Skocz do zawartości

Rajdowe Spekulacje. Sezon 2005


wrx33

Rekomendowane odpowiedzi

Robert Kubica w zespole F1!

 

Robert Kubica pojawi się na torze F1 w czasie tegorocznego Grand Prix Chin (16 paździenika) - informuje TVN24. Krakowianin dziś w nocy dostał zaproszenie od zespołu Minardi, by przejąć na ten weekend obowiązki trzeciego kierowcy zespołu.

 

info z onet.pl

 

 

W moim życiu nie doczeka pewnie Mistrzostwa Świata w piłce nożnej dla naszej reprezentacji,

ale może Polaka w Formule 1 się uda :!: :!: :!: :!: :!: :!: :D

 

http://sport.onet.pl/1169339,wiadomosci.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 588
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hmmmm sam Kubica mowil, ze jeszcze nie wszystko jest pewne. Mowil, ze najpierw musi uzyskac "super licencje", a poza tym rzeczywiscie bedzie on trzecim kierowca, ale kierowca testowym...a czy sie pojawi na torze w Chinach...jeden z zawodnikow Minardi musialby albo zachorowac albo nie wiem...

 

Poprostu dostal zaproszenie jako kierowca testowy Minardi :) co i tak jest duzym sukcesem.

 

Kiedys Holek powiedzial, ze teraz troche zaluje, ze nie zostal kierowca testowym Prodrive dla Subaru i wolal jezdzic w MS jako prywaciarz (mowa o roku 2000)...bo w sumie od kierowcy testowego otwiera sie droga do wielkich mistrzostw i fabrycznych zalog...nie uwzgledniajac kwestii finansowych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm sam Kubica mowil, ze jeszcze nie wszystko jest pewne. Mowil, ze najpierw musi uzyskac "super licencje", a poza tym rzeczywiscie bedzie on trzecim kierowca, ale kierowca testowym...a czy sie pojawi na torze w Chinach...jeden z zawodnikow Minardi musialby albo zachorowac albo nie wiem...

 

Poprostu dostal zaproszenie jako kierowca testowy Minardi :) co i tak jest duzym sukcesem.

 

Kiedys Holek powiedzial, ze teraz troche zaluje, ze nie zostal kierowca testowym Prodrive dla Subaru i wolal jezdzic w MS jako prywaciarz (mowa o roku 2000)...bo w sumie od kierowcy testowego otwiera sie droga do wielkich mistrzostw i fabrycznych zalog...nie uwzgledniajac kwestii finansowych ;)

 

Pod warunkiem ze podczas tych testów wykręcasz lepsze czasy niż kierowcy rajdowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod warunkiem ze podczas tych testów wykręcasz lepsze czasy niż kierowcy rajdowi

 

I to też nie musi o niczym przesądzać. To nie tylko kwestia czasów, ale np. zużywania sprzętu, skuteczności, regularności czy innych cech. No i czy masz plecy ;-) Ale racja że Hołek wtedy popełnił błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie tylko kwestia czasów, ale np. zużywania sprzętu, skuteczności, regularności czy innych cech. No i czy masz plecy ;-) Ale racja że Hołek wtedy popełnił błąd.

 

z naciskiem właśnie na te plecy :wink: a co do Hołka..ciężko schodzi się w cień gdy na swoim podwórku sie błyszczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle że raczej chodzi o to że on realnie widzi swoje szanse..małymi krokami dochodzi do wyznaczanych przez siebie celów..przecież to nie takie hop siup wsiąść i przejechać eliminacje mistrzostw świata..i kasa w tym przypadku to nie wszystko.On bardzo rozsądnie podchodzi do swojej kariery rajdowej..i myśle że na MŚ jeszcze przyjdzie czas..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

choćby ze względów logistycznych, doboru profesjonalnego teamu ( to akurat nie zawsze idzie z kasą ) , kwestia kondycji..zaplecza sprzętowego, doświadczenia zespołu, pilota, obeznania z przepisami itp itd..takie jest moje zdanie..że to nie wystarczy wsiąś i przejechac np odcinek na akropolu czy w finlandii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że tak, nie tylko jego to dotyczy. Zastanawiając się nad MŚ to zastanawiam się czemu Sołowow nie jeździ, za drogo?

 

Być może mierzy siły na zamiary: nie sztuka wpakować kasę, pojechać i stanowić tło na podobieństwo innych ze środka i końca stawki lub w ogóle nie ukończyć rajdu. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że wyjście z tego kręgu może nie być łatwe (musiałby mocno zamieszać w PCWRC). A na razie ma po co się wspinać w ME -- popatrz choćby na włoskie eliminacje, jak Włosi klepali mu (i nie tylko jemu) na ichnich asfaltach.

 

r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak myśle jak pisze Kaz....nie mogłeś mieć łatwiejszego nicka? 8) ..jeżdził w MŚ..Niemcy, Szwcja w PCWRC ale to było tak że sukcesem jest sam start..a dojechanie to już..oooo..a pewnie facet chce skonfrontować swoje umiejętności z innymi zawodnikami jak będzie go stać na start mocnym autem..stać tak i finansowo jak i pod względem umiejętności ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbić się pomiędzy fabryki nie jest łatwo... Inaczej zostajesz tylko tłem.

 

a to oczywista sprawa...wystarczy popatrzeć na Kuchara, który mimo wszystko stanowił tło w MŚ :wink:

 

Jak już przy MŚ jesteśmy, to jestem bardzo ciekaw jak sie potoczą losy Kościuszki Jr. który ponoć ma startować w JWRC Swiftem S1600...IMHO jeśli już faktycznie wystartuje w 2006 to raczej większych szans na walke z czołówką nie ma, prędzej za dwa lata (oczywiscie jeśliby sezon 2006 przejezdził w JWRC)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc własnie o to mi chodzi....właśnie przez przewage technologiczną i finansową fabryk jest się ciężko przebić "między nie". Kuchar kiedyś wspominał o tym w wywiadzie właśnie w czasach jak jezdził w MŚ , przy okazji Rajdu EOS w Estonii...podkreślał że gdyby miał takie możliwości treningu jak Markko to mógłby więcej zdziałać, a tak - niestety. Ładnie to też ujął Makinen. Na pytanie co zrobić żeby jezdzić szybciej/lepiej, odpowiedział "Jeździć, jeździć i jak jest jakaś chwila wolnego czasu to jezdzić".

Sam start to nie wszystko, dochodzą treningi, doinwestowanie samochodu itd itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz na odmiane inny news:

Kubica wystartuje (najprawdopodobniej) Subaru jako "zerówka" na Wawelskim !

 

http://www.autoklub.pl/index.php?page=5 ... 25&op=hot&

 

Najbardziej podoba mi sie ten moment:

Wybrano Roberta, żeby zerówka... nie blokowała na trasie Leszka Kuzaja! Tuż po rajdzie

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...