turdziGT Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 A czy ktoś kiedyś policzył ile kosztuje swap silnika np. z GT'ka lub WRX'a ze wszystkimi potrzebnymi elementami? Chodzi o cenę części. jak sie uprales na dwoje drzwi to sprzedaj to co masz sciagnij jakiegos Type R a zapewniam cie ze na dluzsa mete wyjdzie taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 jak sie uprales na dwoje drzwi to sprzedaj to co masz sciagnij jakiegos Type R a zapewniam cie ze na dluzsa mete wyjdzie taniej i to jest chyba najbardziej sluszne podejscie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 A czy ktoś kiedyś policzył ile kosztuje swap silnika np. z GT'ka lub WRX'a ze wszystkimi potrzebnymi elementami? Chodzi o cenę części. nie da sie tego policzyc bo kazdy kupuje czesci indywidualnie i zazwyczaj w roznych cenach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 A ile za taką Imprezę RS '98 z przebiegiem 106.000 mil można by u nas wziąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 A ile za taką Imprezę RS '98 z przebiegiem 106.000 mil można by u nas wziąć? a to zalezy w jakim jest stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Stan bardzo dobry, w środku jak nowa, do wymiany przednia maska ale mogę za nią dać np. kpl. przedni zderzak od GT'ka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 wg mnie ponizej 20k pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 zakladajac nawet, ze to twoje soft turbo bedzie gralo, niech nawet gra tak dlugo jak napisales (w co nie wierze), to za chwile bedziesz chcial cos wiecej. i wtedy nie bedzie zmiluj, tylko bedziesz musial zaczynac prawie od poczatku. co do twojego auta. nie mam pojecia ile jest warte, ale jakbym chcial zbudowac sobie fajny samochod na jego bazie, to warte byloby dla mnie okolo 7tyz zl (mniej wiecej koszt budy) + czesci ktore teoretycznie mozna odsprzedac (bo niewiele z nich uzyjesz), wiec maks pewnie w okolicach 15. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DYREKTOR Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 mariusz76, czytajac ten watek, przypomnialy mi sie czasy kiedy smigalem hondami i mazyl mi sie TURBO KIT, wrost mocy vs. na poczatku wydawal sie MAGIA, nigdy w koncy nie doszedlem finalizacji projektu i dobrze, jak wielu innych myslalem ze zakaldamy TK i autko lata a ja bede mial usmiech od ucha do ucha. Robiac mody w moim SI GT zrozumialem jak to wszystko wyglada od kuchni i na pewno nie ds sie czegos zrobic malymi kosztami ( nawet jesli nie placisz za robote ), moze zle to ujolem ze nie da sie zrobic, bo na pewno sie da tylko nie ma sensu. U mnie baza byl zdrowy seryjny gzemplarz GT a i tak seryjne szpzreglo starczylo na 10kkm itp. itp itp. zakladajac ze RS ma slabsze podzespoly, wyjdzie ci mega skarbonka. Mi tez podoba sie coupe, ale jedyna opcja sensowna ktora widze to pozostawienie budy i przeszczep calej reszty od GT, WRX lub STI, jesli twoja buda jest zrdowa i jestes jej pewien napisza do CZARNEGO, wiem ze ma dostep do kompletnego mechanicznie STI 2006 i to juz by bylo wyzwanie SI Coupe 99 spec 2006 PS. co do tarcz EBC to no comment znajomi w seryjnych civikach VTI narzekaja ze im tarcze pekaja, a skoro takie kwiatki wychodza przy 160Km to co ja ci bede mowil jak to wyglada przy 300 Moj znajomy zawsze mowil " nalepszy tuning to zmiana auta na sybsze" i w 100% sie znim zgadzam, biorac to co wlozylem w GT to byl by 2-3 letni STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Cena w USA za sprawny egzemplarz RS w oryginale to 6500-10000$, Type RA z UK to wydatek rzędu 7500-10000GBP. Przyjmując że graty do swap'a wyjdą w US max. 5000$ to i tak będzie mi się to opłacało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DYREKTOR Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 5000$ to i tak będzie mi się to opłacało. o jakiej spec mowisz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 STi Ver.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 mariusz76, silnik, skrzynia, dyferencjały, hamulce, zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DYREKTOR Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Ver.2 czyli lubisz oldtimery ja bym raczej szedl V.6 w gore, za jakis czas stwierdzisz ze malo i co wtedy ?? wszystko do poczatku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Nie przesadzajmy, nie jestem aż tak wymagający. Bardziej cieszy mnie fakt posiadania takiego auta niż chęć jego "upalania". mariusz76, silnik, skrzynia, dyferencjały, hamulce, zawieszenia? Tak, z tego co się dowiedziałem cały komplet na swap zamyka się w tej cenie. Sam silnik z osprzętem to kwota rzędu 2000$. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 STi Ver.2 Będziesz montował części z 13 letniego samochodu. Odważnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Jeszcze nie wiem czy z takiego czy np. z WRX'a 2002. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Jesli z WRX'a to od '03 w gore. Skrzynia jest trochę bardziej odporna. Jak będziesz mial komputer z WRX'a to również tuning wyjdzie Cie taniej, szczególnie mapowanie, bo narzędzia sa prawie za darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Tak to wlasnie dziala. Widze, ze ewoluujesz w dobrym kierunku. Z 7kPLN zrobilo Ci sie 12,5k PLN. Jeszcze tydzien i zrozumiesz, ze to nadal duuuuzo za malo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz76 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Jeżeli będzie mało to dam sobie spokój z tymi swapami i zostanę przy oryginalnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się