Hogi Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Bulgot sześciocylindrowego silnika Boxer to ukazanie jego nierównej pracy, dzięki czemu dźwięk nie jest jednolity. Budowa bloku silnika i głowicy (mam na myśli układ boxer) powoduje, że drogi od kanałów wydechowych do tłumika końcowego są różnej długości, o większych różnicach niż w czterocylindrowcach. 2,5T to bokser czterocylindrowy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Saiti, ...ten panski post juz brzmi b.po mesku, ale musze sprostowac jeszcze jedna prawde nieco tu wyolbrzymiona. zadzwonilem do pana najprawdopodobniej w srode (gdyz zarowno w czwartek jak i w piatek bylem w delegacji i pamietam to dobrze iz ustalilem wszystko przed wyjazdem) owszem mowilismy o nierdzewe a nie kwasowce (moje straszne fo pa ), a montaz mial miec miejsce w sobote rano 7:30( bylem na 7:15) a zaczol sie kolo 11-stej tyle musialem czekac na pana pojawienie sie (naprawde rozumiem zmeczenie) a bylo zimno to spotegowalo moje rozdraznienie . STALO SIE, NIE MOWMY O TYM WIECEJ. pozdrawiam tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecajek Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Mam inne pytanie: Czy ktoś wie jaka jest różnica między brzmieniem Prodrive a Supersprint? Wczoraj miałem okazję posłuchać jak brzmi Supersprint (dzięki pchelek) i doszedłem do wniosku, że przy ok 3 krpm w samochodzie jest za głośno. Powstaje efekt jakby w tłumiku powstawała fala stojąca, rezonans czy coś w tym stylu-zaczyna się robić zdecydowanie głośniej, dźwięk stawał się głośniejszy również podczas przyspieszania (niby logiczne-silnik jest wtedy bardziej obciążony). Fakt, tłumik był zamontowany w silniku NA przez co bardziej buczał a nie bulgotał, ale przy 3krpm dużej różnicy w brzmieniu już by nie było. Czy Prodrive nie jest męczący w czasie jazdy? Może ktoś w Warszawie ma założony taki tłumik i zgodziłby się na osłuchanie? Zależy mi na tym, aby bulgotał, ale w czasie jazdy aby nie był zbyt głośny-tym samochodem jeżdżę z rodziną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subirak Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 tadaoando klient jest szanowany ale nie może w bezczelny sposób narażać firm na straty. Wszystko co jest robione pod zamówienie jest swego rodzaju prototypem (nawet coś seryjnego może się popsuć lub nie działać jak powinno - patrz wielkie akcje serwisowe aut) i klient zlecając takie coś musi się z tym liczyć. Wyobraź sobie : idziesz do sklepu kupujesz batonika, gryziesz i chcesz go oddać bo nie smakuje. Sprzedawca Ciebie wyśmieje. Tak samo jak kupisz opony np przez internet i one biją - nie zwrócisz ich a sprzedawca zaproponuje doważenie w innym warsztacie. Jeśli wtedy będzie to samo to poprosi o ich odesłanie przyjmie reklamację i 30 dni czekasz na odpowiedź. One jada do producenta on ocenia i dostajesz towar wolny od wad i tak w kółko. a co do samego wydechu daj ten dźwięk z dodawaniem i puszczaniem gazu bo jeśli wydech jest w pełni przelotowy to musi się odzywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 tadaoando klient jest szanowany ale nie może w bezczelny sposób narażać firm na straty. subirak, powiedz coz w mojej postawie jest tak bezczelnego iz warte jest twojej pogardy ? strata firmy rozumiem, a moja strata nie istotna ? Wyobraź sobie : idziesz do sklepu kupujesz batonika, gryziesz i chcesz go oddać bo nie smakuje. Sprzedawca Ciebie wyśmieje. a co jak prosisz w sklepie o batonika np. snikersa (umawiasz sie ma byc z czekolada, orzechami, karmelem ...itd) a dostajesz a i owszem snikersa (ale w srodku jest czekolada, jest karmel, ale miast orzechow jest ryz prazony) mozna sie rozczarowac ??? Jeśli wtedy będzie to samo to poprosi o ich odesłanie przyjmie reklamację i 30 dni czekasz na odpowiedź. One jada do producenta on ocenia i dostajesz towar wolny od wad i tak w kółko. ...no nie do konca, po takiej wadzie powtorzonej mozna prosic o zwrot pieniazkow. czyz nie? prawda jest taka iz wydaje mi sie ze dogadalem sie z p.mackiem i wydech wroci do niego po co wiec tyle kalumni na mnie. czemu prosta prawda nie chce dotrzec do twego umyslu, ja zamowilem wydech ktory mial byc kopia prodrivea oraz profesjonalny montaz. moim zdaniem nie dostalem to co zostalo zakontraktowane. dlaczego tak trudno zrozumiec moja reakcje i chec zwrotu. