foreks Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 w Stanach jakas strasznie niska ta cala baza jest przy tych levelach USDPLN :roll: IX to juz w ogole :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 W usa EVO VIII, IX i X nie ma S-AYC i jest przez to gorsze od eu spec, ale o ile to musza sie wypowiedziec ludzie ktorzy mieli mozliwosc prownania aut z S-AYC i bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 EVO VIII, IX i X nie ma S-AYC VIII/IX MR mialy, X na pewno tez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 VIII/IX MR mialy Miały ACD ale nie miały S-AYC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rallymen Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Rallymen, a no właśnie. Mógłbyś przedstawić wyliczenie? Mówisz-masz... [50.000 EUR-(50.000 EUR : 1,136x1,031)]x3.43 PLN/EUR=15.853PLN Dla wersji za 44.900 EUR wychodzi 14.234 PLN [ Dodano: Czw Kwi 24, 2008 10:20 pm ] mi przy kwocie 194K PLN (tyle płaciłem za STI) wyszło samej różnicy w akcyzie i wynikającej z tego różnicy w VAT około 16.6K PLN.. Nie, no, cena kawiorowa Powiedz, ze obraziłbyś się na jakieś paszteciarstwo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 VIII/IX MR mialy Miały ACD ale nie miały S-AYC. z tego co czytalem specyfikacje nawet EVO X us spec nie ma S-AYC foreksz ACD i S-AYC to dwie zupelnie rozne rzeczy. ACD to aktywna szpera w centralnym dyfrze a S-AYC to aktywny tylni dyferencjal, ale nie wiem co on daje w praktyce bo nie mialem mozliwosci sprawdzic, ale pewnie zaraz Azrael wytlumaczy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 ACD i S-AYC to dwie zupelnie rozne rzeczy. wiem, w koncu kupuje Evo :wink: rzeczywiscie, nawet w MR nie ma potwierdzenia SAYC.. w Evo jest ACD (centralny mechanizm różnicowy) oraz Super AYC (superaktywne sterowanie skrętów/uślizgów) działa to w skrócie tak: przy opóźnieniu i dojeździe do zakrętu: ACD - zmniejsza poślizg sprzęgła blokady proporcjonalnie do opóźnienia, aby zwiększyć stabilność SAYC - podczas hamowania w zakręcie ułatwia skręt poprzez przeniesienie momentu hamowania silnikiem na koła wew przy wejściu w zakręt: ACD - zwiększa poślizg sprzęgła blokady, aby poprawić reakcję na skręt kół SAYC - ułatwia skręt, przenosząc moment napędowy na koła zew, dopasowując działanie do skrętu kierownicy i prędkości w casie wyjścia z zakrętu ACD - zmniejsza poślizg sprżegła blokady proporcjonalnie do otwarcia przepustnicy w celu poprawienia trakcji SAYC - poprawia skręt auta przez przeniesienie momentu napędowego na koła zew dopasowując działanie do skrętu kier i prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 ACD i S-AYC to dwie zupelnie rozne rzeczy. wiem, w koncu kupuje Evo :wink: rzeczywiscie, nawet w MR nie ma potwierdzenia SAYC.. w Evo jest ACD (centralny mechanizm różnicowy) oraz Super AYC (superaktywne sterowanie skrętów/uślizgów) działa to w skrócie tak: przy opóźnieniu i dojeździe do zakrętu: ACD - zmniejsza poślizg sprzęgła blokady proporcjonalnie do opóźnienia, aby zwiększyć stabilność SAYC - podczas hamowania w zakręcie ułatwia skręt poprzez przeniesienie momentu hamowania silnikiem na koła wew przy wejściu w zakręt: ACD - zwiększa poślizg sprzęgła blokady, aby poprawić reakcję na skręt kół SAYC - ułatwia skręt, przenosząc moment napędowy na koła zew, dopasowując działanie do skrętu kierownicy i prędkości w casie wyjścia z zakrętu ACD - zmniejsza poślizg sprżegła blokady proporcjonalnie do otwarcia przepustnicy w celu poprawienia trakcji SAYC - poprawia skręt auta przez przeniesienie momentu napędowego na koła zew dopasowując działanie do skrętu kier i prędkości. w teorii pewnie jest jak napisales powyzej ale jak w praktyce? czy przecietny lub troche lepszy kierowca odczuje zalaty posiadania S-AYC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 wkrotce Ci odpowiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 W brytlandii, importer