mati Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Potrzebuję kupić ciężarówkę do firmy. Niestety nie jest to tak proste jak mi się wydawało, bo musi ona spełniać dość specyficzne wymagania tzn. skrzynia ładunkowa musi mieć 6 metrów długości ale sama ciężarówka musi mieć mniej niż 3,5 tony (żeby moi ludzie z prawem jazdy kat. B mogli prowadzić). Wiem że jest takie Iveco, ale czy jeszcze inne marki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 ... Wiem że jest takie Iveco, ... Od Iveco sp...aj daleko. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriszek Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 A jaki to ma być ładunek? Gabarytowy czy o dużej wadze, a może obie cechy? Renault Mascott byłby zapewne najlepszy, ewentualnie możesz zobaczyć też Nissana Atleon - tyle mi narazie przychodzi do głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kub Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 w sumie to kazdy producent oferuje cos co powinno cie zadowolic. w najgorszym wypadku kup rame pod zabudowe a skrzynie moga ci zrobic gdzie indziej. mysle ze MB, ford, fiat, peżo i inni producenci znajda sposob na to zeby sprzedac ci taki samochod jakiego potrzebujesz. pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 w najgorszym wypadku kup rame pod zabudowe a skrzynie moga ci zrobic gdzie indziej. Właśnie to wydaje się być najlepszym wyjściem, dostałem ofertę od Nissana na całkiem sensowne podwozie bez zabudowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 ... Wiem że jest takie Iveco, ... Od Iveco sp...aj daleko. :wink: Eeeee tam uprzedzony jakiś jesteś :razz: Z doświadczenia wiem, że Ci którzy mieli Iveco to nie zamieniają go już potem na inną markę. Mati o poprzednich modelach Iveco mogę Ci powiedzieć wszystko co byś chciał wiedzieć a tego najnowszego jeszcze nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Z doświadczenia wiem, że Ci którzy mieli Iveco to nie zamieniają go już potem na inną markę. No nie wszyscy...Miałem w firmie Turbo Daily i ....masakra Mam również Nissana Cabstar, którym kierowcy jeżdżą za karę. Nie jestem ślepo zapatrzony w niemieckie produkty, ale Sprintery i LTki są naprawdę OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Z doświadczenia wiem, że Ci którzy mieli Iveco to nie zamieniają go już potem na inną markę. No nie wszyscy...Miałem w firmie Turbo Daily i ....masakra Mam również Nissana Cabstar, którym kierowcy jeżdżą za karę. Nie jestem ślepo zapatrzony w niemieckie produkty, ale Sprintery i LTki są naprawdę OK. A co tam się z nim działo ? Główna zaleta Iveco to rama i że możesz pakować ile wlezie :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Po pierwsze to jeśli <3,5t to jeszcze nie ciężarówka :wink: A co do tematu, nie moge znaleźć dokładnych informacji, ale myślałeś o VW Crafter :?: To "następca" LT, który jest całkiem niezły. A co do Iveco, mnie się podoba. Przede wszystkim duży, ale i dosyć wygodny :wink: Ps. Póżniej może będę widział się z kolegą, to spróbuje sie troche dowiedzieć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Jak dla mnie najgorsze są fordy omijaj z daleka, vw godny polecenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 mati - sprinter maxi pod zabudowe - tyle ze niestety chodliwe auta - znajomemu w ciagu miesiaca probowali 4 razy ukrasc - to sie wkurzyl i sprzedal i zakupil ducato bo tego przynajmniej nikt nie chce wziasc a do 3,5T to nie ciezarowka :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Chyba nie znajdziesz dostawczaka z taka długą budą. Musisz pomyśleć o solówce, tylko wtedy już prawo jazdy trzeba robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemon prince Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 mati, mamy takie IVECO w firmie. 3 nowe sztuki. generalnie chłopaki są z nich zadowoleni, stosunkowo mało palą. jak potrzebujesz jakiegoś bardziej szczegółowego info to mogę sie wywiedzieć. p.s. ja 3 razy byłem tym autkiem w w-wie i nie ma większych problemów w prowadzeniu/parkowaniu dla normalnego kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 mati, jakiś większy transport Jacka się szykuje, że takie ciężarówki musisz nabyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Ja mam w firmie już 2-gie Iveco i złego słowa nie powiem. Te stare 35-12 trochę gniły, ale napęd mają pancerny. Obecnie mam 35C13 ze skrzynią. Ładowność w papierach 1100 kg - 2-3 razy w tygodniu wozi po 4 tony i absolutnie nic mu się przez 3 lata nie zepsuło. Strasznie mnie wnerwiają takie głupie przysłowia gołowąsów co nigdy w życiu nie mieli/jeździli takim dostawczakiem. Sprinter fajny ale nie weźmie tyle na bary co IVeco no i jak ktoś już wspomniał kradną . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Ja mam w firmie już 2-gie Iveco i złego słowa nie powiem. Te stare 35-12 trochę gniły, ale napęd mają pancerny. Obecnie mam 35C13 ze skrzynią. Ładowność w papierach 1100 kg - 2-3 razy w tygodniu wozi po 4 tony i absolutnie nic mu się przez 3 lata nie zepsuło. Strasznie mnie wnerwiają takie głupie przysłowia gołowąsów co nigdy w życiu nie mieli/jeździli takim dostawczakiem. Sprinter fajny ale nie weźmie tyle na bary co IVeco no i jak ktoś już wspomniał kradną . Lucek - a ile to ma pojemności w m3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Michał Bajorek, Nie pamiętam. Długość skrzyni to ok 4,5 metra. Wysokość ponad 2 i mniej więcej 1,8 szerokości. To na oko daje jakieś 16 m3. Jak to istotne to mogę zmierzyć dokładnie. Jakieś inne info też mogę podać jakbyś był zainteresowany. Dodam, że za nowy wynegocjowałem cenę 110 tys z zabudową, 3 lata temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 z aut do zabudowy, z czystej ciekawosci w poprzednim miejscu pracy zrobilem rypa sprinterem (w automacie), Transitem na blizniakach i VW LT ale to juz na C i ma tacho ;/, w sumie najlepiej mi sie jechalo Sprinterem i LTkiem, Transit to taki badziew ze koniec swiata, 100km/h robil z duuuuuzej gorki... kierowcy unikali Transitow jak mogli, makabrycznie wolne, glosne i awaryjne, LT byl rozchwytywany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 kierowcy unikali Transitow jak mogli, makabrycznie wolne, glosne i awaryjne, LT byl rozchwytywany a my właśnie wzieliśmy dwa od razu z salonu i jeden miał już silnik wymieniany na gwranacji i ogólnie mega szajs, to jest dobre dla piekarza do wożenia bułek a nie do poważnej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 mati, jakiś większy transport Jacka się szykuje, że takie ciężarówki musisz nabyć? Nie Jacka, tylko rury Outo Kumpu wozimy, a Outo Kumpu to sponsor Gronholma :wink: wieć pracuje nad jakąś delegacją na rajd. BTW owoc, sorry za ten telefon w nocy, ale musiałem koleżance udowodnić że w Krakowie są dobre imprezy :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 mati, jakiś większy transport Jacka się szykuje, że takie ciężarówki musisz nabyć? Nie Jacka, tylko rury Outo Kumpu wozimy, a Outo Kumpu to sponsor Gronholma :wink: wieć pracuje nad jakąś delegacją na rajd. BTW owoc, sorry za ten telefon w nocy, ale musiałem koleżance udowodnić że w Krakowie są dobre imprezy :cool: to nie kupuj aut - tylko zlec wozenie specjaliscie a przypadkiem jednego znam dosc dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się