Kuba Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Czy przypadkiem KYB nie daje dożywotniej gwarancji na amortyzatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Czy przypadkiem KYB nie daje dożywotniej gwarancji na amortyzatory? :shock: To lux. Mam na strychu komplet AGXów, które zamienilem nowymi...AGXami :wink: P.S.Chyba nie w Polsce :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzi Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 m.wrc napisał/a: Ja na nich jeżdżę i wg mnie są super. A ile km robisz po "po bułki do sklepu"?? Ja jakieś 250 km tygodniowo czyli bardzo mało i dla mnie są takie jak powinny być. Nawet mniej i to tez nie za czesto. No to Tein SuperStreet będą super. Możesz sobie całkiem komfortowo podróżować , a w razie potrzeby utwardzić. Jedno jest pewne, że Tein SS jest bardziej komfortowy niż seryjne amorki STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 A Mono Flex jak wypada bo z zewnątrz wygląda bardziej solidnie. Fajne zawiasy robi też firma Tanabe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Czyli co, mam brac i dalej nie marudzic? :grin: ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Czy przypadkiem KYB nie daje dożywotniej gwarancji na amortyzatory? Na 100% nie , przynajmniej w Europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Czy przypadkiem KYB nie daje dożywotniej gwarancji na amortyzatory? Na 100% nie , przynajmniej w Europie Daje 2 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Podłączam się do tematu mac_'a. U mnie odgłosy z tyłu też wskazują, że nie długo trzeba będzie wymienić amorki. Wymyśliłem sobie konfiguracje AGX + sprężyny TEIN ( -35mm przód -25mm tył ). Jazda po bułki i czasami szybciej po mieście. Co do sprężyn to chciałbym zmienić także z powodów wizualnych- parkuje koło mnie STI typeR MY99, wyglądam koło niego jak jakiś cross country lub SUV :wink: Czy taka konfiguracja jest w ogóle możliwa? Jaka jest cena AGX'ów?- co do ceny poproszę o ew. PW :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Polska strona KYB nie dziala wiec nie moglem sprawdzic jak to jest z ta gwarancja. W Stanach jest dożywotnia http://www.kyb.com/service/warranty.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Firma, która by dała dożywotnią gwarancję na amortyzatory w Polsce musiałaby być szalona, ale kto wie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Firma, która by dała dożywotnią gwarancję na amortyzatory w Polsce musiałaby być szalona, ale kto wie :roll: Chyba Bilstein na którąśtam serię daje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Polska strona KYB nie dziala wiec nie moglem sprawdzic jak to jest z ta gwarancja.W Stanach jest dożywotnia http://www.kyb.com/service/warranty.php Kuba, my mieszkamy w Polsce. Panowie, na temat prosze , moze bys subiektywnie. ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Polska strona KYB nie dziala wiec nie moglem sprawdzic jak to jest z ta gwarancja.W Stanach jest dożywotnia http://www.kyb.com/service/warranty.php A może być i dożywotnia, może też być zwrot kosztów jak znajdziesz gdzieś taniej, może być na raty bez rat, może być wszystko... Znamy ten marketing. Tylko egzekwować to... To tylko w Stanach chyba I szkoda wzroku na doczytywanie tego co tam małym druczkiem dopisali. mac_, jeździłem na obu. KYB z seryją sprężyną jest super na szuter i śnieg. Tein jest o niebo lepszy na czarne. Przed wszystkim ten zawias pracuje, wybiera itd. Do KYB warto założyć poliuretany, do Teina już tak tego nie brakuje. No i możliwość ustawień jest na korzyść Teina. Łączyć KYB z twardszą sprężyna...to za delikatny amor imo. Już lepiej B6 i Eibachy jakieś. Pan Tadzio to dobrze reguluje. :cool: Teinem nikt się nie będzie chwalił, bo wszyscy szykują wunderwaffe na wiosenne Ułęże Remap is not enough Coś o tym wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 mac_, jeździłem na obu. KYB z seryją sprężyną jest super na szuter i śnieg. Tein jest o niebo lepszy na czarne. Przed wszystkim ten zawias pracuje, wybiera itd. Do KYB warto założyć poliuretany, do Teina już tak tego nie brakuje. No i możliwość ustawień jest na korzyść Teina. Łączyć KYB z twardszą sprężyna...to za delikatny amor imo. Już lepiej B6 i Eibachy jakieś. Pan Tadzio to dobrze reguluje. :cool: Teinem nikt się nie będzie chwalił, bo wszyscy szykują wunderwaffe na wiosenne Ułęże Remap is not enough Coś o tym wiem... Dzieki rauf, wlasnie o takie opinie mi chodzilo :smile: ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 mac_, przyjedź, przejedź się jedym i drugim, porównaj. Wyrobić sobię opinię w necie o tym trudno :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 mac_, przyjedź, przejedź się jedym i drugim, porównaj.Wyrobić sobię opinię w necie o tym trudno :wink: Dzieki. Chetnie bym zajechal i pojezdzil. :grin: ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 mac_, przyjedź, przejedź się jedym i drugim, porównaj.Wyrobić sobię opinię w necie o tym trudno :wink: Dzieki. Chetnie bym zajechal i pojezdzil. :grin: ATB poczytaj co maja chłopaki z EVO do powiedzenia o Teinie, niestety taka prawda że jak ktoś jeździ na co dzień i jest szczery , to mówi to samo co ja , czyli pomyłka :cool: http://www.evo.org.pl/viewtopic.php?t=1 ... c&start=75 Za dwa tygodnie bede montował klientowi Tein super street do STI 06, (pomimo mojej nieprzychylnej opinii co do tych gwintów tuningowych) zdam uczciwą :cool: relację, jak to sie sprawuje , bo zostawia mi auto na dwa tygodnie, więc troche potestuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 bo zostawia mi auto na dwa tygodnie, więc troche potestuje. A klient o tym wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 bo zostawia mi auto na dwa tygodnie, więc troche potestuje. A klient o tym wie? Tak wie jest to jeden z forumowiczów :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Tak wie jest to jeden z forumowiczów :cool: To czekamy na recenzje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 poczytaj co maja chłopaki z EVO do powiedzenia o Teinie, niestety taka prawda że jak ktoś jeździ na co dzień i jest szczery , to mówi to samo co ja , czyli pomyłka :cool: http://www.evo.org.pl/viewtopic.php?t=1 ... c&start=75 Za dwa tygodnie bede montował klientowi Tein super street do STI 06, (pomimo mojej nieprzychylnej opinii co do tych gwintów tuningowych) zdam uczciwą :cool: relację, jak to sie sprawuje , bo zostawia mi auto na dwa tygodnie, więc troche potestuje. No to czekam na relacje, fcuk. No to jak nie Tein to co? Pisza tam cos o Ohlinsie ale to pewnie drogi biznes? Ale na 1 stronie akrool pisze: Mam zamontowanego Mono Flexa od mniej więcej dwóch tygodni. Już jestem bardzo zadowolony. Różnica pomiędzy najtwardszym i najbardziej miękkim nastawem jest, ale nie jest to taki efekt jak między kanapą i deską Raczej różnica polega na tym, że najbardziej miękki nastaw na dołach przy szybkiej jeździe może wybić samochód, a twardy nastaw utrzyma go w torze. Jak chodzi o jazdę po mieście, to nastaw miękki jest nieco bardziej komfortowy od serii, ponieważ doskonale tłumi drobne nierówności (przykład: jadąc po płytach betonowych na serii zęby nam stukają i czuć to w kierownicy, a na Teinie przejedziesz gładko). Paradoksalnie natomiast nie oznacza to wcale bardziej miekko... ATB[/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Z moich doświadczeń wynika że klienci po zamontowaniu sa zadowoleni, ale czym dłużej jeżdzą , tym bardziej sie zastanawiaja czy dobrze zrobili. Zrobiłem jakis czas temu deal z pewnym czołowym polskim kierowca rajdowym , i sprzedałem mu prawie nowego Teina Mono Flexa z EDFC, pojeździł troche na tym , i powiedział tak: dawno na takim gównianym zawieszeniu nie jeździł, seria jest o niebo lepsza :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 No to co robic panowie, co robic bo mnie juz glowa boli od myslenia? ATB PS. Poczekam jeszcze na testy Carfit-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 No to co robic panowie, co robic bo mnie juz glowa boli od myslenia? ATB PS. Poczekam jeszcze na testy Carfit-a. Dla jasności , trzeba powiedzieć o jeszcze jednej bardzo istotnej rzeczy, o której nikt ze sprzedających nawet nie wspomina :???: ( nie wiedziec czemu ), mianowicie o obsłudze :!: Zawieszenia gwintowane, musza byc bardzo często obsługiwane :!: , nie wiem czy ktoś zauważył, ale amortyzator nie posiada żadnej osłony , górne mocowanie jest na uniballu, które tez jest na wierzchu , jest to wszystko bardzo narażone na syf, piasek , wode itd. Generalnie powinno sie takie zawieszenie po każdym użyciu na mokrym rozebrac . wymyc , wysuszyc , przesmarowac ( Tein nawet daje specjalny preparat do tego) , a to sie wiąże z kosztami. Oczywiście mozna tego nie robić, ale... po roku czasu , zaczyna rdzewieć, piasek sie dostaje do uniballa, wyciera się i stuka, do amortyzatora dostaje sie woda + piasek , wyciera sie uszczelnienie, i gaz z amortyzatora uchodzi i dowidzenia Mac_ myśle że teraz masz pełniejszy obraz , i musisz zdecydowac sam :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 No to teraz inne pytanie, Kto to serwisuje :?: Jaki jest koszt :?: Jakich firm amorki mają serwis w Polsce lub niemczech aby szybko i sprawnie to banglało :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi