Skocz do zawartości

Strzal z wydechu


Wojtek K

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe czemu wiekszosc macac ostrzej silnik wyciaga przelywke i wklada MAPa.

 

NIe rozumiem tego zdania, możesz coś konkretniej? Co to znaczy "mącić ostrzej silnik"?

 

Rzeczywisćie trudno jest o MAF stabilie działajacy w ektremalnych warunkach, ale w ulicznym aucie jest to raczej rowiązanie optymalne. Ile to jest ostrzej? 400KM? 500KM? 400 konnych na MAFsą całe tłumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ciekawe czemu wiekszosc macac ostrzej silnik wyciaga przelywke i wklada MAPa.

 

NIe rozumiem tego zdania, możesz coś konkretniej? Co to znaczy "mącić ostrzej silnik"?

 

Rzeczywisćie trudno jest o MAF stabilie działajacy w ektremalnych warunkach, ale w ulicznym aucie jest to raczej rowiązanie optymalne. Ile to jest ostrzej? 400KM? 500KM? 400 konnych na MAFsą całe tłumy.

Inaczej wyszkla zamotka, chodzi o to ze lepiej przy furze ktora macisz na przeplywce montowac zawor DV a na MAPie zawor BOV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek K.

 

Przejżałem moje zapiski, no i zarówno wrx jak i sti przy zamknięciu przepustnicy odcinają całkowicie paliwo. Jeżeli tak to teoretycznie nie powinno nic strzelać w wydech.

 

Strzał jest jeden po zdjęciu nogi z gazu, czy strzela kilkukrotnie wraz ze zmnieszaniem się obrotów?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzał jest jeden po zdjęciu nogi z gazu, czy strzela kilkukrotnie wraz ze zmnieszaniem się obrotów?.

 

 

Z mojego doświadczenia z STi i WRXami - to strzela raz, po zdjęciu nogi z gazu.

 

Z mojego też 8).

 

Nota bene nawet bez BOV-a, a przy zmienionym wydechu, ten objaw też występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma sposobu na osiągnięcie strzału/marchewy w N/A :?: ?? :neutral:

 

Pakujesz świecę z cewką w wydech. Pstryczkiem-elektryczkiem wyłączasz zapłon i włączasz zasilanie do cewki. W silnikach z rozdzielaczem to pikuś. W DIS-ach ciut więcej roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...