RafikEJ20 Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Witam dokonałem takiego swapa. silnik 1.8 rok 94 silnik 2.0 rok 97 przełożyłem sam blok i sie rozczarowałem bo jest delikatnie słabsza. wydaje mi sie ze powyzje 4,5tys obr zaczyna jej brakowac paliwa. Fakt że silnik igła w przeciwienstwie do 1.8 Ale prosze o porade czy musze zmieniac wtryski od 2.0 to coś da?? Czy komputer od silnika 1.8 który pozostał ma wgrany stały program i koniec czy mozna sie coś pobawić. Jestem tu nowy wiec w razie jakiś problemów prosze nie krzyczeć kolektor dolotowy i wydechowy od 1.8 wtryski 1.8 przeplywomierz tez 1.8 mimo takiej samej wtyczki przepływomierz od 2.0 różni sie wizualnie i ma w innym miejscu wolny pin w kostce. Prosze ekspertów i nie tylko może ktoś już coś takiego robił. Znam miejsca na których na 1.8 z kompresją na 1 garze 8bar wyciągałem 170 a teraz w idealnym stanie 2.0 leci tam 150 :neutral: :sad: :???: czyli coś jest nie tak. wiem ze komp od 2.0 i wiązka rozwiązałaby problem ale to trzeba rozbierac całe auto :( ratujcie prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 wiązka rozwiązałaby problem ale to trzeba rozbierac całe auto coś za coś :roll: 2.0 powinno polecieć 200 i to nie musi być z górki. Zapraszamy tutaj na początek: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... start=4800 a potem do FAQ, tam jest jakaś okrojona wersja informacji o swapach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafikEJ20 Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 1.8 poleciał 200 nawet 205 ale chodzi mi o to że mam długą prostą koło domu i na tym samym odcinku jest gorzej czekam na odp. działu technicznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 czekam na odp. działu technicznego Powodzenia!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Przeniosłem tutaj, bo wydaje mi się, że dział techniczny nie udziela odpowiedzi w zakresie tak daleko idących zmian. Swoją drogą to co to za swap jak komputer został ze starego silnika? I tak nieźle, że odpalił. Dla mnie to jedno wielkie druciarstwo - i tak też to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 RafikEJ20 zdaje się, że forumowicz o nicku dycha robił takiego swapa (tylko nie pamiętam czy z 1,8 czy też z 1,6 na 2,0). Zagadaj do niego. Być może coś Ci doradzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafikEJ20 Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Dzieki za info napewno sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 robilem cos podobnego w bmw (ale zasada dzialania podobna chyba) jak pisali powyrzej cud ze pali !!! wymien wiazke kompa przeplywke, jak bedziesz tak jezdzil to twoj silnik igla szybko przestanie takowym byc, prawdopodobnie mieszanka jest zupelnie inna czasy otwarcia wtryskow i ilosci paliwa i mase innych spraw ktore wyjda w praniu!!! Wstaw auto do garazu i zmien osprzet bo szybko bedziesz nastepnego szczepa robi!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi