GC8 Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Poniewaz moje AGX juz raczej dlugo nie pozyja to mam pytanko. Da sie na tym Tein-ie jezdzic tak po bulki od czasu do czasu? Te gorne mocowania to sa na Uni-cos tam? Prosze o fachowe porady. Z gory dzieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Jest SuperStreet z i bez górnych mocowań. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC8 Posted March 17, 2008 Author Share Posted March 17, 2008 No wlasnie dlatego pytam, bo jak to mocowanie jest na tych Uni to bym wybral ten zestaw bez tych mocowan. No to jak, telepie ostro czy tak sobie? ATB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Zbyt subiektywne pytanie moim zdaniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Ja bym brał na Uniball'ach, nic nie telepie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rauf Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 (..) Modele Super Street oferowane są w tańszej wersji bez regulowanych pillowballi. Oczywiście do zastosowań poza tuningowo-wizualnych polecamy zakup zestawu wraz z nimi. Umożliwi to dużo lepsze ustawienie kątów zawieszenia. (...) ...więcej opisu na takiej stronie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
orzi Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Da sie na tym Tein-ie jezdzic tak po bulki od czasu do czasu? Ja na nich jeżdżę i wg mnie są super. A ile km robisz po "po bułki do sklepu"?? Ja jakieś 250 km tygodniowo czyli bardzo mało i dla mnie są takie jak powinny być. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rauf Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 A ja na flexie i to sporo po podwarszawskich dziurach, błotach itd. Nic nie stuka, nie trzęsie...tylko fajnie syczy :mrgreen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 A ja mam inne pytanie, jak z wytrzymałością bo jak mam wymieniać tak jak serie tył po 14k km to ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 A ja mam inne pytanie, jak z wytrzymałością bo jak mam wymieniać tak jak serie tył po 14k km to ... Myślisz że ktoś Ci obiektywnie powie :?: szczerze wątpie :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
rauf Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Carfit, to zależy jakie masz standardy. I jaki z Ciebie handlowiec. U nas z Teinem nie było żadnych problemów. Słyszałem o powikłaniach w Evo przy b.ostrej jeździe. I trudno tutaj osądzić, czy miało na to wpływ katowanie czy coś z montażem. Sporo osób myli MonoFlexa z Proflexem.../nie mylić z Powerflexem/ i mylnie sądzi, że to trochę inna półka.... :wink: Pamiętam jak któryś z bywalców forum opisywał jak to się MonoFlex zagrzał /czy zalał??/ na rajdzie szutrowym w GT...oczywiście pełne zdziwienie, bo w instrukcji nie napisali DOŚĆ wyraźnie, że to zawieszenie torowo/uliczne a nie terenowe... Używając go zgodnie z przeznaczeniem jest tak samo niezawodne jak każde inne. A seria Subaru akurat jest idealna na szutry - to tak BTW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Myślisz że ktoś Ci obiektywnie powie :?: szczerze wątpie :cool: No mam nadzieje że ktoś kto jeździ to powie, tak sypie się wcześniej nie, dasz rade zrobić 2k km więcej skrzypi od samego początku A tak btw to ile zrobiłeś już na swoim :?: [ Dodano: Pon Mar 17, 2008 9:35 am ] Pamiętam jak któryś z bywalców forum opisywał jak to się MonoFlex zagrzał /czy zalał??/ na rajdzie szutrowym w GT...oczywiście pełne zdziwienie, bo w instrukcji nie napisali DOŚĆ wyraźnie, że to zawieszenie torowo/uliczne a nie terenowe... Tzn Słomke można na nim zaliczyć czy to już teren :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 swoim zrobiłem jakies 5 tys. ale wiesz w jakich warunkach narazie ok moje 5tys. to jak u Ciebie 30tys. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
rauf Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Ja na swoim zrobiłem raczej niewiele, ale intensywnie. 5 tyś? Z czego Rajd Żubrów z przygodami, Cynę, jakieś pojeżdżawki, Wróblem itd...do tego bez awarii kilka solidnych dziur wiosennych /gdzie B6 już mi kiedyś popłynęło/. Nie można mówić, że od Flexa wzwyż to zawieszenia komfortowe. Wkońcu to gwint. Ale jeśli chcesz się rozwijać, to jest to następny etap przygody z poprawą trakcji. Jak nie spróbujesz, nie będziesz wiedział. Dla jednego pewnie i Super Street będzie "taczką" a dla innego i Super Racing to wozidło... Słomka i okolice to nie teren Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Carfit, to zależy jakie masz standardy. I jaki z Ciebie handlowiec. U nas z Teinem nie było żadnych problemów. Słyszałem o powikłaniach w Evo przy b.ostrej jeździe. I trudno tutaj osądzić, czy miało na to wpływ katowanie czy coś z montażem. Sporo osób myli MonoFlexa z Proflexem.../nie mylić z Powerflexem/ i mylnie sądzi, że to trochę inna półka.... :wink: Pamiętam jak któryś z bywalców forum opisywał jak to się MonoFlex zagrzał /czy zalał??/ na rajdzie szutrowym w GT...oczywiście pełne zdziwienie, bo w instrukcji nie napisali DOŚĆ wyraźnie, że to zawieszenie torowo/uliczne a nie terenowe... Używając go zgodnie z przeznaczeniem jest tak samo niezawodne jak każde inne. A seria Subaru akurat jest idealna na szutry - to tak BTW. moje standarty sa takie że jak coś jest be... lub nie bardzo sie nadaje do konkretnego auta czy predyspozycji kierowcy to mówię szczerze, pomimo że tym handluje :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
rauf Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 rauf napisał/a:Carfit, to zależy jakie masz standardy. I jaki z Ciebie handlowiec. moje standarty sa takie że jak coś jest be... lub nie bardzo sie nadaje do konkretnego auta czy predyspozycji kierowcy to mówię szczerze, pomimo że tym handluje w kontekście tego: Myślisz że ktoś Ci obiektywnie powie :?: szczerze wątpie :cool: ...to pocieszna deklaracja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Nie można mówić, że od Flexa wzwyż to zawieszenia komfortowe. Wkońcu to gwint.Ale jeśli chcesz się rozwijać, to jest to następny etap przygody z poprawą trakcji. Jak nie spróbujesz, nie będziesz wiedział. Dla jednego pewnie i Super Street będzie "taczką" a dla innego i Super Racing to wozidło. Ja myślałem o ohlins'ie lub AST, nie wiem jaki jest tein ale mam nadzieje że odporny na polskie drogi Słomka i okolice to nie teren to mnie pocieszyłeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 rauf napisał/a:Carfit, to zależy jakie masz standardy. I jaki z Ciebie handlowiec. moje standarty sa takie że jak coś jest be... lub nie bardzo sie nadaje do konkretnego auta czy predyspozycji kierowcy to mówię szczerze, pomimo że tym handluje w kontekście tego: Myślisz że ktoś Ci obiektywnie powie :?: szczerze wątpie :cool: ...to pocieszna deklaracja myślałem że zrozumiesz aluzje, :cool: ale sie pomyliłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
rauf Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 myślałem że zrozumiesz aluzje, :cool: ale sie pomyliłem Ooo, to ja się pomyliłem...miało być: to pocieszająca deklaracja Bart, Ohlins czy Lesjofors, bo to jest różnica. I popatrz na cenę... Szczerze - NIE ma zawieszeń odpornych na polskie drogi. No, może w składakach na Dakar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 rauf napisał/a:Carfit, to zależy jakie masz standardy. I jaki z Ciebie handlowiec. moje standarty sa takie że jak coś jest be... lub nie bardzo sie nadaje do konkretnego auta czy predyspozycji kierowcy to mówię szczerze, pomimo że tym handluje w kontekście tego: Myślisz że ktoś Ci obiektywnie powie :?: szczerze wątpie :cool: ...to pocieszna deklaracja myślałem że zrozumiesz aluzje, :cool: ale sie pomyliłem Cenię bardzo takie osoby jak Piotr Kociałkowski (chyba go znasz :wink: ) niedość że ma ogromna wiedze która cenie, a na dodatek powie prawde czasami niestety dotkliwą, że np. jak kiedys proponowali izolować kolektory bandażem, tak teraz sie z tego wycofują, i to jest uczciwe podejście do tematu. :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 I popatrz na cenę... patrze na cene seryjnych i to mnie martwi że rocznie musiałbym wydać koło 8 k na zawias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 np. jak kiedys proponowali izolować kolektory bandażem, tak teraz sie z tego wycofują, i to jest uczciwe podejście do tematu. wycofują się z tego bo im się ten bandaż w jednym STi zapalił, a to z tego powodu że przy ostrej jeździe strzelił jakiś przewód olejowy i bandaż się nasączył olejem i ten olej się palił a nie sam bandaż. Tak czy inaczej owijanie kolektorów jest ok, tyle że trzeba by pomysleć o ich dodatkowej izolacji od wycieków oleju. Ja u siebie np. chcę dodatkowo na bandaż nawinąć folię metalową żeby ewentualny olej po niej ściekał a nie wsiąkał. Oczywiście mowa tu o awaryjnych sytacjach a nie zaniedbanych wyciekach, które trzeba na bieżąco uszczelniać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 np. jak kiedys proponowali izolować kolektory bandażem, tak teraz sie z tego wycofują, i to jest uczciwe podejście do tematu. wycofują się z tego bo im się ten bandaż w jednym STi zapalił, a to z tego powodu że przy ostrej jeździe strzelił jakiś przewód olejowy i bandaż się nasączył olejem i ten olej się palił a nie sam bandaż. Tak czy inaczej owijanie kolektorów jest ok, tyle że trzeba by pomysleć o ich dodatkowej izolacji od wycieków oleju. Ja u siebie np. chcę dodatkowo na bandaż nawinąć folię metalową żeby ewentualny olej po niej ściekał a nie wsiąkał. Oczywiście mowa tu o awaryjnych sytacjach a nie zaniedbanych wyciekach, które trzeba na bieżąco uszczelniać. Kruk , wiem o tym :cool: co nie zmienia faktu że podchodza do tego uczciwie :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Kruk , wiem o tym co nie zmienia faktu że podchodza do tego uczciwie Oczywiście! Ja tak chciałem tylko rozwinąć celem informacyjno-edukacyjno-ciekawostkowym żeby ktoś nie pomyślał że bandaże i owijanie to błąd:wink: A fakt że o tym mówią innym świadczy o nich jak najlepiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC8 Posted March 17, 2008 Author Share Posted March 17, 2008 Dzieki za odpowiedzi. Panowie, nie jestem upalaczem jak Carfit, Mati i spolka, na pewno nie pod wzgledem umiejetnosci ale rowniez czestotliwosci ale bylem ostatnio na takim malym spocie by Herrkam i strasznie mi sie spodobalo Jak juz wspomnialem, bede musial nie dlugo wymienic zawias ale nie chce kupic czegos co mnie "zabije". Dlatego prosba do osob, ktore jezdzily na AGX jak i na Tein. Zbyt subiektywne pytanie moim zdaniem. Zgadzam sie Az ale jak jezdziles na AGX a potem na Tein-ie to mozesz to jakos tak porownac? Wiem, ze dla ciebie to pewnie kanapa :wink: ale czasami dzieciaka do szkoly woze i nie chce, zeby za szybko swoje mleczaki pogubil. Ja na nich jeżdżę i wg mnie są super. A ile km robisz po "po bułki do sklepu"?? Ja jakieś 250 km tygodniowo czyli bardzo mało i dla mnie są takie jak powinny być. Nawet mniej i to tez nie za czesto. Słomka i okolice to nie teren Czyli na wyrypany asfalt da rade? ATB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts