziesz czul wibracje przy ruszaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie najlepiej ze sprzeglem byloby wymienic kolo zamachowe, ale to dosyc duzy koszt - jezeli kolo zamachowe nie bylo splanowane to bedziesz czul wibracje przy ruszaniu

 

 

To zależy od stanu koła, nie zawsze jest uszkodzone i nie zawsze będzie czul.

 

[ Dodano: Sro Lip 16, 2008 9:31 am ]

slysze ze gdzies od stony kierowcy slychac przelewjaca sie ciecz

 

Czasem takie coś się zdarza jak jest nie do końca odpowietrzony układ chłodzenia (do rozrządu wyciąga się chlodnicę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pablonas, w Subaru nie wymienia się jej prewencyjnie, ale niektórzy zmieniają.

 

pompa to koszt niewielki - ja tam wymieniam przy rozrzadzie

 

co do wczesniejszego Twojego mejla w sprawie kola - to po ilus kkm niestety wiekszosc szarpie jak sie zalozy nowe sprzeglo - przynajmniej tych ktore widzialem a troche ich widzialem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...