Kruk Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Podczas przyspieszania jak zaczęło pomować turbo nagle usłyszałem PSSSSYYT jakby wąż z ciśnieniem się przedziurawił, auto osłabło i zaczęło szybko rosnąć EGT. Jak odpuściłem gaz to EGT zmalało i auto sobie normalnie jechało. Przy wciskaniu gazu słychać cały czas takie syczenie jak przy nieszczelnym wydechu szczególnie jak turbo zaczyna budować ciśnienie i EGT od razu wzrasta. Żaden check engine się nie zapalił, na wolnych obrotach i przy spokojnej jeździe silnik chodzi prawidłowo. Z dołu nic nie wycieka. Sprawdziłem na szybko cały dolot, przewody od IC i wszystko wydaje się ok. Na wolnych obrotach podciśnienie w dolocie jest prawidłowe. Czy wydmuchało uszczelkę pod głowicą? Ma ktoś jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 A w ogóle daje się przyspieszać, pojawia się doładowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Tak przyspieszać można prawie normalnie. Ciś.doład. rośnie ale przy przekraczaniu 0,5 bara zaczyna syczeć coraz mocniej no i nie próbuję dalej bo EGT rośnie. Poza tym wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Dziwne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Najbardziej zastanawia mnie ten szybki wzrost EGT przy przyspieszaniu. Jak przyspieszam powoli bez używania turbo tzn. na podciśnieniu w kolektorze ssącym to to syczenie też słychać ale dużo słabiej, ale EGT rośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Jaki masz zawór upustowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Jednotłoczkowy Biltz DD SuperSound. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Tak przyspieszać można prawie normalnie. Ciś.doład. rośnie ale przy przekraczaniu 0,5 bara zaczyna syczeć coraz mocniej no i nie próbuję dalej bo EGT rośnie. Poza tym wszystko ok. Kruku to chyba normalne, że EGT rośnie (do jakiej temperatury?). Ty masz chyba zamontowanego bov-a, może zaczął puszczać? [ Dodano: Nie Maj 04, 2008 1:49 pm ] O widzę, żę w między czasie poruszyliście już temat upustu. sory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 jako, normalne ale EGT rośnie teraz dużo szybciej niż normalnie. Jakby BOV puszczał to skąd wzrost EGT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 EGT rośnie z przelania. Prawdopodobnie rozszczelnilo się coś przy BOV, flansza pod IC, kolektor dolotowym, przepustnica, coś takiego, ale trzyma na podciśnieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Azrael, z odgłosu w momencie jak to się stało też wnioskuję że się gdzieś dolot rozszczelnił. No nic muszę rozebrać wszystko od góry i sprawdzić. Jak do czegoś dojdę to dam znać a na razie dzięki chłopaki. Mam nadzieję że to nic poważnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Kruk, raczej nic poważnego. Sprawdź gdzie CI ucieka z dolotu i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 EGT rośnie z przelania Hmm... wydawało mi się że EGT rośnie jak jest ubogo a nie z przelania. Właśnie wróciłem z garażu. Dokładnie przejżałem cały dolot i nie znalazłem nic podejrzanego. Kolektor ssący jest na nowiutkich uszczelkach, śruby przykręcone odpowiednim momentem. Wszystkie opaski na wężach trzymają, na wszelki wypadek podokręcałem to co się da ale w sumie to nic nie znalazłem Węże są silikonowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Kruk. Spotkałem się ostatnio z kilkoma znajomymi. Znają się na moto i zapytali o Impreze GT 350 KM (Twoją)....Proszę Cię, nie pisz takich głupot w ogłoszeniach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Ale ossso chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 ALEX, w moim wątku jest wykres ze strojenia auta oraz film jak ścigałem się z Evo9MR po remapie o mocy 350KM - zerknij sobie. Po drugie jak masz jakieś uwagi to wal na PW bo robisz off-top. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 ALEX, w moim wątku jest wykres ze strojenia auta oraz film jak ścigałem się z Evo9MR po remapie o mocy 350KM - zerknij sobie. Po drugie jak masz jakieś uwagi to wal na PW bo robisz off-top. Sorry Jestem po imprezie :wink: , ale znajomi czytali Twoje ogłoszenie i pytali się mnie, czy Impreza ma 350 KM. Odpowiedziałem im...NIE, mimo wszystko, osiągnięcie takiej mocy nie jest tak łatwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 ALEX, piszę to co wyszło na strojeniu przy doładowaniu podchodzącym do 1,5 bara. Dane z wykresu potwierdzają moje próby na prostej z różnym autami o podobnych osiągach i choć mało prawdopodobne to jednak wydaje się to realne. Nie chcę nikogo oszukiwać bo i po co? Mówię tylko to co jest i popieram to wykresami, filmikami itd. P.S. Chłopaki z Mapteka i Kocaru po przejażdżce autem po strojeniu zgodnie twierdzili, że jak na GT-ka to jest zadziwiająco szybki. P.S. Żeby uniknąć nieporozumień to 350KM jest wartością orientacyjną na kole zamachowym a nie na kołach. Wartość na kołach podana na wykresie to 290KM i jak dodasz opory napędu ok.70KM to wychodzi mniej więcej 350KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Kruk, a tak w temacie - masz wskaźnik AFR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Dane z wykresu potwierdzają moje próby na prostej z różnym autami o podobnych osiągach i choć mało prawdopodobne to jednak wydaje się to realne. Nie chcę nikogo oszukiwać bo i po co? Mówię tylko to co jest i popieram to wykresami, filmikami itd. Ja wiem....ale z 350 KM to jak powiedzieli znajomi...możesz sobie napisać na Allegro [ Dodano: Nie Maj 04, 2008 10:39 pm ] P.S. Chłopaki z Mapteka i Kocaru po przejażdżce autem po strojeniu zgodnie twierdzili, że jak na GT-ka to jest zadziwiająco szybki. Ja rozumiem, że są auta lepsze i gorsze, ale Ty uwierzyłeś, że stary GT jest lepszy od nowego STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Dane z wykresu potwierdzają moje próby na prostej z różnym autami o podobnych osiągach i choć mało prawdopodobne to jednak wydaje się to realne. Nie chcę nikogo oszukiwać bo i po co? Mówię tylko to co jest i popieram to wykresami, filmikami itd. Ja wiem....ale z 350 KM to jak powiedzieli znajomi...możesz sobie napisać na Allegro Alex ja nie wiem o co Tobie chodzi :roll: a wracając do tematu to odp. dla szczur75: nie mam AFR, mam EGT. [ Dodano: Nie Maj 04, 2008 10:42 pm ] Ja rozumiem, że są auta lepsze i gorsze, ale Ty uwierzyłeś, że stary GT jest lepszy od nowego STI Jak masz jakieś kompleksy to idź do psychologa i nie rób off-topu. A co do STi to ten z 2006r. dostał na prostej bez problemu. Co do najnowszego STi to jeszcze nie miałem okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Dane z wykresu potwierdzają moje próby na prostej z różnym autami o podobnych osiągach i choć mało prawdopodobne to jednak wydaje się to realne. Nie chcę nikogo oszukiwać bo i po co? Mówię tylko to co jest i popieram to wykresami, filmikami itd. Ja wiem....ale z 350 KM to jak powiedzieli znajomi...możesz sobie napisać na Allegro Alex ja nie wiem o co Tobie chodzi :roll: a wracając do tematu to odp. dla szczur75: nie mam AFR, mam EGT. O co chodzi? Już inni Ci sugerowali na ty forum, że z prawie seryjnego strarego GT nie wyciąga się 350KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 -edit (nie moja sprawa)- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Kruk, :arrow: priv, bo knajpianie się tu zrobiło :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Już inni Ci sugerowali na ty forum, że z prawie seryjnego strarego GT nie wyciąga się 350KM. seryjny jest tylko dół silnika Generalnie znajomy śmiał się z pińcet KM Kruk poszalał z mocą...ale się przeliczył...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi