Arcio Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Mam pytanie. Czy wiadomo jaka bedzie emisja Co2 w nowym dieslu? Jest to dla mnie bardzo wazna informacja. Dziekuje za odpowiedz. Niestety konkretnych danych dla poszczególnych modeli jeszcze nie wolno nam publikować... Moge jednak zasygnalizować, że dla wszystkich wartości te będą się znajdowały poniżej 160G/km w cyklu mieszanym - to dobrze, czy źle tam, gdzie Pan mieszka ? :wink: Pozdrowienia Mieszkam w Irlandii. Dobrze by bylo, gdyby emisja byla ponizej 155,a jeszcze lepiej ponizej 140. wtedy bylby nizszy prog podatku drogowego i VRT ( oplata rejestracyjna) i wtedy kupilbym sobie taki w lipcu. Wiadomo kiedy beda konkretne dane? Chodzi mi konkretnie o Legacy. Dziekuje za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 7 Stycznia 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 140 :!: :?: O, sorry, not possible ! This car is much too big ! Ale o jakiej wersji Pan myśli ? Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcio Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 140 :!: :?: O, sorry, not possible ! This car is much too big ! No ale np BMW 320d ma emisje co2 rowna 128 a np Honda Accord 145. Takze mysle ze jest to mozliwe.. no ale sie nie znam.. Ale o jakiej wersji Pan myśli ? Mysle o Lagacy sedan, silnik chyba tylko bedzie 2.0 150 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Arcio, ani BMW ani Honda nie mają napędu na 4 koła, to też ma wpływ na emisję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Ad 2: Nie. Silnik 2.2 nie jest przewidywany. A w ostatnich Plejadach , "stoi" wyraźnie, że w dalszej kolejności będzie wprowadzony silnik j.w. Błąd drukarski ? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcio Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Arcio, ani BMW ani Honda nie mają napędu na 4 koła, to też ma wpływ na emisję. W sumie racja, otym zapomnialem. Mam nadzieje ze emisja spalin bedzie znana niedlugo, abym mogl wiedziec na co sie decydowc. Oby byla ponizej 156, wtedy byloby super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 9 Stycznia 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Ad 2: Nie. Silnik 2.2 nie jest przewidywany. A w ostatnich Plejadach , "stoi" wyraźnie, że w dalszej kolejności będzie wprowadzony silnik j.w. Błąd drukarski ? ;-) Może. A może ................ wydawca jest też odpowiedzialny za magazyn ......... Hondy Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Godlik napisał/a: 6l/100 :?: :shock: Godlik, To przy założeniu, że będzie się jeździło zgodnie z przepisami. Czy jest wiadomo jakie bedzie rzeczywiste spalanie tego DIESLA :?: (moze gdzies sa jakies dane ale nie chce mi sie szukac :roll: ).....nie ukrywam ze chetnie zamienie swoja Zafire na takiego DIESELKA A w moim posiadaniu to auto przejdzie niezly test ok 120-150tys kilometrow rocznie :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 10 Stycznia 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Oby byla ponizej 156, wtedy byloby super. Jeżeli np. limuzyna - będzie dobrze ! :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcio Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Oby byla ponizej 156, wtedy byloby super. Jeżeli np. limuzyna - będzie dobrze ! :wink: Pozdrowienia No limuzyna mi sie widzi. Jesli bedzie ponizej 156 to wtedy oplata rejestracyjna ( VRT) bedzie wynosic 20 % a nie 30 tak jak teraz. Czyli auto bedzie 10 % tansze a z tego wynika ze diesel powinien byc w cenie takiej jak teraz 2.0 benzyna. Oj nie moge sie juz doczekac oficjalnych danych. Ciekaw tez jestem jakie spalanie bedzie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 10 Stycznia 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Hmmmm, spalanie średnie da się drogą "aproxymacji" wyliczyć :wink: Ale podatek bedzie 20% w tej sytuacji :cool: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Niestety konkretnych danych dla poszczególnych modeli jeszcze nie wolno nam publikować... Eeee tam - gadanie http://www.subaru.se/hem_prislista_alla.aspx Na stronie szwedzkiego dealra już są nie dość, że dane, to i cenniki subarowskich diesli :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Przemeq, a gdzie Ty to widzisz?? :shock: FORESTER Växellåda Pris Forester 2.0X 5MT 229 900 Forester 2.0X 4AT 239 900 Forester 2.0X Exclusive (läder, soltak, aluminiumfälgar) 5MT 254 900 Forester 2.0X Exclusive (läder, soltak, aluminiumfälgar) 4AT 264 900 Forester 2.5XT Turbo 5MT 289 900 Forester 2.5XT Turbo (VDC) 4AT 299 900 Forester 2.5XT Turbo Exclusive (läder, elstol förare, soltak, navigator, VDC) 4AT 334 900 A tutaj: http://www.subaru.se/forester_version.aspx http://www.subaru.se/specifikationer_forester.aspx tez widzze tylko 2,0X i 2,5 XT :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 pumex1, jest na dole przecież. I czemu forestera wklejasz, skoro dyszel do Legacy wchodzi najpierw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 aflinta, o zesz... faktycznie... A to wszytko przez to, ze w zeszlym tygodniu znajomych nakrecalem na Forysia i pytali mi sie wlasnie o diesla Poza tym jesli chodzi o szwedzki, to moge ewenualnie podac kurs wymiany waluty... z czytaniem u mnie gorzej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 z czytaniem u mnie gorzej Najwyraźniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Przemeq, zlosliwcze sam o lakierze w inym temacie nie doczytales a tak on-topic - to zastanawia mnie kwestia masy nowego diesla w stosunku do benzynowca i ewentualnego wplywu tej zmiany na wlasciwosci jezdne. EDIT: Aflinta widzialem, ze zastanawiales sie nad tym w wątku o "diesel w subaru" - ale tam tez nie padla odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Nieco jaśniej i bardziej "trytytkowo" tutaj Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Szanowna Dyrekcjo W AutoŚwiecie z 4 lutego 2008 jest informacja, że silnik będzie wyposażony w filtr cząstek stałych. Czy filtr będzie częścią eksploatacyjną, jak często będzie wymagał wymiany i jaka będzie jego cena ? Czy będzie objęty 3 letnią gwarancją, np. jak nie zadziała układ "wypalający" i filtr zostanie zapchany ? Czy podobnie jak np. w grupie VW trzeba będzie odbywać specjalną procedurę podczas "wypalania" filtra (w Audi kilkanaście kilometrów ze stałą prędkością i przy stałych obrotach - w mieście nie do zrobienia !!!! ) ? Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Lutego 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Bez zaznajamiania się ze szczegółami instrukcji obsługi i ksiażki gwarancyjnej - nie przypominam sobie, aby było coś o wyłączeniu z gwarancji. Jest to filtr otwarty, więc nie przewiduję problemów. Podczas jazd testowych do tej pory nie zdarzyły mi się z nim też problemy. Czy będą specjalne "procedury" - nie wiem. Natomiast znane mi procedury zazwyczaj nie są tak rygorystyczne - dotyczą raczej konieczności jazdy na wyższych obrotach i bardziej dynamicznej w celu uzyskania wystarczającej temperatury. Co do cen części - proszę o wybaczenie, ale nie chcę stwarzać precedensu udzielając odpowiedzi na pytania, na które z definicji odpowiadają dealerzy (ceny części do silnika diesel też juz niedługo będa zakomunikowane). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się