miskow od jakiegos czasu wykazuje sie poczuciem humoru i mocniejsze wersje evo dostaja przydomek FQ, rozwijany jako fu-king quick Ot, taka kociewostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej:) Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Nie, no, cena kawiorowa bym powiedział, że nawet bardzo kawiorowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robeet Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 "Najnowszy Lancer Evolution pojawił się już w polskiej ofercie. Na razie w ofercie jest auto w wersji GSR z 5-biegową, manualną skrzynią biegów w cenie 158 990 zł (dopłata za lakier metalizowany to 1990 zł). Wersja MR z przekładnią TC-SST zostanie wprowadzona do sprzedaży w drugiej połowie 2008 roku." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Dziś dane mi było zobaczyć Evo X w kolorze białym na ulicy i cóż...... jest nijaki z wyglądu, nie ma w designie tej drapieżności, którą się czuło patrząc na Evo VII czy IX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezo Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Dziś dane mi było zobaczyć Evo X w kolorze białym na ulicy i cóż...... jest nijaki z wyglądu, nie ma w designie tej drapieżności, którą się czuło patrząc na Evo VII czy IX. Zgadzam się, ale ma O NIEBO wiecej agresywności i zadziorności w stosunku do NOWEGO STI...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Spotkany przed chwilą przy Galmoku: Jak robiłem mu zdjęcie, to zwiał w prawo i zawrócił. Dzięki temu mam też fotkę z boku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Dziś dane mi było zobaczyć Evo X w kolorze białym na ulicy i cóż...... jest nijaki z wyglądu, nie ma w designie tej drapieżności, którą się czuło patrząc na Evo VII czy IX. Impreza MY 08 za to ma...Az kluje (drapie) w oczy! Ale faktycznie, biala 10 rewelacji nie robi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezo Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Nie robi, ale to mniejsze zło jak kupić STI nowe, i jeszcze trochę sedana zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 lezo, i dwulitrowy, klasyczny silnik 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 klasyczny Klasyczny to był 4G63 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 klasyczny Klasyczny to był 4G63 :wink: Dokładnie. Czy 4B11T będzie klasyczny okaże się za jakiś czas. Mam tylko nadzieje że jest bardziej udaną konstrukcją niż EJ257. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Co wy tak z tymi sedanami? Chcecie na taksowke przerobic, zeby na paliwo zarobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Co wy tak z tymi sedanami? Chcecie na taksowke przerobic, zeby na paliwo zarobic? W PL mozesz miec taksowke hatch'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 W PL mozesz miec taksowke hatch'a. no to tym bardziej niezrozumiale jest przywiazanie do sedana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Klasyczny to był 4G63 Zastosowanie przeze mnie przecinka nie było przypadkiem. Jak bym napisał był: "klasyczny dwulitrowy" to by chodziło o konkretny klasyczny dwulitrowy silnik tj. 4G63. Napisawszy: "klasyczny, dwulitrowy" wyraziłem treść "klasyczny BO dwulitrowy". :cool: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezo Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 lezo, i dwulitrowy, klasyczny silnik 8). no właśnie, i raczej nie powtórzą wtopy 2,5l subaru.. [ Dodano: Wto Maj 27, 2008 5:17 pm ] Co wy tak z tymi sedanami? Chcecie na taksowke przerobic, zeby na paliwo zarobic? Sedan po prostu dużo ładniejszy, zawsze mi się podobały, hatcha nie chce bo mi się zbyt z gównażerią kojarzy , a zwłaszcza tego lanosowego.. [ Dodano: Wto Maj 27, 2008 5:18 pm ] W PL mozesz miec taksowke hatch'a. no to tym bardziej niezrozumiale jest przywiazanie do sedana Rozumiem obronę interesów ale nie przekonam się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się