dragon666666 Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Witam. Zakupilem sprzeglo do mojego Forestera turbo. Podalem wszystkie wymiary takie jak powinno byc i po odebraniu i montowaniu przez mechanika okazalo sie ze nie pasuje. Moj mechanik mowil mi ze dostalem wciskowe a musi byc pociagowe. Spotkal sie ktos z takim przypadkiem?? Czy roznice wynikaja z rocznikow, czy poprostu dostalem wersje od zwyklej 2L?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 kupiles inny rodzaj sprzegla niz powinienes. jaka masz srednice tarczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 poprostu dostalem wersje od zwyklej 2L?? dokładnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 kupiles inny rodzaj sprzegla niz powinienes. jaka masz srednice tarczy ? wszystki niby sie zgadza czyli 230mm i 24 zeby ale sama komstrukcja jest inna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 kupiles inny rodzaj sprzegla niz powinienes. jaka masz srednice tarczy ? wszystki niby sie zgadza czyli 230mm i 24 zeby ale sama komstrukcja jest inna 230 mm są dwa rodzaje, do wersji turbo i bez , a po 2005 jeszcze inne :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 kupiles inny rodzaj sprzegla niz powinienes. jaka masz srednice tarczy ? wszystki niby sie zgadza czyli 230mm i 24 zeby ale sama komstrukcja jest inna 230 mm są dwa rodzaje, do wersji turbo i bez , a po 2005 jeszcze inne :cool: po 2005 tez jest "pchane" nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 230 mm są dwa rodzaje to wiele wyjasnia:) dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 230 mm są dwa rodzaje to wiele wyjasnia:) dzieki masz miec takie jak do GT -ka czy WRX 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 sprzeglo w koncu dotarlo trakie jak powinno, mechanicy poskladali i niby jest ok..... ale :smile: wydaje mi sie ze wibracje silnika przenoszone sa teraz bardziej na cale auto oraz slysze ze gdzies od stony kierowcy slychac przelewjaca sie ciecz(dodam ze rozrzad tez byl zmieniamy)Trzeba odpowietrzyc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 sprzeglo w koncu dotarlo trakie jak powinno, mechanicy poskladali i niby jest ok..... ale :smile: wydaje mi sie ze wibracje silnika przenoszone sa teraz bardziej na cale auto oraz slysze ze gdzies od stony kierowcy slychac przelewjaca sie ciecz(dodam ze rozrzad tez byl zmieniamy)Trzeba odpowietrzyc?? teoretycznie najlepiej ze sprzeglem byloby wymienic kolo zamachowe, ale to dosyc duzy koszt - jezeli kolo zamachowe nie bylo splanowane to bedziesz czul wibracje przy ruszaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 teoretycznie najlepiej ze sprzeglem byloby wymienic kolo zamachowe, ale to dosyc duzy koszt - jezeli kolo zamachowe nie bylo splanowane to bedziesz czul wibracje przy ruszaniu To zależy od stanu koła, nie zawsze jest uszkodzone i nie zawsze będzie czul. [ Dodano: Sro Lip 16, 2008 9:31 am ] slysze ze gdzies od stony kierowcy slychac przelewjaca sie ciecz Czasem takie coś się zdarza jak jest nie do końca odpowietrzony układ chłodzenia (do rozrządu wyciąga się chlodnicę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 No i chyba przy rozrządzie wymienia się też pompę wody? Ciężko to zrobić bez spuszczenia płynu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 pablonas, w Subaru nie wymienia się jej prewencyjnie, ale niektórzy zmieniają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 pablonas, w Subaru nie wymienia się jej prewencyjnie, ale niektórzy zmieniają. pompa to koszt niewielki - ja tam wymieniam przy rozrzadzie co do wczesniejszego Twojego mejla w sprawie kola - to po ilus kkm niestety wiekszosc szarpie jak sie zalozy nowe sprzeglo - przynajmniej tych ktore widzialem a troche ich widzialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 ja mam kolo, jakby co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się