Skocz do zawartości

najdroższy filtr nowoczesnej Europy


ost

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry Forumowiczom i Dyrekcji,

to mój pierwszy post. Do tej pory byłem biernym, acz wiernym czytaczem forum, jednak do wystukania pytania zmusiła mnie wizyta w serwisie u pana Kopera w Warszawie. Musiałem do niego udać się na przegląd, ponieważ niedawno nabyłem WRX-a, który jeszcze przez jakiś czas ma ważną gwarancję. To moje trzecie Subaru i z autopsji wiem, że zbliżanie się do ASO w Warszawie jest wynikiem niewiedzy, wielkiej desperacji lub przyłożonego pistoletu do skroni.

 

Jednak gwarancja piechotą nie chodzi...

 

Przechodząc do sedna. Przegląd był całkiem miły, śniadanie w hoteliku Kopera zjadliwe, samochód w pełni sprawny. Jednak zaistniała konieczność wymiany filtra przeciwyłkowego (pod groźbą utraty gwarancji, a raczej niepodstęplowania przeglądu w książce). Nie jestem znawcą techniki samochodowej, a już na pewno tajników produkcji filtrów przeciwpyłkowych, jednak cena przekraczająca 600 zł za kawałek pofałdowanego materiału sztucznego to chyba poważna przesada. Pan Koper powiedzał, że to cena narzucona przez SIP.

 

Oczywiście gdzie mi tam, małemu bączkowi, wtrącać się do ustalania cen w poważnej firmie, ale z informacji, które po tym przykrym fakcie udzielili mi znajomi z klubsubaru.pl wynika, że ów filtr w oryginalnym subarowym opakowaniu można kupić - wykorzystując prywatnych importerów - kilkakrotnie taniej.

 

To tak chciałem poskarżyć się na początek.

 

Pozdrawiam. Ost

 

P.S. Przepraszam jeśli powtarzam wątek - zapewne kwestia cen oryginalnych części była już na forum poruszana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Ojciec Założyciel

Witam na Forum !

 

Aktualna cena filtra p.pyłkowego jest idiotyczna. Nie chcę się zagłębiać w wyjaśnienia dotyczące kosztów logistyki, (dotychczasowych) ceł itd.