Olleo Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 A ile taki downpipe bez prekata (mam MY'99) moze kosztowac z uszczelkami i wymiana? Ciekaw jestem, czy nie-ASO strojenie po takiej wymianie by policzyl jako stage I? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Zobacz gdzie jest katalizator w rajdowkach gdy wymagaja go przepisy to ja już nic nie rozumiem, Supersprint robi źle - ok to Włosi, ale HKS też nie potrafi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Piękny ten wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qndzia Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Napisane jest "magnaflow"? Co to ma wspolnego z turboXS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Napisane jest "magnaflow"? Co to ma wspolnego z turboXS? Chodzi o to ze TurboXS do produkcji swoich wydechow uzywa tlumikow Magnaflow. Jest to bardzo duzy producent tlumikow i ma wiele modeli do wyboru. TurboXS zamiast wymyslac kolo od nowa uzylo gotowca, niemniej jednak rury sa ich pomyslem. Co do smierdzenia, to ja mam WRX'a bez zadnych katalizatorow (orginalnie sa 3) i w czasie jazdy nic nie czuc. Na zimnym silniku bedzie troche za samochodem czuc bo mieszanka paliwowa jest bogata i nie wszystko sie spala w silniku, nie ma kata to sie tez nie dopala w wydechu. Co ile masz te przeglady? Bo najwyzej na przeglad mozesz zalozyc orginalny downpipe. Ja ma o tyle dobrze ze mieszkam w stanach i tutaj na tescie spalin podpinaja sie tylko do gniazda diagnostycznego. Jak nie ma bledow, to auto przechodzi test, bledami zajol sie reflash. [ Dodano: Sob Sty 05, 2008 5:58 pm ] Tomasz, na tym zdjeciu jest catback a nie downpipe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qndzia Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Kuba, przeglady sa zadko bo raz na rok, ale mi chodzi raczej o to ze ja tym autem do pracy jezdze, stoje w korkach, woze dziecko i nie chce aby wewnatrz bylo czuc jakiekolwiek spaliny itp. Od tego to mam Trans Am'a za ktorym ludzie w korku placza - caly czas licze że ze wzruszenia i zazdrosci a nie przez spaliny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 A ile taki downpipe bez prekata (mam MY'99) moze kosztowac z uszczelkami i wymiana? Ciekaw jestem, czy nie-ASO strojenie po takiej wymianie by policzyl jako stage I? Poszukaj sobie na ebay "erz downpipe", wprawdzie jest do WRX'a ale moze podejdzie do Forestera. Przychodzi wprawdzie z uszczelkami, ale ta przy turbo lepiej wymienic od razu na orginalna Subaru (~$20). Wymiana nie jest jakas skomplikowana, dobry warsztat od wydechow sobie powinien poradzic. [ Dodano: Sob Sty 05, 2008 6:06 pm ] qndzia, z wlasnego doswiadczenia moge Ci powiedziec ze nic nie bedzie czuc w srodku samochodu (ja tez mam kombi). Musialbys stac z tylu przy wydechu zeby bylo czuc. Zreszta moze ktos Ci zademonstruje walory zapachowe Subaru bez katalizatorow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Tomasz, na tym zdjeciu jest catback a nie downpipe. mój błąd. Ale tui też jest dosyć daleko od końca... a nawet tu (ale to ze wzbudzającej kontrowersje strony).... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Tomasz, ty moze sie wyspij i jutro napisz o co Ci chodzi. Na pierwszym zdjeciu nie ma zadnego katalizatora, a zamiast drugiego mogles dac np to (z google) Helix niby kosztuje prawie polowe mniej niz nastepny downpipe z katalizatorem, ale jesli ostatnio niczego nie poprawili to pasuje tylko do catbacka Helixa - wiem bo sam to przerabialem. Ogolna zasada jest taka, ze dla osiagow jest lepiej jak nie ma katalizatora, jak musi byc to najlepiej jak najdalej od turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Kuba, ja się na tym nie nie znam i po prostu staram się poszerzyć swój zasób informacji w interesującym mnie temacie. Do tej pory byłem przekonany, że Supersprint wydechy robi całkiem fajne, a teraz mam zgryza. Tym bardziej cieszę się, że piszesz i pokazujesz konkrety - dzięki Tobie można się sporo nauczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qndzia Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Kuba, ktore downpipy pasuja bolt-on? Ktore sa optymalne w kategorii cena/jakosc? Mowilismy o TurboXS, Cobb, Perrin.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Piękny ten wydech. mhm, no a Devil to jak montuje kata :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Kuba, ktore downpipy pasuja bolt-on? Ktore sa optymalne w kategorii cena/jakosc?Mowilismy o TurboXS, Cobb, Perrin.. Jezeli musisz miec katalizator i mozesz wyskoczyc z $600 to bierz downpipe Cobb'a. TurboXS dalbym na drugim miejscu, ale po pierwsze jest to ogromna czesc -4 " i nie wiem jak sie to pomiesci w Foresterze, a po drugie jest dzielona, czyli wiecej uszczelek i wiecej szans na nieszczelnosc. Za to bedziesz mogl sie pozbyc latwiej katalizatora. Z tego co widze to wszystkie downpipe z katakizatorem kosztuja $500-$600. Jedynie Helix kosztyje troche ponad $300, ale jak pisalem wczesniej, moze byc koniecznosc odwiedzenie warsztatu w celu przespawania flanszy, aby spasowac to z seryjnym wydechem. Helix tez nie ma optymalnego umiejscowienia katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się