kg555 Posted November 18, 2004 Posted November 18, 2004 Mam pytanko dotyczące zamontowania dystansów do mojego WRX-a. Czy można założyć takie dystanse w aucie 4x4 tylko na jedną oś?? Konkretnie na tył bo coś wpadają do środka i nie za ładnie to wygląda. Ma ktoś może doświadczenie w tej sprawie?? Pzdr
Azrael Posted November 18, 2004 Posted November 18, 2004 Jak chcesz to robic ze wzgledu na wyglad to sobie odpusc.
kg555 Posted November 18, 2004 Author Posted November 18, 2004 Nie ukrywam ze chodzi o wyglad... Jesli bedzie to mialo wplyw na prowadzenie lub ewentualne po.... sie napedu to mowie zdecydowane NIE, ale jesli nie ma wplywu na prowadzenie i nic sie nie po...psuje to czemu nie??
Azrael Posted November 18, 2004 Posted November 18, 2004 NA prowadzenie się oczywiście będzie miało wpływ.
marcinJ Posted November 19, 2004 Posted November 19, 2004 Ale niekoniecznie negatywny. Ja przez przypadek mam felgi z troche miejszym ET i koło jest bardziej odsadzone. Wygląda to o wiele lepiej, a wpływu na prowadzenie nie zauważyłem. Jeśli się upierasz przy dystansach(choć odpowiednie felgi będą lepszym rozwiązanie) to kup jakieś porządne. Jest to jeden z ulubionych gadżetów domorosłego tjuninkowca w związku z czym jest pełno badziewia na rynku.
Azrael Posted November 19, 2004 Posted November 19, 2004 teoria mówi że powiększanie rozstawu kół względem rozstawu osi utrudnia wyprowadzenie auta z poślizgu ale jeżeli zrobimy to tylko na jednej osi to nie wiem czy nie wpłynie na pod/nadsterowność.
marcinJ Posted November 19, 2004 Posted November 19, 2004 Zwróć uwagę na to że wrx sedan ma większy rozstaw kół z tyłu niż kombi, za to z przodu jest taki sam. Tak więc jeśli sam producent tak zrobił to scen nie powinno być i nie sądzę żeby przy tej okazji coś majstrował przy zawieszeniu. Teoretycznie jeśli powiększy się rozstaw z tyłu to auto będzie mniej nadsterowne.
wrx33 Posted November 19, 2004 Posted November 19, 2004 Ja miałem inne felgi, koło było bardziej wysunięte. Teraz ma je IntakWRX, może podeśle jakieś zdjęcie. Samochód ładniej wyglądał, jak żaba przyklejona do asfaltu.
bartek@klubsubaru.pl Posted November 19, 2004 Posted November 19, 2004 a mój nie ma dystansów i też wygląda jak żab (mąż żaby). pozdrawiam
kg555 Posted November 19, 2004 Author Posted November 19, 2004 Ale niekoniecznie negatywny. Ja przez przypadek mam felgi z troche miejszym ET i koło jest bardziej odsadzone. Wygląda to o wiele lepiej, a wpływu na prowadzenie nie zauważyłem.Jeśli się upierasz przy dystansach(choć odpowiednie felgi będą lepszym rozwiązanie) to kup jakieś porządne. Jest to jeden z ulubionych gadżetów domorosłego tjuninkowca w związku z czym jest pełno badziewia na rynku. założyłem złote felgi od STI i z przodu jest git, ale z tyłu to nie za ciekawie wygląda... Póki co dam chyba sobie spokoj, a na poważnie pomyśli się nad tym w lato:)) Z góry dzięki pzdr
JurekM Posted November 19, 2004 Posted November 19, 2004 Od niedawna też mam WRX , i pierwszą rzeczą co zauważyłem to właśnie niemal śmieszny wygląd auta z tyłu.W starszym modelu błotniki nie były poszerzane i auto wyglądało ok. Dlatego też zastanawiam się nad zakupem dystansów.Felgi są ładne i nie mam zamiaru ich zmieniać.Ponadto zmieniając felgi o innym ET ,z pewnością bardziej zmieni się charakterystyka bo decyduje (? dot.subaru WRX) oś przednia. Jednak czy no właśnie śą takie dystanse dedykowane do subaru bez utraty gwarancji??Wystarczyłyby po 1 cm na oś. W Porsche nie ma z tym problemu - są zestawy fabryczne.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.