Skocz do zawartości

Subaru Impreza STI 2008


rzymu

Rekomendowane odpowiedzi

OPLU !!!! :twisted:

 

 

No dobra nie zbaczajmy z tematu ! Ponizej przedstawiam liste co mi sie podoba w nowym STI. UWAGA !!

 

1. Super wloty powietrza na zderzakach - tylko one juz daja mi przewage na drodze

2. Felgi - extra wzor

3. Czarny grill

4. Kierunki w lusterkach

 

Nie podoba mi sie:

 

1. Cztery wydechy jak w fabii po tunie

2. Ozdobniki typu pasek STI na przednim blotniku

3. Obwodki przy swiatlach przeciwmgielnych

4. No te swiatla z tylu jednak sa debilne

 

Remis ze wskazaniem na TAK

 

 

 

o, to to to :!: zróbcie jeszcze jakąś listę, bo sie nudno robi w temacie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STI ma opony Bridgestone Potenza, tak jak w F1 i w mojej skodzinie....

 

He he - dobre :mrgreen:.

 

A tak na poważniej: pomijam tu F1, bo traktuję to jako żart, ale zwróć uwagę, że jest kilka modeli opon Bridgestone Potenza. Jeśli chcesz porównywać model 050(A) z 070, to życzę powodzenia - one się mają do 070 tak, jak impreza 1.5 AT do STI. Niby to impreza, i to... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra nie zbaczajmy z tematu ! Ponizej przedstawiam liste co mi sie podoba w nowym STI. UWAGA !!

 

1. Super wloty powietrza na zderzakach - tylko one juz daja mi przewage na drodze

2. Felgi - extra wzor

3. Czarny grill

4. Kierunki w lusterkach

 

Felgi są paskudne, do wymiany od razu. Wyglądają jak z jakiegoś gangsta-analfabeta-raper-murzyna samochodu... :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STI ma opony Bridgestone Potenza, tak jak w F1 i w mojej skodzinie....

 

He he - dobre :mrgreen:.

 

A tak na poważniej: pomijam tu F1, bo traktuję to jako żart, ale zwróć uwagę, że jest kilka modeli opon Bridgestone Potenza. Jeśli chcesz porównywać model 050(A) z 070, to życzę powodzenia - one się mają do 070 tak, jak impreza 1.5 AT do STI. Niby to impreza, i to... :twisted:

 

No to mi zabiłeś teraz ćwieka ! Specjalnie poszedłem na parking sprawdzić: Bridgestone Potenza 225/45 R17 91W RE050.

 

Skąd wiedziałeś, że to RE 050 i co dlaczego to gorsze opony ???!!!!

 

Przejechałem na nich już drugie lato (teraz to już nadają się tylko na tor) i uważam, że są rewelacyjne. Ciche, bardzo przewidywalne, sztywne grzbiety opony pozwalają na szybką i stabilną jazdę w zakrętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mi zabiłeś teraz ćwieka ! Specjalnie poszedłem na parking sprawdzić: Bridgestone Potenza 225/45 R17 91W RE050.

 

Skąd wiedziałeś, że to RE 050 i co dlaczego to gorsze opony ???!!!!

 

Przejechałem na nich już drugie lato (teraz to już nadają się tylko na tor) i uważam, że są rewelacyjne. Ciche, bardzo przewidywalne, sztywne grzbiety opony pozwalają na szybką i stabilną jazdę w zakrętach.

 

Na tor to się na pewno nie nadają. A Potenza RE070 jest kompletnie inną oponą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z jarmajem, felgi paskudne. I dlaczego nie stoją na RE070 :?:

 

Nie ma RE070 w tym rozmiarze - nawet w Japonii (choć ponoć w Japonii były RE070 w rozmiarze 18").

 

No to mi zabiłeś teraz ćwieka ! Specjalnie poszedłem na parking sprawdzić: Bridgestone Potenza 225/45 R17 91W RE050.

 

Skąd wiedziałeś, że to RE 050 i co dlaczego to gorsze opony ???!!!!

 

A nie RE050A? Hmmm - to jeszcze gorzej :twisted:.

 

Wiedziałem stąd, że RE070 montują tylko do STI, a więc w Skodzie mogły być najwyżej 050 - nie mam szczególnie wysokiego mniemania o tej marce, ale nie jest ono aż tak niskie, by założyć, że zamontowali 030. Stąd prosty wniosek, że są 050.

 

One nie są gorsze, niż 070. One są po prostu dużo bardziej cywilne/miejskie i tyle. Lepsze do miasta i na dziury, ale słabiej trzymają na torze :cool:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma RE070 w tym rozmiarze - nawet w Japonii (choć ponoć w Japonii były RE070 w rozmiarze 18").

 

No wlaśnie, podobno RA-R wychodziła na RE070 18", a nowy Nissan GT-R będzie miał RE070 w rozmiarze 20".

 

Może chodziło im o to, że dużo łatwiej - logistycznie - jest sprzedawać 'stockowe'/popularne opony? Łatwiej klientom jest kupić nowe, nie trzeba sprowadzać itp.

 

Sprawia to wrażenie logicznej kontynuacji polityki "upraktyczniania" imprezy... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musicie sie pogodzic, ze Subaru w dobie silnej konkurencji nie stac na robienie wozow tylko dla fanow do sportowej ostrej jazdy

 

Nie musimy. Są na szczęście jeszcze inne marki, które w reklamach kolejnego modelu swojego flagowego sportowego wozu nie mówią o tym, że w jego bagażniku mieszczą się dwie torby golfowe :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupelnie nie rozumiem Waszego zdziwienia - musicie sie pogodzic, ze Subaru w dobie silnej konkurencji nie stac na robienie wozow tylko dla fanow do sportowej ostrej jazdy a raczej jak to widzimy dla szerszego odbiorcy - bardziej lagodnych i uniwersalnych :grin:

mają w ofercie całą masę "łagodnych i uniwersalnych" samochodów, chyba mogli zostawić przynajmniej jeden dla fanów "sportowej jazdy"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael - tu masz conieco o Evo i napedzie:

 

EvoX jest wyposażony w zautomatyzowaną przekładnię manualną z magnezowymi łopatkami przy kierownicy, która będzie dostępna w następnym modelu Lancer Evolution pod nazwą „Twin Clutch SST”.

 

Nowa, zautomatyzowana przekładnia manualna zawiera podwójne sprzęgło, które swą wydajnością dorównuje tradycyjnym układom manualnym, a dodatkowo pozwala na niezwykle płynne i dynamiczne zmiany przełożeń. Twin Clutch SST przyczynia się do poprawy czasów przyspieszeń pojazdu oraz do obniżenia spalania paliwa. Wszystko to osiągnięto dzięki bardzo wydajnemu mechanizmowi przenoszenia mocy. Nowa skrzynia biegów zawiera dodatkowo trzy tryby jazdy dopasowane do różnych sytuacji: począwszy od jazdy po mieście, a skończywszy na bezkompromisowej jeździe sportowej na torze.

 

Dla entuzjastów tradycyjnej, manualnej skrzyni biegów, nowy Lancer Evolution nadal dostępny będzie z 5-biegową przekładnią ręczną. Wraz ze zwiększonym momentem obrotowym silnika 4B11, pięciobiegowa przekładnia zapewni optymalne czasy przyspieszeń.

 

System „All Wheel Control” następnej generacji

Zapewniając wiernym klientom osiągi godne swojej nazwy, następny Lancer Evolution rozszerzy dynamiczne możliwości trakcyjne poprzez nowy system napędu wszystkich kół Super All Wheel Control (S-AWC).

 

Łącząc funkcje inteligentnego napędu czterech kół z kontrolą stabilności, S-AWC jest rozwinięciem zaawansowanej technologii stałego napędu czterech kół 4WD po raz pierwszy wprowadzonej w nowym Outlanderze.

 

W Prototype-X oraz w następnym Lancerze Evolution zastosowano dodatkowy układ ASC (układ aktywnej kontroli stabilności), który uzupełnia układy ACD (aktywny centralny mechanizm różnicowy), AYC* (system aktywnej kontroli znoszenia) oraz Sport ABS (sportowy układ hamulcowy przeciwdziałający blokowaniu się kół). Zintegrowany system zarządzający pracą wszystkich czterech układów pozwala na płynną regulację momentu obrotowego i siły hamowania w każdym kole. S-AWC zawiera również układ kontrolujący współczynnik znoszenia. Pozwala to na kontrolę każdego koła we wszystkich warunkach jazdy, poprzez co kierowcy o różnym stopniu zaawansowania w jeździe sportowej mogą w pełni wykorzystać możliwości samochodu**.

 

* Tylny dyferencjał AYC nie był nigdy oferowany w Lancerze Evolution sprzedawanym na rynku północnoamerykańskim.

 

Połączenie wszystkich tych technologii pomoże Lancerowi Evolution optymalnie wykorzystać duży moment obrotowy i zarazem zapewnić najwyższy poziom możliwości dynamicznych i stabilności, jaki był kiedykolwiek dostępny w tym modelu. Jednocześnie, nowe rozwiązania zwiększą przyjemność z jazdy, co będzie ważnym czynnikiem decydującym o zakupie tego modelu.

 

Następną generację modelu Lancer Evolution po raz kolejny wyposażono w specjalny system zawieszenia, w którym stalowe wytłoczki standardowego Lancera zastąpiono sprawdzonymi w sporcie elementami z kutego aluminium.

 

W związku z wysoką sztywnością nowej płyty podłogowej „Projekt Globalny” koncernu MMC, zawieszenie Lancera Evolution może być ustawione tak, by zapewnić bardziej sprężystą i stabilną jazdę bez pogorszenia właściwości jezdnych, co uczyni go prawdziwym sportowym sedanem światowej klasy.

 

Przy zapewnieniu doskonałych osiągów Mitsubishi Motors może też wyposażyć nadchodzącego Lancera Evolution tak, by był zdecydowanie lepszym samochodem do codziennej jazdy. Rozwiązania wprowadzone w nowym Outlanderze i w gamie modelu Lancer będą również oferowane w wersji Lancer Evolution X. Będzie to 650-watowy system audio firmy Rockford-Fosgate

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...