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 jezeli szczerze, to nie rozumiem takich "kombinacji"... :roll: ile wychodzi dorobienie wykladadu wydechowego na zamowienie? nie lepiej kupic jakis markowy produkt, dedykowany do Subaraka? gra warta swieczki :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 eddie_gt4, ... po czasie juz to wiem i rownie szczerze, chce pojsc ta wlasnie droga. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 jezeli szczerze, to nie rozumiem takich "kombinacji"... :roll: ile wychodzi dorobienie wykladadu wydechowego na zamowienie? nie lepiej kupic jakis markowy produkt, dedykowany do Subaraka? gra warta swieczki :?: eddie IMSO rzecz gustu i to dosłownie. Jednemu Prodrive będzie śpiewał innemu wył, jeden woli Supersprinta drugi stwierdzi, że to armata... Custom'em możne chyba więcej pokombinować... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subirak Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 tylko trzeba się liczyć z tym że za pierwszym razem może nie wyjść i wtedy producent / wykonawca musi poprawić a klient musi to zrozumieć a nie stwierdzać że ma grzecznie oddać pieniążki. Tadeo jakbym był na miejscu Macieja to bym kazał odesłać wydech do poprawy i tyle. Ja osobiście nie widzę podstaw do zwrotu jeśli nie było okazji zrobić drugiego podejścia. A co do tego snickersa - ja nie pisałem o zawartości (znowu nie doczytujesz) pisałem o tym że próbujesz i nie smakuje więc chcesz go oddać -- Pt mar 25, 2011 8:29 pm -- ciekawe czy ktoś z proex czyta ten wątek a jeśli czyta to jakie kroki podejmie. Aha pisałeś jeszcze o tym że transakcja przez allegro - i co z tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 subirak, p.maciej pewnie czyta ten watek gdyz rozmawialismy o tym. z uwagi na slowa ktore zawieram (nie uwlaczajace jego pracy w zaden sposob, tak przynajmniej sie staram). nadal uwazam iz praca p.macieja wymaga szacunku i pewnie juz teraz, a i potem wielu jego klientow bedzie zadowolonych tego mu zycze. jestem jednak juz zmeczony tlumaczeniem sie przed wszystkimi, dlaczego mialem czelnosc (odwage) powiedziec iz ktos nie tarfil w moje zlecenienie/oczekiwanie. tomasz -- Pn mar 28, 2011 6:40 am -- bakupno, ...tak sobie mysle ilez to musi byc rodzajow PRODRIVEa do subarynek czy ktos jest w stanie jesli posiada takowa wiedze podzielic sie nia z nami? czym rozni sie prodrive p1 (takie logo jest wygrawerowane na koncowce wydechu,okragla puszka i okragla koncowka wydechu), od prodrivea podobnego ksztaltu ale wygrawerowane jedynie samo log prodrive, od prodive "oval type" owszem napiszecie brzmieniem ale czy ove wydechy maja jakies symbole, nazwy itd. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 tadaoando, nie odpowiem Tobie na to pytanie bo nie patrzyłem na PRODRIVE'y... a nie myślałeś o jakimś DEVIL'u z duża puszką podkreślają boxsera i nie są głośne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Mam pytanko... Czy ktoś, jeśli zna się na tym, mógłby opisać działanie układu wydechowego, tzn. jakie parametry mają na co znaczenie :?: Pytam, bo (chyba) nie liczy się tylko wygląd i dźwięk, ale także jakieś parametry techniczne? Np. czy każdy tłumik można wsadzić do każdego samochodu? Czym się różni zwykły tłumik od przelotowego? Jakie ma znaczenie długość tłumika? Czy wycięcie katalizatora wpływa jakoś na tłumik(i)?...takich "głupich" pytań mógłbym zadać tysiące...bo nie znam się na tym Czekam na jakąś merytoryczną dyskusję na ten temat. Może znajdzie się jakiś "wlyszkow" od wydechów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Subaru_Forester, nie wiem jak w starszych forkach ale w moim forku 2,5xt my07 po wycięciu katalizatora trzeba było robić remap myślę że do s-turbo 2,5cala starczy co 3calowa rynna od turbo do końca to już przesada... tłumiki końcowe z duża puszką są ciche, im mniejsza puszcza tym głośniejszy tłumik Subaru_Forester, a na pisz co chcesz robić z wydechem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Mój wydech jest już teoretycznie