Skocz do zawartości

Prześwit WRXa bugeye kombi


Niedźwiedź

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

przeglądnąłem wszystkie dostępne mi dane i nie mogę znależć informacji o prześwicie WRXa Bugeye kombi. Ktoś może zna prześwit?

 

Przy okazji zapytam użytkowników WRXów - czy tymi autami bez problemu można jeździć na co dzień - mam na myśli studzienki, krawężniki, jakiś niezaawansowany wypad do lasu z psem, jazda po koleinach śnieżnych (Boże spraw by spadł śnieg ;) )itp. Mowa o standardowym zawiasie.

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

190 , ale i tak wurcóś jest najmądrzejszy

czyli prześwit jak w Forku N/A ...

W którymś temacie była rozmowa o tym, że Turbo jest niższy , z tym samym prześwitem...ciekawe :)

S-turbo ma 190, N/A też; natomiast 2,0XT 195 a N/A 190 według tego źródła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według tego źródła.

to też moje źródło , które nie podawało wartości odnośnie WRXa. Ale to bardzo dobre źródło :mrgreen:

 

róźnica w prześwicie między WRXem a Forkiem jest spora, ale skoro ŁukaszG., mówisz , że nie masz problemów -> to kolejny argument za WRXem (najchętnie to wziął bym Forka 2.5XT , ale nie ten pułap cenowy dla mnie...:( ...some day) - szukam auta jak najbardziej uniwersalnego, z dobrym prowadzeniem i szybkiego. Forek S jest wolniejszy od WRXa, w zakrętach z pewnością bardziej się gnie, ale za to prześwit lepszy (uniwersalność), spalanie podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według tego źródła.

to też moje źródło , które nie podawało wartości odnośnie WRXa. Ale to bardzo dobre źródło :mrgreen:

 

róźnica w prześwicie między WRXem a Forkiem jest spora, ale skoro ŁukaszG., mówisz , że nie masz problemów -> to kolejny argument za WRXem (najchętnie to wziął bym 2.5XT , ale nie ten pułap cenowy dla mnie...:( ...some day) - szukam auta jak najbardziej uniwersalnego, z dobrym prowadzeniem i szybkiego. Forek S jest wolniejszy od WRXa, w zakrętach z pewnością bardziej się gnie, ale za to prześwit lepszy (uniwersalność), spalanie podobne.

ciekawe a dziś już podaje :twisted: o tu na 4 stronie sedan na 5tej kombi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRX ma niski prześwit - 155 podane to takie normlane minimum do jazdy po mieście. Ale jak podczas spotu wpadłem w koleiny to jednak musiałem kobinować żeby nie zostawić przedni zderzak. Forek jest dużo lepszy pdo tym względem. Przypuszczam, że również lepiej spisuje się podczas spotkania bandy (bardziej odporny!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wygląda sprawa niezawodności zawieszenia w WRXie?

Gdzieś czytałem, że Forek to najbardziej niezawodny model z palety Subaru. Domyślam się, że na polskich drogach tym bardziej...Duża uniwersalność Forka to mocny argument. Czy S Turbo mocno gnie się w zakrętach. Jeździłem autem Hogiego, ale skoncentrowałem się na silniku i nie pamiętam. Wolałbym , żeby nie bujało bardziej niż w moim Legasiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym , żeby nie bujało bardziej niż w moim Legasiu.

Aaaa jest to możliwe ... jeśli zmienisz zawias Forka :wink:, inaczej będzie sie giął jak kaczucha. Ale ma inne zalety, jest bardziej komfortowy :mrgreen: Co prawda troszkę inne porównanie, ale ... po zmianie z SI 2.0 N/A na OBK, po tej samej trasie ok 350km nie czułem wogle zmęczenia. Więc zadaj sobie pytanie do czego potrzebujesz samochodu :arrow: i będziesz miął odpowiedź które auto, proste :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc zadaj sobie pytanie do czego potrzebujesz samochodu i będziesz miął odpowiedź który auto, proste

wiem, że to zaj@#$%^ ważne pytanie. Zadaje je sobie od jakiegoś czasu, ale odpowiedzi jest kilka i w dodatku nie są jednoznaczne...

 

155 mm

jeśli "bodenfreiheit" to prześwit, to dziwne, że wg. podawanego już tu źródła, WRX ma większy prześwit niż pozostałe wersje (150mm) :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli "bodenfreiheit" to prześwit, to dziwne, że wg. podawanego już tu źródła, WRX ma większy prześwit niż pozostałe wersje (150mm) :roll:

aż taka różnicę robi ci te 5mm :shock: Pewnie inny zawias, tak jak Forek n/a vs Forek-S, tez masz różnice 5mm.

 

sirchaser ty już kup to aut, to powoli zaczyna to wyglądac jak akcja "całe forum szuka dla WIS'a turbodziadka" :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż taka różnicę robi ci te 5mm :shock: Pewnie inny zawias, tak jak Forek n/a vs Forek-S, tez masz różnice 5mm.

aż takiej różnicy mi nie robi...ciekaw po prostu jestem -> szybsza wersja jest wyżej zawieszona...Poza tym w konstruowaniu aut 5mm robi różnicę -> rozstaw osi.

 

sirchaser ty już kup to aut, to powoli zaczyna to wyglądac jak akcja "całe forum szuka dla WIS'a turbodziadka" :twisted:

dobre, dobre :) Ja auto kupię - spoko :) żebyś Ty widział co się działo jak Legasia kupowałem...pytaniom nie było końca ;)

 

Zmierzyłem dzisiaj prześwit swojego Legasia ...i potwierdziło się po raz kolejny, że mam mega wysokiego Legasia - 195mm !! normalnie Forek :) a dodam , że myślałem że to przez wymianę amorków, a amorki mają już rok, więc już pewnie by zdążyły osiąść...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w którym miejscu mierzyłeś ten prześwit

Prześwit mierzy się, z tego co mi wiadomo, w najniższym punkcie auta (nie licząc elementów samego zawieszenia koła, tuż przy feldze - czyli np. łącznika staba , który był na wysokości 155mm i chlapaczy ;) )- z tyłu był to dyfer , z przodu była to osłona silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe bo katalogowo to on ma 155 mm

Wiem :mrgreen: :roll:

Z tyłu mam jakieś niestandardowe sprężyny - zielone, twarde. Przód - chyba seria.

Gdzieś mi kiedyś mignęły dane techniczne wersji Hubertus i wydaje mi się , że ona była wyższa -> na subaru.de to się nie potwierdza, ale na 100% coś takiego widziałem. Może mam właśnie Hubertusa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...