Niedźwiedź Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Hej, kilka razy zdarzyło mi się już parkować koło "zwykłego" Legacy i OBK, w tej samej budzie co moja. Mój egzemplarz był wysokości OBK. Zastanawiam się czy ktoś grzebał przy zawiasie , czy była jeszcze inna podwyższona wersja (czy czasem Hubertus nie był też trochę wyższy??) , a może to tylko kwestia nowych amorów?? Każdy kto patrzy na moje auto mówi , że wyższe niż reszta Legasiów. Czy ja mam "prawie Outback" ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 http://www.subaru.de/kundenservice/pros ... k96_97.pdf Subaru Deutschland naszym przyjacielem w takich razach jest... Wedle tego prospektu - normalny Legac kombi 149 cm, a OBK - 155. Różnica, która "na oko" powinna być dostrzegalna. Szukam w prospektach jakichś innych wersji Legacy... :roll: Edit: nie znalazłem, a więc przynajmniej na rynku niemieckim chyba nie było :roll: Możliwe rozwiązanie zagadki - jeśli często parkujesz "pod chmurką" i blisko trawnika, to często podlewany... wciąż rośnie... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 WiS, no właśnie, nawet ostatnio gdzieś widziałem prospekt, w którym był rysunek przedniej zawiechy, że jest wyższa. I wydaje mi się , że to był Hubertus, ale w moim roczniku nie było takiej wersji.No a teraz tego pdfa nie mogę znaleźć... U mnie prześwit jest właśnie 155...ale to nie OBK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Przeswit 155 to normalny przeswit Legacy, OBK ma 195 mm przeswitu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Wprawdzie nie Subaru, ale wymienilem amortyzatory w dwuch autach o znacznym przebiegu. W obu przypadkach samochodl poszedl znacznie do gory. Podobno po jakims czasie troche siadzie, ale na wiele bym nie liczyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 na wiele bym nie liczyl. mi ta wysokość bardzo odpowiada, więc bardzo bym się cieszył, gdyby tak zostało. Amorki nowe 4x Kayaba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Ok. Opomiarowałem auto. Wysokość mierzyłem na płaskim, od podłoża do progu (miejsca zaczepu lewarka) , narzędzie metalowa miarka Varicolor marki Topex - wyniki - wysokość 20 cm. Wysokość tyłu przy chlapaczu - 30cm. Wysokość tyłu przy haku- 34 cm. Profil opon 195/65/15. Opony wyższe niż standardowe-różnica wynosi ok 2cm. Odejmując to wynika z tego, że na standardowych kołach wysokość mojego auta to 18cm. Co Wy na to?? Może ja coś źle liczę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Odejmując to wynika z tego, że na standardowych kołach wysokość mojego auta to 18cm.? No ja bym powiedział że niziutki jest Chyba że o prześwit chodzi, no ale to też nie mierzy się do progu, tylko do najniższego punktu podwozia (no, nie licząc kół...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 No ja bym powiedział że niziutki jest to też nie mierzy się do progu, tylko do najniższego punktu podwozia no to nie mam niższego punktu (dyfer tylny pewnie troche niżej,osłona silnika)...chyba żeby liczyć chlapacze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Jak dobrze pamiętam, to mierzyliśmy w OBK II odległość podłoża do listwy progowej i wyszło ok 20cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 to też nie mierzy się do progu, tylko do najniższego punktu podwozia no to nie mam niższego punktu (dyfer tylny pewnie troche niżej,osłona silnika)...chyba żeby liczyć chlapacze... no i pewnie to "troche nizej" da 16 zamiast 18 cm... no zreszta nie wiem - u mnie na przyklad tłumik wyraznie ogranicza przeswit i z teoretycznego 18 czy iles, robi sie 15 chyba też sobie muszę pomierzyć czy mam 18 cm czy jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Jak dobrze pamiętam, to mierzyliśmy w OBK II odległość podłoża do listwy progowej i wyszło ok 20cm. no to mniej wiecej tak jak u mnie no i pewnie to "troche nizej" da 16 zamiast 18 cm... no zreszta nie wiem - u mnie na przyklad tłumik wyraznie ogranicza przeswit i z teoretycznego 18 czy iles, robi sie 15 chyba też sobie muszę pomierzyć czy mam 18 cm czy jak no właśnie poprzez porównanie wysokości podłoże-próg w innych egzemplarzach miałbym jasną wiedzę na temat tego , czy moje auto jest faktycznie wyższe, czy tylko oczami mojej , spaczonej marzeniami o OBK, wyobraźni to widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Zmierzylem ta nowatorska metoda odleglosc od podloza do dolnej krawedzi gniazda podnosnika, wychodzi 27 cm, niezle jak na Forestera XT :wink: No ale rzeczywisty przeswit ma wynosic 20 cm, wedlug Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 ta nowatorska metoda eh staram sie jak moge zaistniec na forum 27 cm :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Ok. Opomiarowałem auto. Wysokość mierzyłem na płaskim, od podłoża do progu (miejsca zaczepu lewarka) , narzędzie metalowa miarka Varicolor marki Topex - wyniki - wysokość 20 cm. Wysokość tyłu przy chlapaczu - 30cm. Wysokość tyłu przy haku- 34 cm.Profil opon 195/65/15. Opony wyższe niż standardowe-różnica wynosi ok 2cm. Odejmując to wynika z tego, że na standardowych kołach wysokość mojego auta to 18cm. Co Wy na to?? Może ja coś źle liczę?? OK, wiec podam jeszcze pozostale wyniki: 33 cm i 41 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi