Tasior_Miedziak Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 No i potestowalem sobie dzisiaj Forka qundzi Piekna sprawa. To jest wlasnie to co kupie za trzy miesiace :!: Tylko zastanawia mnie jedno. Jak sie da ostro w gaz na jedynce, dojdzie prawie do konca obrotow, potem szybka zmiana na drugi bieg, gaz... no wlasnie i nie ciagnie przez krotka chwile. Potem sie nagle budzi i ognia. Qndzia mowi ze to turbina za mala i taki efekt daje. Rzeczywiscie 2.5XT tak ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Za mała??!!??!? Coś mi się to kupy nie trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 A jakie obroty na tej dwojce na poczatku? Bo jak ponizek 3krpm, to mozliwe, ale piszesz, ze na jedynce do odciecia, wiec dziwna sprawa. To u mnie z najmniejsza mozliwa turbina na dwojce przy 4krpm nie ma turbodziury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Jak sie da ostro w gaz na jedynce, dojdzie prawie do konca obrotow, potem szybka zmiana na drugi bieg, gaz... no wlasnie i nie ciagnie przez krotka chwile. Potem sie nagle budzi i ognia :shock: u mnie czegoś takiego nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 A jakie obroty na tej dwojce na poczatku? Bo jak ponizek 3krpm, to mozliwe, ale piszesz, ze na jedynce do odciecia, wiec dziwna sprawa. To u mnie z najmniejsza mozliwa turbina na dwojce przy 4krpm nie ma turbodziury... No to wychodzi na to ze qndzia ma pierwsza zagwozdke z nowym nabytkiem. Pewnie najlepiej jak by sie przejechal tym ktos doswiadczony. Robilem tak jak napisalem. Forek stoi, wrzucam jedynke i ostro w gaz "prawie" do odciecia. Sprzeglo, zmieniam najszybciej jak umiem na dwojke, odpuszczam sprzeglo, gaz i... nic sie nie dzieje mimo wcisnietego gazu przez krotka chwile. Nie wiem jakie sa obroty w tym momencie. Nie sprawdzalem. Nagle sie wszystko zmienia i samochod jedzie tak jak powinien. Pewnie zle cos robie jak znam zycie bo na codzien jezdze wooooolnym ssakiem. Tyle, ze qndzia ma taki sam objaw. A on ma juz wieksze doswiadczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 A jak szybko jest to "najszybciej jak umiem"? Bo jesli obroty spadaja w tym czasie do 1500 (czy 1300, albo ile tam ustala silnik krokowy biegu jalowego), to ma prawo IMHO sie "zakrztusic". A probowales z miedzygazem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Robilem tak jak napisalem. Forek stoi, wrzucam jedynke i ostro w gaz "prawie" do odciecia. Sprzeglo, zmieniam najszybciej jak umiem na dwojke, odpuszczam sprzeglo, gaz i... nic sie nie dzieje mimo wcisnietego gazu przez krotka chwile. Nie wiem jakie sa obroty w tym momencie. Nie sprawdzalem. Nagle sie wszystko zmienia i samochod jedzie tak jak powinien. Pewnie zle cos robie jak znam zycie bo na codzien jezdze wooooolnym ssakiem. Tyle, ze qundzia ma taki sam objaw. A on ma juz wieksze doswiadczenie. Może Wy ciągniecie na jedynce naprawdę do odcięcia. Wtedy to nic dziwnego. Spróbuj zmieniać na dwójkę 500 a może i 1'000 obrotów niżej i sprawdź czy jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Musi sie tu qndzia wypowiedziec bo to w koncu jego Forek. Ja sie tylko "karnąłem letko" Moze jednak wszystko jest ok, bo gdyby nie bylo to ten Forek tak dobrze by nie wypadl przy pomiarach. Przy mierzeniu GTech'em czy jak sie to tam nazywa, wyszlo mu 5.67 s do 60 mph, (czyli prawie do 100 km/h). Uwzgledniajac tolerancje na blad pomiarowy, wynik i tak jest wiecej niz zadowalajacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Musi sie tu qndzia wypowiedziec bo to w koncu jego Forek. Ja sie tylko "karnąłem letko" No i popsules! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Forek stoi, wrzucam jedynke i ostro w gaz "prawie" do odciecia. Sprzeglo, zmieniam najszybciej jak umiem na dwojke, odpuszczam sprzeglo, gaz i... o hesssus biedny Forek [ Dodano: Sob Sty 05, 2008 9:08 pm ] jak sie niumiejetnie to wykonuje to sie tak może zdarzyc , u mnie tak było na początku nauki jazdy i testów, ale teraz do odcięcia to szkoda mi mordować maszinu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qndzia Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 ej Tasior, ty w sumie tylko raz czy dwa tak przyspieszales i byc moze faktycznie silnik odcial. Moje pierwsze przyspieszenia na Gtech to byly na poziomie 6.7s co wiele mowi o technice startu i zmian biegow:lol: Poza tym dwojka wchodzi specyficznie/ciezko - trzeba umiec ja wlozyc - a jak bez gazu (bo przeciez puszczasz przy zmianie) za dlugo sie ja wklada to pewnie przez chwile potem nie doladowuje. Taka moja teoria. Bylem dzis u Czopera z tą dwojka (mily czlowiek) - mowi ze raczej nic nie zwojuję w związku z istniejącą jeszcze gwarancją - przy nizszych obrotach wchodzi poprawnie, acz nie idealnie. Co do turbiny to mowilem ze za mala w kontekscie potencjalu do tuningu :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Co