Jump to content

Problem ze sprzeglem do Forka 1999 turbo


dragon666666
 Share

Recommended Posts

Witam. Zakupilem sprzeglo do mojego Forestera turbo. Podalem wszystkie wymiary takie jak powinno byc i po odebraniu i montowaniu przez mechanika okazalo sie ze nie pasuje. Moj mechanik mowil mi ze dostalem wciskowe a musi byc pociagowe. Spotkal sie ktos z takim przypadkiem?? Czy roznice wynikaja z rocznikow, czy poprostu dostalem wersje od zwyklej 2L??

Link to comment
Share on other sites

kupiles inny rodzaj sprzegla niz powinienes.

 

jaka masz srednice tarczy ?

 

 

 

wszystki niby sie zgadza czyli 230mm i 24 zeby ale sama komstrukcja jest inna

 

230 mm są dwa rodzaje, do wersji turbo i bez , a po 2005 jeszcze inne :cool:

Link to comment
Share on other sites

kupiles inny rodzaj sprzegla niz powinienes.

 

jaka masz srednice tarczy ?

 

 

 

wszystki niby sie zgadza czyli 230mm i 24 zeby ale sama komstrukcja jest inna

 

230 mm są dwa rodzaje, do wersji turbo i bez , a po 2005 jeszcze inne :cool:

 

po 2005 tez jest "pchane" nie ?

Link to comment
Share on other sites

 

230 mm są dwa rodzaje

 

 

to wiele wyjasnia:) dzieki

 

masz miec takie jak do GT -ka czy WRX 2.0

Link to comment
Share on other sites

sprzeglo w koncu dotarlo trakie jak powinno, mechanicy poskladali i niby jest ok..... ale :smile: wydaje mi sie ze wibracje silnika przenoszone sa teraz bardziej na cale auto oraz slysze ze gdzies od stony kierowcy slychac przelewjaca sie ciecz(dodam ze rozrzad tez byl zmieniamy)Trzeba odpowietrzyc??

Link to comment
Share on other sites

sprzeglo w koncu dotarlo trakie jak powinno, mechanicy poskladali i niby jest ok..... ale :smile: wydaje mi sie ze wibracje silnika przenoszone sa teraz bardziej na cale auto oraz slysze ze gdzies od stony kierowcy slychac przelewjaca sie ciecz(dodam ze rozrzad tez byl zmieniamy)Trzeba odpowietrzyc??

 

teoretycznie najlepiej ze sprzeglem byloby wymienic kolo zamachowe, ale to dosyc duzy koszt - jezeli kolo zamachowe nie bylo splanowane to bedziesz czul wibracje przy ruszaniu

Link to comment
Share on other sites

teoretycznie najlepiej ze sprzeglem byloby wymienic kolo zamachowe, ale to dosyc duzy koszt - jezeli kolo zamachowe nie bylo splanowane to bedziesz czul wibracje przy ruszaniu

 

 

To zależy od stanu koła, nie zawsze jest uszkodzone i nie zawsze będzie czul.

 

[ Dodano: Sro Lip 16, 2008 9:31 am ]

slysze ze gdzies od stony kierowcy slychac przelewjaca sie ciecz

 

Czasem takie coś się zdarza jak jest nie do końca odpowietrzony układ chłodzenia (do rozrządu wyciąga się chlodnicę)

Link to comment
Share on other sites

No i chyba przy rozrządzie wymienia się też pompę wody? Ciężko to zrobić bez spuszczenia płynu :wink:

Link to comment
Share on other sites

pablonas, w Subaru nie wymienia się jej prewencyjnie, ale niektórzy zmieniają.

 

pompa to koszt niewielki - ja tam wymieniam przy rozrzadzie

 

co do wczesniejszego Twojego mejla w sprawie kola - to po ilus kkm niestety wiekszosc szarpie jak sie zalozy nowe sprzeglo - przynajmniej tych ktore widzialem a troche ich widzialem :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...