dragon666666 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Mam takie glupie pytanie, czy podczas jazdy zaciagajac hamulec reczny (tak zeby zablokowalo kola tylne)cos moze sie stac z napedem, mozna cos uszkodzic?? Subaru ma jakies zabezpieczenie zeby nic sie nie stalo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Oczywiscie mozesz ugotowac wiskoze! Zawsze przy ciagnieciu recznego wciskaj sprzeglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 bardzo latwo ja uszkodzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Oczywiscie mozesz ugotowac wiskoze! Zawsze przy ciagnieciu recznego wciskaj sprzeglo. ok, a przy konfiguracji sprzeglo+reczny bedzie git?? czy mam sie jeszcze czegos obawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Wlasnie przy tej konfiguracji mozesz ugotowac wiskoze. Bez sprzegla ... to w sumie nie wiem, co predzej - zerwiesz linke od recznego, usmazysz szczeki, popsujesz dyfry, czy zmasakrujesz skrzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Wlasnie przy tej konfiguracji mozesz ugotowac wiskoze. Bez sprzegla ... to w sumie nie wiem, co predzej - zerwiesz linke od recznego, usmazysz szczeki, popsujesz dyfry, czy zmasakrujesz skrzynie. :shock: ok to juz wiem co ma robic, albo raczej czego nie robic, dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Wlasnie przy tej konfiguracji mozesz ugotowac wiskoze. Bez sprzegla ... A znasz wiele takich przpadków? Ja znam wielu, którzy objechali dziesiątki, jak nie setki KJSów i nawroty robili na sprzęgle. Naprawdę nie słyszałem, żeby ktos miał problemy z wiskozą :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeszekS Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 A co jeżeli ktoś ma A/T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Jesli ktos ma AT, bez VDC, to mozna zrobic prosty uklad ktory bedzie rozlaczal naped na tyl z chwila pociagniecia za hamulec reczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Jesli ktos ma AT, bez VDC, to mozna zrobic prosty uklad ktory bedzie rozlaczal naped na tyl z chwila pociagniecia za hamulec reczny. Więcej szczegółów proszę!!! Juz kiedys o tym myslałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Wlasnie przy tej konfiguracji mozesz ugotowac wiskoze. Bez sprzegla ... A znasz wiele takich przpadków? Ja znam wielu, którzy objechali dziesiątki, jak nie setki KJSów i nawroty robili na sprzęgle. Naprawdę nie słyszałem, żeby ktos miał problemy z wiskozą :wink: w zadnym z warszawskich legacy jezdzacych ze 3 lata w kjsach nie wymieniano wiskozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 w zadnym z warszawskich legacy jezdzacych ze 3 lata w kjsach nie wymieniano wiskozy :shock: Nie wierzę :wink: Za to kocham to Forum .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 ale za to ja wymienialem w gt, ktore kjsow pare tylko pojechalo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 ale za to ja wymienialem w gt, ktore kjsow pare tylko pojechalo Ale Ty napewno jeździłeś na nierówno startych oponach...albo miały inny bieznik i po 100km musi się wiskoza rozlecieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 ale za to ja wymienialem w gt, ktore kjsow pare tylko pojechalo Ale Ty napewno jeździłeś na nierówno startych oponach...albo miały inny bieznik i po 100km musi się wiskoza rozlecieć nie !! ja mialem kazda inna :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 nie !! ja mialem kazda inna No to mamy gotową diagnozę!!!! P.S.Kiedyś rozmawiałem z Michałem Gawinem (dla mnie guru od Subaru) i stwierdził, że czasami czyta nasze Forum i ......ze smiechu umiera, co ludzie wymyślają :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 nie !! ja mialem kazda inna No to mamy gotową diagnozę!!!! P.S.Kiedyś rozmawiałem z Michałem Gawinem (dla mnie guru od Subaru) i stwierdził, że czasami czyta nasze Forum i ......ze smiechu umiera, co ludzie wymyślają :!: czasem nie wiadomo w co wierzyc a w co nie, naszczescie kazdy ma swoj rozum :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 czasem nie wiadomo w co wierzyc a w co nie, naszczescie kazdy ma swoj rozum Wierzę, że masz rozum...ewentualnie posiłkuj się opiniami ludzi z praktycznym doświadczeniem...patrz Adam. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Wlasnie przy tej konfiguracji mozesz ugotowac wiskoze. Bez sprzegla ... A znasz wiele takich przpadków? Ja znam wielu, którzy objechali dziesiątki, jak nie setki KJSów i nawroty robili na sprzęgle. Naprawdę nie słyszałem, żeby ktos miał problemy z wiskozą :wink: Jak tylko podcina do nawrotow, to tak, ale gosc sie pyta o zablokowanie tylnych kol. Nie wiem po co, ale wyglada, ze na dluzej ;-) [ Dodano: Wto Cze 17, 2008 4:13 am ] nie !! ja mialem kazda inna No to mamy gotową diagnozę!!!! Gotowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jak tylko podcina do nawrotow, to tak, ale gosc sie pyta o zablokowanie tylnych kol. Nie wiem po co, ale wyglada, ze na dluzej A to całkiem inna sprawa. Takiej operacji raczej bym nie polecał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jesli ktos ma AT, bez VDC, to mozna zrobic prosty uklad ktory bedzie rozlaczal naped na tyl z chwila pociagniecia za hamulec reczny. Więcej szczegółów proszę!!! Juz kiedys o tym myslałem Wystarczy podpiac przekaznik, uzwojenie do kontrolki recznego (w sensie obwodu) a styki NO do gniazda bezpiecznika FWD w komorze silnika. Gdy pociagniesz reczny, zapali sie jego kontrolka, zalaczy przekaznik, styki rozlacza naped, zapali sie kontrolka FWD. Gdy puscisz reczny to kontolki zgasna i naped bedzie znowu AWD. Mozna dodac wylacznik tego calego ustrojstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jak tylko podcina do nawrotow, to tak, ale gosc sie pyta o zablokowanie tylnych kol. Nie wiem po co, ale wyglada, ze na dluzej A to całkiem inna sprawa. Takiej operacji raczej bym nie polecał chodzilo mi glownie o nawroty na recznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jesli ktos ma AT, bez VDC, to mozna zrobic prosty uklad ktory bedzie rozlaczal naped na tyl z chwila pociagniecia za hamulec reczny. Więcej szczegółów proszę!!! Juz kiedys o tym myslałem Wystarczy podpiac przekaznik, uzwojenie do kontrolki recznego (w sensie obwodu) a styki NO do gniazda bezpiecznika FWD w komorze silnika. Gdy pociagniesz reczny, zapali sie jego kontrolka, zalaczy przekaznik, styki rozlacza naped, zapali sie kontrolka FWD. Gdy puscisz reczny to kontolki zgasna i naped bedzie znowu AWD. Mozna dodac wylacznik tego calego ustrojstwa. W końcu kiedyś rozłączy, ale czy na pewno w momencie krótkiego podcięcia ? Sprawdzałeś to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 W przypadku starej skrzyni 4eat czas wylaczenia moze wynosic max 0,2 sekundy, nowa jest dwa razy szybsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbson Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Pytanko czysto natury technicznej. Nie jestem geniuszem wlasnie w tych kwestiach, a lubie czasem (nie czesto podkreslam:]) poszalec. I stad pytanie? Czy przy zakretach branych na recznym hamulcu cos z czasem moze sie uszkodzic? Czy bardzo to szkodzi autu? podkreslam ze sa to dosc sporadyczne przypadki, na asfalcie lub lekkim szuterku pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się