Skocz do zawartości

Salon i serwis w Toruniu/Bydgoszczy


baccara14

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel
Moje pytanie do szanownej Dyrekcji brzmi: czy ktoś z zarządu lub w ogóle z SIP oglądał nowopowstały salon w Bydgoszczy ?

Dzień dobry,

widziałem zdjęcia; czas jeszcze nie pozwolił na osobistą wizytę.

budowany w Bydgoszczy wizerunek marki jest poniżej jakiejkolwiek krytyki
Myślę, że wizerunek marki to nie tylko wygląd salonu. Tak naprawdę wizerunek buduje się przez lata. Aczkolwiek ładny salon z pewnością w tym nie przeszkadza :wink:
czy w SIP nie obowiązują pewne standardy ?

Naturalnie. Niemniej w myśl zasady obowiązującej w macierzystym dla SIP mieście: nie od razu Kraków zbudowano.

A na serio - istnieje tak zwana "ścieżka dojścia", w której uzgadniane są dla nowych partnerów terminy spełnienia poszczególnych punktów standardów.

 

Dziękuję za Pańskie uwagi i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dla mnie to proste, jak się w końcu kiedyś zdecyduję na tą markę to śmignę do innego miasta.

 

ja się zastanawiam jakie znaczenie ma wygląd salonu. oczywiście są pewne granice. ale jeśli obsługa jest profesjonalna, miła i kompetentna to w czym jest problem? czy lepiej mieć super kosmiczny wygląd salonu i zimną osbługę? :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obsługa salonu w Bydzi, jest ok, byłem dwukrotnie i zawsze staneli na wysokości zadania.

 

Problem mam natomiast z serwisem /kontakt utrudniony/ a jest to nowy serwis więc chyba powinni troszku zabiegać a klientów....tym bardziej że nowym serwisom trudno zyskać zaufanie, którego napewno nie poprawią lekceważeniem zapytań na skrzynkę e-mail.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Problem mam natomiast z serwisem /kontakt utrudniony/ a jest to nowy serwis więc chyba powinni troszku zabiegać a klientów....tym bardziej że nowym serwisom trudno zyskać zaufanie, którego napewno nie poprawią lekceważeniem zapytań na skrzynkę e-mail.

 

Nie wiem na czym kpnkretnie polega problem. Sprawdziliśmy ruch na serwerze, konkretnie na skrzynce

serwis_reiski@subaru.pl

i wszystko jest w porządku - maile są najwidoczniej czytane ...

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobra wiadomość, że są czytane ale wielka szkodza, iż nikt mi na nie, nie odpowiada. Wysyłałem zapytanie o usługę serwisową 9 września - i cisza. Następnie 16 października w sprawach przeglądu serwisowego po 105kkm i też cisza ze strony serwisu.

Rozumiem, iż nie na każdego e-maila można udzielić konkretnej odpowiedzi, typu ile kosztuje przegląd, /bowiem w trakcie wymiany, może okazać się iż trzeba wymienić coś jeszcze / ale nawet na forum Dyrekacja prosi w sprawach cen kierować zapytania do serwisów. Oczekiwałem odpowiedzi, choćby takiej , iż nie są w stanie mi pomóc. Ale brak odzewu jest najgorszą ze wszystkich możliwych odpowiedzi.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

W tej sytuacji jest istotnie niedobrze :neutral:

Poproszę DT aby "szepnął słówko" kolegom z Bydgoszczy na temat prawidłowego posługiwania się skrzynką mailową - dziekuję za sygnał !

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Walczyłem o salon w Toruniu/Bydgoszczy i doczekałem sie. Z mojej strony obietnica takze spełniona. od listopada 2009 stoi w moim garazu nowy forester, jako drugie auto dla zony. Ale nie ma tak łatwo!!! Szczególnie dla Zarzadzających w SIP. Jesli mam kupic cos dla siebie, to musi to byc diesel ponad 200KM (najlepiej ok. 240, porownywalnie do A4 3.0). Wtedy z checia postawie obok forestera- outbacka. Co Dyrekcja na to ? Czy japonczycy "dłubia" przy mocniejszym dieslu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niech kupiu od audi :wink:

 

[ Dodano: Pon Mar 22, 2010 2:49 pm ]

Walczyłem o salon w Toruniu/Bydgoszczy i doczekałem sie. Z mojej strony obietnica takze spełniona. od listopada 2009 stoi w moim garazu nowy forester, jako drugie auto dla zony. Ale nie ma tak łatwo!!! Szczególnie dla Zarzadzających w SIP. Jesli mam kupic cos dla siebie, to musi to byc diesel ponad 200KM (najlepiej ok. 240, porownywalnie do A4 3.0). Wtedy z checia postawie obok forestera- outbacka. Co Dyrekcja na to ? Czy japonczycy "dłubia" przy mocniejszym dieslu?

Wycofuje, to co napisałem. Juz nie chce zadnego kolejnego subaru. forester ma 5 tys, na liczniku i potrafi jechac tylko w trybie serwisowym. :evil: Szlag trafił elektronike i jakies ikony wskazuja na błedy esp. Jak sie kupuje nowe auto to oczekuje sie, ze nie bedzie przynjamniej na poczatku problemów. Jestem rozczarowany. To chyba juz nie subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam

Byłem w serwisie Subaru w Bydgoszczy i moje spostrzeżenia są następujące:

1. Jest to serwis Seata a Subaru to tak na dokładkę.

2. Robiłem tam przegląd na 5 tys. przy okazji, którego wgrali mi nowy soft ECU + wymiana filtra oleju i oleju (Castrol Longlife 5W30).

3. Dostałem 20% zniżki (wynegocjowałem przy zakupie) na części wraz z wymianą. Szkoda tylko że zniżka nie obowiązuje w ASO Zdanowicz bo nie wie czy będzie mi się chciało zawsze tam jeździć na serwis z racji tego iż to z Gdańska prawie cały dzień zajmuje.

4. Zgłosiłem im następujące uwagi:

- kluczyk/pilot nie zawsze otwiera auto gdyż czasami w ogóle nie reaguje - nie pomogli

- czasami gasnący silnik podczas redukcji biegów z wyższego na niższy - chyba zmiana softu pomogła

- nieprecyzyjnie wchodzący 4 bieg - nie pomogli

- poprosiłem także o funkcję domykania okien podczas uaktywniania alarmu z kluczyka/pilota - nie pomogli bo nie było elektronika.

5. Jeśli chodzi o serwis Seat/Subaru w Bydgoszczy to nawet ich mechanicy zajęli jakieś czołowe miejsca w różnych konkursach przedmiotowych bo widziałem i czytałem dyplomy, które są wywieszone.

6. Moje odczucie jest takie, iż pracownicy mają troszeczkę mało doświadczenia/obycia z pojazdami marki Subaru ale to kwestia czasu i będzie lepiej.

6. Co do ASO Zdanowicz to wrażenia i ocena z serwisu jak najbardziej pozytywne w odróżnieniu od salonu, którego obsługi i podejścia nikomu nie polecam. Klasyczny i literaturowy przykład jaki nie powinien być dział sprzedaży ale to zupełnie inna historia, o której tu nie będą pisał.

 

To chyba tyle w temacie i podsumowując, iż generalnie może być ten serwis a przede wszystkim duży plus dla salonu Subaru Reiski w Bydgoszczy i pana Marka Jankowskiego za pomoc, doradztwo i profesjonalne podejście przy zakupie Subaru Outback.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z serwisem w Bydgoszczy nie miałem żadnych problemów. Ogólnie rzecz ujmując uczciwie podchodzą do roboty. Moja ocena na dziś 6/6.
Ocena dotyczy przeglądów bieżących w tym wymiany oleju i filtrów.

Edytowane przez tata
Doprecyzowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

i ja też chciałbym dodać opinię o serwisie Subaru w Bydgoszczy. Jest niestety bardzo mizerna.

Swoje autko kupowałem od gościa z tego miasta, więc oczywistą koleją rzeczy było to, że tam pojechałem. Na jeździe próbnej słyszałem jakieś stuki i lekkie popiskiwanie.

No i panowie tam pracujący stwierdzili, że:

1. stukanie to kwestia wymiany amortyzatorów - oczywiście okazało się po kupnie i przyjeździe do Gdańska, że to były gumy stabilizatora i stukająca przekłądnia

2. piszczenie to paski wielorowkowe - bzdura, to było kończące się koło dwumasowe.

 

Ja teraz, mimo, że nie jestem mechanikiem, rozpoznałbym bez problemu te objawy, a panowie sobie z tym nie poradzili. Gdybym wiedział, że to kwestia tego typu usterek bym pewnie mógł bardziej ponegocjować cenę albo samochodu nie kupić.

Jeszcze w dwu miejscach słyszałem słabe opinie o tym serwisie i niestety ją potwierdzam. W razie czego lepiej pojechać do np Gdańska, ale mamy większą pewność trafnej diagnozy.

Mam wrażenie że panowie nie znają się na Subaru albo ja miałem pecha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...