Skocz do zawartości

Salon i serwis w Toruniu/Bydgoszczy


baccara14

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Ojciec Założyciel

Przyczyną braku na liście "poszukiwanych" był podpisany list intencyjny z partnerem w Bydgoszczy. Niestety na skutek braku jakiejkolwiek aktywności oraz określenia konkrenego terminu rozpoczęcia działalności musieliśmy zrewidować naszą politykę (= wypowiedzieć treść kontraktu) i rozpocząć poszukiwania od nowa.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • Ojciec Założyciel

Niestety w Bydgoszczy/Toruniu na dziś efektów brak.

 

Wprawdzie sieć nam się stopniowo zagęszcza (ostatnio: Olsztyn, wkrótce Jelenia Góra, następne miejsca w trakcie poważnych rozmów), lecz ... no właśnie.

 

Czekamy na oferty.

 

 

Pozdrowienia

 

[ Dodano: Czw Lip 10, 2008 8:22 pm ]

Czyżby potencjalni partnerzy czytali to Forum :?:

 

Właśnie otrzymaliśmy dwie oferty ... :wink:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Piszę ponownie w kwestii Waszego salonu/serwisu w Toruniu (czytaj: Torun, Bydgoszcz, Włocławek, Inowrocław, Grudziadz, czyli ponad 900 tys, mieszkanców w promieniu 60 km od Torunia, nie liczac małych maist i wiosek).

W tym miesiacu bardzo ceniona lokalnie firma otworzyła nowy salon multi (Seat- od tego sie wywodza i Mitsubishi- przejeli po podaczce). Frima nazywa sie Arpol i posiada swietne zapelcze techniczen oraz finansowe.

http://www.arpol.com.pl/www2/index.php

Nowy salon jest najwiekszym i najładniejszym miejscem tego typu w Toruniu. Z tego co wiem maja miejsce dla jeszcze jednej marki. Dlazcego nie Subaru ? oni maja chec i mozliwosci, aby to było Suabru, ale kwestia jest woli obu stron.

Wasza marka jest coraz chetniej analizoana podczas zakupów przez zwykłych (nie znawców) konsumnetów, z dwóch powodów: kurs euro spowodował badziej przystepna cena oraz silnik diesla, na który w naszym kraju ma nadal duze "ssanie".

W tym miejscu nie chodzi mi o krytyke, ale o postep Waszej marki, której jestm milosnikiem, a musicie miec swidomosc, ze obecnie autoryzowane przez Was salony i serwisy to w wiekszosci nieporozumienie (przepraszam te dobre i profesjonalne :) ). Zdaje sobie sprawe, ze moze byc problem z utrzymaniem wylacznie marki Subaru w jednym obiekcie tego typu, stad mulitbrandowy salony, takie jak Arpol w Toruniu, to Wasza szansa. Jak wiecie od czerwca jest mazda polska i nowa polityka. Ich produkt tez jest nizszowy (ilosc sprzedazy w Polsce), ale aby zapewnic lepsza dostepnosc i profesjonalna obsługe postanowili wszytskie dziuple pozamykac i przylaczyli sie do duzych, bogatych firm: np. w warszwie- salon forda, gdansk-salon mercedesa. Juz po 3 miesiacach widze znaczna poprawe, jako uztkownik mazdy, a mieli ten sam problem, który widze teraz u Was. Daleko nie szukac gdansk, gdzie mazda była sprzedawana razem z Subaru. Firma Zxxxxxxxxxx to porazka dla jednej, jak i drugiej marki. Mazda juz to zmieniła

troche sie rozpisałem, ale uwazam, ze Arpol jest dla Was duza szansa, na zaistnienie w regionie.

Nie ukrywam, ze w przyszłym roku zmieniam auto zonie, a ona chce forestera. Nie dostanie go, jesli beda go musiał serwisowac poza regionem. ja osobiscie licze na zakup outbacka za 2 lata (czekam na nowa linie). Ostatnio sasiad kupił suva. Wybierał miedzy outlanderem a foresterem, ale kwetsia serwisu przesadzia, ze wydał 140 tys, na outlandera.

