Skocz do zawartości

AGX/Eibach vs Tein SuperStreet


GC8

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

m.wrc napisał/a:

 

Ja na nich jeżdżę i wg mnie są super. A ile km robisz po "po bułki do sklepu"?? Ja jakieś 250 km tygodniowo czyli bardzo mało i dla mnie są takie jak powinny być.

 

 

Nawet mniej i to tez nie za czesto.

 

No to Tein SuperStreet będą super. Możesz sobie całkiem komfortowo podróżować :mrgreen: , a w razie potrzeby utwardzić. Jedno jest pewne, że Tein SS jest bardziej komfortowy niż seryjne amorki STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się do tematu mac_'a. U mnie odgłosy z tyłu też wskazują, że nie długo trzeba będzie wymienić amorki. Wymyśliłem sobie konfiguracje AGX + sprężyny TEIN ( -35mm przód -25mm tył ). Jazda po bułki i czasami szybciej po mieście. Co do sprężyn to chciałbym zmienić także z powodów wizualnych- parkuje koło mnie STI typeR MY99, wyglądam koło niego jak jakiś cross country lub SUV :oops: :wink: :mrgreen:

Czy taka konfiguracja jest w ogóle możliwa? Jaka jest cena AGX'ów?- co do ceny poproszę o ew. PW :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polska strona KYB nie dziala wiec nie moglem sprawdzic jak to jest z ta gwarancja.

W Stanach jest dożywotnia http://www.kyb.com/service/warranty.php

 

A może być i dożywotnia, może też być zwrot kosztów jak znajdziesz gdzieś taniej, może być na raty bez rat, może być wszystko...

Znamy ten marketing. Tylko egzekwować to...

To tylko w Stanach chyba :lol:

 

I szkoda wzroku na doczytywanie tego co tam małym druczkiem dopisali.

 

mac_, jeździłem na obu. KYB z seryją sprężyną jest super na szuter i śnieg. Tein jest o niebo lepszy na czarne. Przed wszystkim ten zawias pracuje, wybiera itd. Do KYB warto założyć poliuretany, do Teina już tak tego nie brakuje. No i możliwość ustawień jest na korzyść Teina.

Łączyć KYB z twardszą sprężyna...to za delikatny amor imo.

Już lepiej B6 i Eibachy jakieś. Pan Tadzio to dobrze reguluje. :cool:

 

Teinem nikt się nie będzie chwalił, bo wszyscy szykują wunderwaffe na wiosenne Ułęże ;)

Remap is not enough :mrgreen: Coś o tym wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mac_, jeździłem na obu. KYB z seryją sprężyną jest super na szuter i śnieg. Tein jest o niebo lepszy na czarne. Przed wszystkim ten zawias pracuje, wybiera itd. Do KYB warto założyć poliuretany, do Teina już tak tego nie brakuje. No i możliwość ustawień jest na korzyść Teina.

Łączyć KYB z twardszą sprężyna...to za delikatny amor imo.

Już lepiej B6 i Eibachy jakieś. Pan Tadzio to dobrze reguluje. :cool:

 

Teinem nikt się nie będzie chwalił, bo wszyscy szykują wunderwaffe na wiosenne Ułęże ;)

Remap is not enough :mrgreen: Coś o tym wiem...

 

Dzieki rauf, wlasnie o takie opinie mi chodzilo :smile:

 

ATB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mac_, przyjedź, przejedź się jedym i drugim, porównaj.

Wyrobić sobię opinię w necie o tym trudno :wink:

 

Dzieki.

Chetnie bym zajechal i pojezdzil. :grin:

 

ATB

 

poczytaj co maja chłopaki z EVO do powiedzenia o Teinie, niestety taka prawda że jak ktoś jeździ na co dzień i jest szczery , to mówi to samo co ja , czyli pomyłka :cool:

http://www.evo.org.pl/viewtopic.php?t=1 ... c&start=75

Za dwa tygodnie bede montował klientowi Tein super street do STI 06, (pomimo mojej nieprzychylnej opinii co do tych gwintów tuningowych) zdam uczciwą :cool: relację, jak to sie sprawuje , bo zostawia mi auto na dwa tygodnie, więc troche potestuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo zostawia mi auto na dwa tygodnie, więc troche potestuje.

