Niedźwiedź Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Hej, przeglądnąłem wszystkie dostępne mi dane i nie mogę znależć informacji o prześwicie WRXa Bugeye kombi. Ktoś może zna prześwit? Przy okazji zapytam użytkowników WRXów - czy tymi autami bez problemu można jeździć na co dzień - mam na myśli studzienki, krawężniki, jakiś niezaawansowany wypad do lasu z psem, jazda po koleinach śnieżnych (Boże spraw by spadł śnieg )itp. Mowa o standardowym zawiasie. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 WRX ma prześwit o wiele większy niż wiele dupowozów typu Octavia Toyota itp. Więc myślę że żadnych problemów nie będzie, no chyba że krawężniki będziesz atakował pełnym ogniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 155 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 155 mm WRC fan, na Ciebie zawsze można liczyć... Jesteś taki mądry...to podaj prześwit Forka Turbo (MY 99-01) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ja jeżdże na ryby nad wisłe, na mazury po polach i jeszcze nie miałem problemu z prześwitem. natomiast skodą fabią czy alfą 145 kompletnie nie dało się jeździć w takich sytuacjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 155 mm WRC fan, na Ciebie zawsze można liczyć... Jesteś taki mądry...to podaj prześwit Forka Turbo (MY 99-01) 190 , ale i tak wurcóś jest najmądrzejszy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 190 , ale i tak wurcóś jest najmądrzejszy czyli prześwit jak w Forku N/A ... W którymś temacie była rozmowa o tym, że Turbo jest niższy , z tym samym prześwitem...ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 190 , ale i tak wurcóś jest najmądrzejszy czyli prześwit jak w Forku N/A ... W którymś temacie była rozmowa o tym, że Turbo jest niższy , z tym samym prześwitem...ciekawe S-turbo ma 190, N/A też; natomiast 2,0XT 195 a N/A 190 według tego źródła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 według tego źródła. to też moje źródło , które nie podawało wartości odnośnie WRXa. Ale to bardzo dobre źródło róźnica w prześwicie między WRXem a Forkiem jest spora, ale skoro ŁukaszG., mówisz , że nie masz problemów -> to kolejny argument za WRXem (najchętnie to wziął bym Forka 2.5XT , ale nie ten pułap cenowy dla mnie... ...some day) - szukam auta jak najbardziej uniwersalnego, z dobrym prowadzeniem i szybkiego. Forek S jest wolniejszy od WRXa, w zakrętach z pewnością bardziej się gnie, ale za to prześwit lepszy (uniwersalność), spalanie podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 według tego źródła. to też moje źródło , które nie podawało wartości odnośnie WRXa. Ale to bardzo dobre źródło róźnica w prześwicie między WRXem a Forkiem jest spora, ale skoro ŁukaszG., mówisz , że nie masz problemów -> to kolejny argument za WRXem (najchętnie to wziął bym 2.5XT , ale nie ten pułap cenowy dla mnie... ...some day) - szukam auta jak najbardziej uniwersalnego, z dobrym prowadzeniem i szybkiego. Forek S jest wolniejszy od WRXa, w zakrętach z pewnością bardziej się gnie, ale za to prześwit lepszy (uniwersalność), spalanie podobne. ciekawe a dziś już podaje o tu na 4 stronie sedan na 5tej kombi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ciekawe a dziś już podaje o tu na 4 stronie sedan na 5tej kombi :shock: faktycznie...ale nie od dziś wiadomo, że z moim wzrokiem do snajperów nie pójdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 WRX ma niski prześwit - 155 podane to takie normlane minimum do jazdy po mieście. Ale jak podczas spotu wpadłem w koleiny to jednak musiałem kobinować żeby nie zostawić przedni zderzak. Forek jest dużo lepszy pdo tym względem. Przypuszczam, że również lepiej spisuje się podczas spotkania bandy (bardziej odporny!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 podczas spotkania bandy bandy łobuzów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 podczas spotkania bandy bandy łobuzów?? I tak i śnieżnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 a jak wygląda sprawa niezawodności zawieszenia w WRXie? Gdzieś czytałem, że Forek to najbardziej niezawodny model z palety Subaru. Domyślam się, że na polskich drogach tym bardziej...Duża uniwersalność Forka to mocny argument. Czy S Turbo mocno gnie się w zakrętach. Jeździłem autem Hogiego, ale skoncentrowałem się na silniku i nie pamiętam. Wolałbym , żeby nie bujało bardziej niż w moim Legasiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Wolałbym , żeby nie bujało bardziej niż w moim Legasiu. Aaaa jest to możliwe ... jeśli zmienisz zawias Forka :wink:, inaczej będzie sie giął jak kaczucha. Ale ma inne zalety, jest bardziej komfortowy Co prawda troszkę inne porównanie, ale ... po zmianie z SI 2.0 N/A na OBK, po tej samej trasie ok 350km nie czułem wogle zmęczenia. Więc zadaj sobie pytanie do czego potrzebujesz samochodu :arrow: i będziesz miął odpowiedź które auto, proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Więc zadaj sobie pytanie do czego potrzebujesz samochodu i będziesz miął odpowiedź który auto, proste wiem, że to zaj@#$%^ ważne pytanie. Zadaje je sobie od jakiegoś czasu, ale odpowiedzi jest kilka i w dodatku nie są jednoznaczne... 155 mm jeśli "bodenfreiheit" to prześwit, to dziwne, że wg. podawanego już tu źródła, WRX ma większy prześwit niż pozostałe wersje (150mm) :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 jeśli "bodenfreiheit" to prześwit, to dziwne, że wg. podawanego już tu źródła, WRX ma większy prześwit niż pozostałe wersje (150mm) :roll: aż taka różnicę robi ci te 5mm :shock: Pewnie inny zawias, tak jak Forek n/a vs Forek-S, tez masz różnice 5mm. sirchaser ty już kup to aut, to powoli zaczyna to wyglądac jak akcja "całe forum szuka dla WIS'a turbodziadka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 aż taka różnicę robi ci te 5mm :shock: Pewnie inny zawias, tak jak Forek n/a vs Forek-S, tez masz różnice 5mm. aż takiej różnicy mi nie robi...ciekaw po prostu jestem -> szybsza wersja jest wyżej zawieszona...Poza tym w konstruowaniu aut 5mm robi różnicę -> rozstaw osi. sirchaser ty już kup to aut, to powoli zaczyna to wyglądac jak akcja "całe forum szuka dla WIS'a turbodziadka" dobre, dobre Ja auto kupię - spoko żebyś Ty widział co się działo jak Legasia kupowałem...pytaniom nie było końca Zmierzyłem dzisiaj prześwit swojego Legasia ...i potwierdziło się po raz kolejny, że mam mega wysokiego Legasia - 195mm !! normalnie Forek a dodam , że myślałem że to przez wymianę amorków, a amorki mają już rok, więc już pewnie by zdążyły osiąść... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Co do zakrętów to Forkiem mocno buja. Dodatkowo dość łatwo ucieka przodem jak chcesz szybko wejść w winkiel. Do naprawdę szybkiej jazdy w zakrętach moim zdaniem trzeba by było go usztywniać i trochę zglebować. Albo ja jeździć nie umiem :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Zmierzyłem dzisiaj prześwit swojego Legasia ...i potwierdziło się po raz kolejny, że mam mega wysokiego Legasia - 195mm !! normalnie Forek A w którym miejscu mierzyłeś ten prześwit ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 A w którym miejscu mierzyłeś ten prześwit Prześwit mierzy się, z tego co mi wiadomo, w najniższym punkcie auta (nie licząc elementów samego zawieszenia koła, tuż przy feldze - czyli np. łącznika staba , który był na wysokości 155mm i chlapaczy )- z tyłu był to dyfer , z przodu była to osłona silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Zmierzyłem dzisiaj prześwit swojego Legasia ...i potwierdziło się po raz kolejny, że mam mega wysokiego Legasia - 195mm !! normalnie Forek To ciekawe bo katalogowo to on ma 155 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 To ciekawe bo katalogowo to on ma 155 mm Wiem :roll: Z tyłu mam jakieś niestandardowe sprężyny - zielone, twarde. Przód - chyba seria. Gdzieś mi kiedyś mignęły dane techniczne wersji Hubertus i wydaje mi się , że ona była wyższa -> na subaru.de to się nie potwierdza, ale na 100% coś takiego widziałem. Może mam właśnie Hubertusa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Może mam właśnie Hubertusa? Hubertus miał ZTCP spartańskie wyposażenie i "gustowne" orurowanie z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się