Mysle, ze powinniscie nawiazac kontakt z ta firma i spórbowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Dziękuję bardzo za sugestię (-e).

 

Naturalnie nie mnie oceniać politykę dealerską Mazdy. To, czy taka polityka jest właściwa, czy też nie, wykazuje dopiero czas.

Jednocześnie pragnę zapewnić, że nie mamy zadnych obiekcji przeciwko salonom multibrandowym. Co więcej - w przypadku mniejszych ośrodków wręcz jaestem jej zwolennikiem, albowiem Subaru jako marka niszowa może nie być po prostu wystarczającym źródłem utrzymania. Przykładami takiej polityki może być Białystok, Olsztyn, Bielsko, Nowy Sącz, Rzeszów, Lublin itd.

Jednocześnie nie jestem w stanie zgodzić się z Panem, że nasza sieć to "porażka".

To, że na tym Forum problemy są omawiane otwarcie, nie świadczy absolutnie o takim stanie rzeczy. To jedynie dowód na prowadzenie otwartej polityki komunikacyjnej ze wszystkimi jej zaletami (np. informacje z pierwszej ręki !), jak i wadami.

Pozwalam sobie jednak przypomnieć, że dzięki tej właśnie sieci jesteśmy jedyną firmą motoryzacyjna w Polsce, która od momentu rozpoczęcia działalności corocznie zwiększa sprzedaż. Nie "na siłę", lecz w sposób naturalny.

 

Także w sposób naturalnu powiększamy sieć dealerską. Nie na zasadzie "tu musimy mieć partnera" , lecz gdy w tzw. open point pojawia się kandydat, który jest zainteresowany Subaru i jednocześnie spełnia nasze oczekiwania.

 

A że są w naszej sieci indywidualiści o silnych osobowościach ? Tak jest istotnie. Ale przecież większość naszych klientów i sympatyków marki to też osoby nietuzinkowe. Moze to właśnie sprawia, że w porównaniu z pracą dla marki masowej (mam jak najbardziej wieloletnie doświadczenie z takiej pracy !) jest to nadzwyczaj interesujące zajęcie (juz teraz cieszę się na spotkanie na nastęonym Zlocie Plejad - pomimo stresu i ilosci pracy zwiazanej z przygotowaniami :wink: ).

 

Podsumowując - rozmowy trwają :cool:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję za odpowiedź. :)

Tak, jak już wspomniałem, moim celem nie było krytykowanie obecnej sieci, ale chęć zbliżenia Subaru z regionem, w którym mieszkam.

Tak sie składa, że w firmie w której pracuję, jestem m.in. odpowiedzialny za flotę ponad 200 aut, więc słuzbowe kontakty z wiekszsością procuentów i marek miałem lub mam. Zgadza sie, że żadna marka nie osiagnęła idelnej recepty na sieć serwisową, nawet jeśli mają dobre załozenia i program, to róznie to wyglada w rzezcywsistosci w mieście X czy Y. Zgodze się, ze czesto "charakter" i podejście lokalnego biznesu, który dostał autoryzację moze mieć wpływ na odbieranie marki i jakości serwisu przez jego klientów, a w innym mieście bedzie to wygladac zupełnie inaczej. Nie zgodze się z tym, że skoro ludzie związani sa z Subaru są pasjonatami marki i ogólnie sa nietuzinkowi to usprawiedliwia ich, aby ich salony i serwisy zapominały o podstawowych zasadach obsługi klienta i kultury. Co do jakosci usług serwisowych to nie moge ocenic, bo nie uzytkowałem Waszej marki.

Moja ocena Waszej sieci salonów jest wypadkową: kilku wizyt w salonach, wykonanych w tym celu telefonów z róznymi pytaniami do salonów i serwisów oraz porównaniem z innymi markami, z którymi mam dosyc bogate doswiadczenia.

To tyle i zycze powodzenia w negocjacjach z Arpolem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ale o ile wiem nie z Arpolem gdyż ... ta firma zgodnie z moim stanem wiedzy nie zgłosiła zainteresowania naszą marką

 

Jestem w posiadaniu pisma (listu intencyjnego) z dnia 23.07.2008, skierowanego do Was przez Arpol. Nie dostali odpwiedzi. Proszę na PW podać adres mailowy, to wyslę kopię tego dokumentu. Podam też namiary na osobę zarzadzajaca, która jest w temacie.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

:shock:

 

Jestem zaskoczony ...

Nieprzyjemnie - gdyż w ubiegłym tygodniu byłem w tamtych okolicach :???:

Przyjemnie - że wspomniana firma jest zainteresowana współpracą :smile:

 

A co do poczty .... :evil:

 

Adres mailowy przekazuję zgdonie z życzeniem dziękując jednocześnie za aktywność !

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Myślę że należy temat "odżywić", gdyż właśnie się dowiedziałem, że w Bydgoszczy jest już serwis subaru pod nazwą Reiski (przy Seacie na ul.Fordońskiej 75). Salon ma być niebawem otwarty przy ul.Gajowej.

W związku z tym mam pytanie do forumowiczów - czy ktoś miał przyjemność(lub nieprzyjemność) obcowania z tym serwisem? Pytam, bo zbliża mi się przegląd w dieselku i nie musiałbym już jeździć do Poznania lub Trójmiasta do ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dygresję od mojego pytania...

Zbliża mi się przegląd 45k i chciałbym poznać opinię kogoś, kto zna ten nowy serwis w Bydgoszczy.

 

[ Dodano: Nie Cze 14, 2009 8:53 pm ]

Jestem po pierwszej wizycie w ASO Subaru w Bydgoszczy. Zainteresowanych zapraszam na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam, w końcu postanowiłem się zarejestrować. Moje pytanie do szanownej Dyrekcji brzmi: czy ktoś z zarządu lub w ogóle z SIP oglądał nowopowstały salon w Bydgoszczy ? Nigdy w życiu nie wszedłbym do tego salonu, aby wydać co najmniej 100 tys. zł na samochód. Zaadoptowany sklep spożywczy, materiały użyte do budowy i wykończenia jak najtańsze, zero reklamy - budowany w Bydgoszczy wizerunek marki jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Jeśli SIP nie do końca wie jak wygląda salon przy ul. Gajowej mogę zrobić kilka zdjęć, bo to po prostu wstyd. Moim zdaniem to chyba najgorszy i najbrzydszy salon w Bydgoszczy. Domyślam się, że jest kryzys i wiem jak właściciel przedstawicielstwa podchodzi do pewnych tematów, ale czy w SIP nie obowiązują pewne standardy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy w życiu nie wszedłbym do tego salonu, aby wydać co najmniej 100 tys. zł na samochód.

 

I tu błąd trzeba było wejść, bo 1-w środku nie wygląda źle, 2-uzyskałbyś informację, że to tylko chwilowa siedziba, a nowy salon będzie bardziej okazały

 

Tak tak, o nowym salonie pana Wojciecha skupiającym wszystkie marki słychać już od dawna w branży, ale to tylko słychać ;) Nie piszę tego wszystkiego złośliwie, jestem po prostu zaskoczony. Czytam sobie to forum od jakiegoś czasu, od kiedy mój sąsiad mi je podlinkował i wstrzymywałem się z zarejestrowaniem i napisaniem tego już od kilku miesięcy bo tak myslałem, że to może przejściowe a tu nic. Pomyślałem sobie, że taka marka jak Subaru nie powinna mieć tak obrzydliwego salonu, po prostu to nie przystoi.

 

Dla mnie to proste, jak się w końcu kiedyś zdecyduję na tą markę to śmignę do innego miasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...