A klient o tym wie? :mrgreen::mrgreen:

 

Tak wie :lol: jest to jeden z forumowiczów :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj co maja chłopaki z EVO do powiedzenia o Teinie, niestety taka prawda że jak ktoś jeździ na co dzień i jest szczery , to mówi to samo co ja , czyli pomyłka :cool:

http://www.evo.org.pl/viewtopic.php?t=1 ... c&start=75

Za dwa tygodnie bede montował klientowi Tein super street do STI 06, (pomimo mojej nieprzychylnej opinii co do tych gwintów tuningowych) zdam uczciwą :cool: relację, jak to sie sprawuje , bo zostawia mi auto na dwa tygodnie, więc troche potestuje.

 

No to czekam na relacje, fcuk. No to jak nie Tein to co? Pisza tam cos o Ohlinsie ale to pewnie drogi biznes?

 

Ale na 1 stronie akrool pisze:

 

Mam zamontowanego Mono Flexa od mniej więcej dwóch tygodni. Już jestem bardzo zadowolony. Różnica pomiędzy najtwardszym i najbardziej miękkim nastawem jest, ale nie jest to taki efekt jak między kanapą i deską

 

Raczej różnica polega na tym, że najbardziej miękki nastaw na dołach przy szybkiej jeździe może wybić samochód, a twardy nastaw utrzyma go w torze.

 

Jak chodzi o jazdę po mieście, to nastaw miękki jest nieco bardziej komfortowy od serii, ponieważ doskonale tłumi drobne nierówności (przykład: jadąc po płytach betonowych na serii zęby nam stukają i czuć to w kierownicy, a na Teinie przejedziesz gładko). Paradoksalnie natomiast nie oznacza to wcale bardziej miekko...

 

ATB[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich doświadczeń wynika że klienci po zamontowaniu sa zadowoleni, ale czym dłużej jeżdzą , tym bardziej sie zastanawiaja czy dobrze zrobili.

Zrobiłem jakis czas temu deal z pewnym czołowym polskim kierowca rajdowym , i sprzedałem mu prawie nowego Teina Mono Flexa z EDFC, pojeździł troche na tym , i powiedział tak:

dawno na takim gównianym zawieszeniu nie jeździł, seria jest o niebo lepsza :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to co robic panowie, co robic bo mnie juz glowa boli od myslenia?

 

ATB

 

PS. Poczekam jeszcze na testy Carfit-a.

 

Dla jasności , trzeba powiedzieć o jeszcze jednej bardzo istotnej rzeczy, o której nikt ze sprzedających nawet nie wspomina :???: ( nie wiedziec czemu ), mianowicie o obsłudze :!:

Zawieszenia gwintowane, musza byc bardzo często obsługiwane :!: , nie wiem czy ktoś zauważył, ale amortyzator nie posiada żadnej osłony :idea: , górne mocowanie jest na uniballu, które tez jest na wierzchu , jest to wszystko bardzo narażone na syf, piasek , wode itd.

Generalnie powinno sie takie zawieszenie po każdym użyciu na mokrym rozebrac . wymyc , wysuszyc , przesmarowac ( Tein nawet daje specjalny preparat do tego) , a to sie wiąże z kosztami. Oczywiście mozna tego nie robić, ale... po roku czasu , zaczyna rdzewieć, piasek sie dostaje do uniballa, wyciera się i stuka, do amortyzatora dostaje sie woda + piasek , wyciera sie uszczelnienie, i gaz z amortyzatora uchodzi i dowidzenia :evil:

Mac_ myśle że teraz masz pełniejszy obraz , i musisz zdecydowac sam :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...