Skocz do zawartości

Przekładka turbo z Imprezy GT do RS 2.5


mariusz76

Rekomendowane odpowiedzi

A czy ktoś kiedyś policzył ile kosztuje swap silnika np. z GT'ka lub WRX'a ze wszystkimi potrzebnymi elementami? Chodzi o cenę części.

 

jak sie uprales na dwoje drzwi to sprzedaj to co masz sciagnij jakiegos Type R a zapewniam cie ze na dluzsa mete wyjdzie taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zakladajac nawet, ze to twoje soft turbo bedzie gralo, niech nawet gra tak dlugo jak napisales (w co nie wierze),

to za chwile bedziesz chcial cos wiecej. i wtedy nie bedzie zmiluj, tylko bedziesz musial zaczynac prawie od poczatku.

co do twojego auta. nie mam pojecia ile jest warte, ale jakbym chcial zbudowac sobie fajny samochod na jego bazie,

to warte byloby dla mnie okolo 7tyz zl (mniej wiecej koszt budy) + czesci ktore teoretycznie mozna odsprzedac (bo niewiele z nich uzyjesz),

wiec maks pewnie w okolicach 15.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariusz76, czytajac ten watek, przypomnialy mi sie czasy kiedy smigalem hondami i mazyl mi sie TURBO KIT, wrost mocy vs. na poczatku wydawal sie MAGIA, nigdy w koncy nie doszedlem finalizacji projektu i dobrze, jak wielu innych myslalem ze zakaldamy TK i autko lata a ja bede mial usmiech od ucha do ucha. Robiac mody w moim SI GT zrozumialem jak to wszystko wyglada od kuchni i na pewno nie ds sie czegos zrobic malymi kosztami ( nawet jesli nie placisz za robote ), moze zle to ujolem ze nie da sie zrobic, bo na pewno sie da tylko nie ma sensu. U mnie baza byl zdrowy seryjny gzemplarz GT a i tak seryjne szpzreglo starczylo na 10kkm itp. itp itp. zakladajac ze RS ma slabsze podzespoly, wyjdzie ci mega skarbonka. Mi tez podoba sie coupe, ale jedyna opcja sensowna ktora widze to pozostawienie budy i przeszczep calej reszty od GT, WRX lub STI, jesli twoja buda jest zrdowa i jestes jej pewien napisza do CZARNEGO, wiem ze ma dostep do kompletnego mechanicznie STI 2006 i to juz by bylo wyzwanie SI Coupe 99 spec 2006

PS. co do tarcz EBC to no comment znajomi w seryjnych civikach VTI narzekaja ze im tarcze pekaja, a skoro takie kwiatki wychodza przy 160Km to co ja ci bede mowil jak to wyglada przy 300 :)

Moj znajomy zawsze mowil " nalepszy tuning to zmiana auta na sybsze" i w 100% sie znim zgadzam, biorac to co wlozylem w GT to byl by 2-3 letni STI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy, nie jestem aż tak wymagający. Bardziej cieszy mnie fakt posiadania takiego auta niż chęć jego "upalania".

 

mariusz76, silnik, skrzynia, dyferencjały, hamulce, zawieszenia?

 

Tak, z tego co się dowiedziałem cały komplet na swap zamyka się w tej cenie. Sam silnik z osprzętem to kwota rzędu 2000$.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...