do turbiny to mowilem ze za mala w kontekscie potencjalu do tuningu :grin: To zalezy ile chcesz osiagnac. Na seryjnej 260 kM / 390 Nm daje rade (po wymianie wydechu i strojeniu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Mowilem przeciez, ze cos zle zrobilem :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docurobei Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Forek stoi, wrzucam jedynke i ostro w gaz "prawie" do odciecia. Sprzeglo, zmieniam najszybciej jak umiem na dwojke, odpuszczam sprzeglo, gaz i... nic sie nie dzieje mimo wcisnietego gazu przez krotka chwile. Nie wiem jakie sa obroty w tym momencie. Nie sprawdzalem. Jako pasażer tej przejażdzki stwierdzam że też nie wiem jakie były obroty w tamtym momencie...bowiem byłem zajęty trzymaniem się coby nie wypaść przez tylne okno Qndzia nie ma to tamto, jak skończy się gwarancja to stuninguj forka jak poniego.... Niech Cię Mati zainspiruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qndzia Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Tylko nie to!! Ja chce choc jedno auto jezdzace i takie gdzie bez obaw o zatrucie/ogluchniecie/potluczenie/rozwolnienie wloze dziecko, zone i kota Plan na pociagniecie z moca/momentem jest taki, aby auto bylo full uliczne i bezproblemowe - jesli to bedzie 250KM to ok, jesli da sie wiecej to jeszcze bardziej ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Poza tym dwojka wchodzi specyficznie/ciezko - trzeba umiec ja wlozyc - a jak bez gazu (bo przeciez puszczasz przy zmianie) za dlugo sie ja wklada to pewnie przez chwile potem nie doladowuje. Taka moja teoria. Bylem dzis u Czopera z tą dwojka (mily czlowiek) - mowi ze raczej nic nie zwojuję w związku z istniejącą jeszcze gwarancją - przy nizszych obrotach wchodzi poprawnie, acz nie idealnie. Na to mozesz sprobowac olej syntetyczny SynPower Gear Oil TDL 75W-90 http://www.valvoline.pl/index_oleje_przekladniowe.html Gwarancji to nie zaszkodzi, a zmiana to kilka minut roboty, potrzebujesz 4 litry. Tylko nie to!! Ja chce choc jedno auto jezdzace i takie gdzie bez obaw o zatrucie/ogluchniecie/potluczenie/rozwolnienie wloze dziecko, zone i kota Plan na pociagniecie z moca/momentem jest taki, aby auto bylo full uliczne i bezproblemowe - jesli to bedzie 250KM to ok, jesli da sie wiecej to jeszcze bardziej ok Wydechu nie musisz zmieniac calego, wystarczy jak zalozysz downpipe z jednym sportowym katalizatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qndzia Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Tak wlasnie rozwazalem wymiane oleju... Dlaczego tylko downpipe? Tlumik nie jest zbyt restrykcyjny w Forysiach? Czy moze downpipe jest az tak bardzo restrykcyjny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Tlumik jest malo restrykcyjny, natomiast downpipe jest waski, zaslania pol wylotu z turbo i ma dwa restrykcyjne katalizatory. Jak bedziesz kupowal downpipe to wez taka z katalizatorem jak najdalej od turbo. Lepsza byla by downpipe bez katalizatora, ale wtedy bedzie wyraznie glosniej, nawet z seryjnym wydechem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 a mi się wydaje, czy Supersprint robi to dokładnie odwrotnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qndzia Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 ciekawe tylko czy cat bedzie cos katalizowal to wyglada jak rurka Cobb'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 I robi to zle. [ Dodano: Sob Sty 05, 2008 5:17 pm ] ciekawe tylko czy cat bedzie cos katalizowal Tym to sie chyba najmniej musisz martwic, bedzie troche bardziej smierdzialo, ale tylko na zimnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 I robi to zle. :shock: myślałem, że oni się znają choć trochę na wydechach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Zobacz gdzie jest katalizator w rajdowkach gdy wymagaja go przepisy. [ Dodano: Sob Sty 05, 2008 5:31 pm ] to wyglada jak rurka Cobb'a? To jest rurka Cobb'a. Mozesz sie jeszcze zainteresowac wydechem TurboXS, tam katalizator tez jest na koncu downpipe, a dodatkowo jest odkrecany i mozna go zastapic przelotowa rurka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Mowie tez qndzi zeby sobie jakiegos BOV'a zalozyl. Tylko takiego niezbyt sapiacego zeby mu dziecka spiacego w foteliku nie budzil ;-) No i hamulce. Bo juz sie zorientowal, ze slabe sa :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qndzia Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Tu to raczej nie ma szans dzialac Rozumiem ze pewnie najmniej mocy zabiera.. Kuba, mi wlasnie chodzi aby auto nie smierdzialo i zdawalo egzamin bez problemow na przegladach . Dlaczego ma smierdziec tylko na zimnym silniku w rozwiazaniu Cobb'a? Chodzi o to ze po pewnym czasie cat sie nagrzeje i juz bedzie katlizowal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się