zrobiony. Mam pełen przelot 2,5 cala (bez kata i środkowego tłumika) i na końcu szwedzki Simons (nie jestem pewien czy jest przelotowy). Parę dni temu kupiłem inny tłumik końcowy (InoxCar) bo liczę na bardzie bulgoczący dźwięk. Ale...mój wydech w trasie robi się głośny (raczej nie tyle sam tłumik co cały wydech...sam nie wiem jak dokładnie to opisać, ale nie jest to ładny dźwięk) więc pewnie dołożę jeszcze jakiś środkowy tłumik. Jaki...cholera wie? Boję się tylko kupowania w ciemno, bo nie stać mnie na błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 tadaoando a nie dalo sie poprawic tego customa?? Zawsze bys mial nowy wydech -- 28 mar 2011, o 09:11 -- I tak juz dlugo szukales ze jeszcze tydzien bys pewnie poczekal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 drout, ...kto wie nie mam juz nic do stracenia, bo czas i nerwy (no i troche kaski juz poszlo). pogadam z p.mackiem moze jednak namowie go by sie u nas zadomowil pomoze ludziom pokroju Subaru_Forester oraz mnie ktorych nie stac na wydechy z EL-TECu ale nie czuja sie gorszymi uzytkownikami subarynek. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 drout, ...kto wie nie mam juz nic do stracenia, bo czas i nerwy (no i troche kaski juz poszlo). pogadam z p.mackiem moze jednak namowie go by sie u nas zadomowil pomoze ludziom pokroju Subaru_Forester oraz mnie ktorych nie stac na wydechy z EL-TECu ale nie czuja sie gorszymi uzytkownikami subarynek. tomasz No ja na przykład (nie jest to broń Boże przytyk :wink: ) postanowiłem przyoszczędzić, w nadziei, że to tylko tymczasowo , na paru modach kosztem wydechu el-tecowego... Nie żałuję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Może i zrobiłeś dobrze...ja już sam nie wiem. Muszę zebrać kilka niezależnych opinii o moim wydechu. Gdzie mi prawdę powiedzą, bez naciągania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Może i zrobiłeś dobrze...ja już sam nie wiem. Muszę zebrać kilka niezależnych opinii o moim wydechu. Gdzie mi prawdę powiedzą, bez naciągania? Prawdą jest, że można taniej... ale per saldo nie wiem czy warto? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Może i zrobiłeś dobrze...ja już sam nie wiem. Muszę zebrać kilka niezależnych opinii o moim wydechu. Gdzie mi prawdę powiedzą, bez naciągania? Podskocz do El-Teca. Bez naciągania i owijania w bawełnę usłyszałem prawdę o swoim. Usłyszałem co i za ile można zrobić, żeby osiagnąć efekt, na którym mi zależało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Może i zrobiłeś dobrze...ja już sam nie wiem. Muszę zebrać kilka niezależnych opinii o moim wydechu. Gdzie mi prawdę powiedzą, bez naciągania? Podskocz do El-Teca. Bez naciągania i owijania w bawełnę usłyszałem prawdę o swoim. Usłyszałem co i za ile można zrobić, żeby osiagnąć efekt, na którym mi zależało. No i to jest słuszna sugestia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Tak zrobię! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Airborn Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Hej, podlacze sie do tematu, zeby nie zasmiecac forum.. Mam forka 2.5XT, caly wydech seria poza koncowym SuperSprint "304". I jest pieknie, tylko nieco za cicho. Brzmienie bardzo mi odpowiada...no ale, jak wspomnialem - jest deczko za cicho Prosilbym o porade "co zrobic". Od razu mowie, ze nie wstawie kompletnego SS, bo zwyczajnie mnie nie stac Zastanawiam sie, czy usuniecie srodkowego tlumika, czy to poprzez jego wyciecie czy wstawienie gotowego center pipe spelni moje zalozenie? Plan jest taki, zeby zachowac brzmienie SS, ale zeby glosnosc nie urywala glowy przy spokojnej jezdzie, czyli do ok 3500rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roguckia Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 A padło na tłumik przelotowy z lancera, mruczy ładnie ale weź pod uwagę, że z niededykowanym przelotowym będzie trzeba podregulować mieszankę... inaczej możesz sobie wypalić zaworki wylotowe m.in Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Airborn, wytnij srodkowy bedzie ciut glosniej i najtaniej potem opcja kostumowy center pipe, lub wersja lux firmowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się