Legacy96 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia (edytowane) Witam, posiadam od 3 miesiecy OBK MY11 Activ. Jest to BR przedliftowy z silnikiem EJ253, przebieg 117tkm. Silnik klepie, zdaniem handlarza to normalne i wszystkie EJ253 tak stukaja. Poza tym wszystko dziala normalnie. Moge teraz zamienic to auto na OBK MY14, silnik FB, przebieg 60tkm. Wedlug handlarza wersja Comfort. Ale ja nie jestem pewien co to za wersja. Raczej Activ, bo posiada normalna stacyjke, brak pamieci ustawien fotela. Ale z ma nawiewy z tylu i kamere cofania. Brak nawigacji, radio z wyswietlaczem 4.3 cala. Na zewnatrz listwy pod drzwiami i zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia i najciekawsze, relingi sa srebrne. Co to za wersja? Bogata Activ czy zubozona Comfort? Edytowane 31 Stycznia przez Legacy96 Literowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia (edytowane) Ciekawa przejściówka, nie wiedziałem że BR-y wychodziły z silnikami serii FB. A w katalogu Subaru MY14 patrzyłeś co to za konfig? Edit - przeglądam katalog SIP na 2014 rok i faktycznie to byłby jakiś mix między Active a Comfort. Być może Niemczech była jakaś możliwość mieszania wyposażeniem w salonach, w PL - raczej nie. Edytowane 31 Stycznia przez Yanas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 31 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Tak, poliftowe byly z silnikiem FB i chyba TR580. Ten egzemplarz ma jeszcze listwe miedzy tylnymi lampami w kolorze nadwozia i siedzenia ze skorzanymi wstawkami po bokach, cos jak OBK V. Ja uwazam ze to Activ z dodatkami. Z zewnatrz wyglada podobnie: https://image-cdn.beforward.jp/large/201808/1034738/BF944297_c0da99.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Możliwe. Co by nie mówić to z takim przebiegiem warto brać. Słaby punkt to tr580 ale zanim klęknie - jeśli w ogóle - minie masa kilometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 31 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia (edytowane) Ja juz raz sie sparzylem, teraz trzeba dmuchac na zimne. Przebieg jest niski jak na niecale 10 lat, ale jesli te 6tkm rocznie ktos ciagal przyczepy to auto moze byc zajechane. TR580 nastepca TR690, ktora mam obecnie w OBK MY11, dziala, ale jak dlugo, nie wiadomo. Co i jak trzeba szczegolnie sprawdzic przed zakupem OBK MY14? Krotka probna jazde robilem, jedzie normalnie. Ksiazka serwisowa jest, jakies tam przeglady tez sa wbite, ostatni sprzed ok. pol roku w ASO. No i felgi aluminiowe sa orginalne Subaru z orginalnym oponami Geolander, maja ze 3 mm i 10 lat, wiec do wymiany. Zimowki sa Falken na felgach stalowych, felgi maja duzo rdzy. Wiec prawdopodobnie ktos jezdzil glownie zima( auto stoi 60 km odemnie, w gorach gdzie zima jest snieg). Ludzie tu kupuja Subaru ze wzgledu na 4wd, do ciagniecia przyczep czy drugie auto na zime. A czasem jedno i drugie. A jednak takie malowanie bylo dostepne, co prawda inny kolor, ale salon polska: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/subaru-outback-subaru-outback-salon-polska-ID6G99eQ.html Edytowane 1 Lutego przez Legacy96 Literowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 7 godzin temu, Legacy96 napisał(a): Ja juz raz sie sparzylem, teraz trzeba dmuchac na zimne. Przebieg jest niski jak na niecale 10 lat, ale jesli te 6tkm rocznie ktos ciagal przyczepy to auto moze byc zajechane. TR580 nastepca TR690, ktora mam obecnie w OBK MY11, dziala, ale jak dlugo, nie wiadomo. Co i jak trzeba szczegolnie sprawdzic przed zakupem OBK MY14? Krotka prubna jazde robilem, jedzie normalnie. Ksiazka serwisowa jest, jakies tam przeglady tez sa wbite, ostatni sprzed ok. pol roku w ASO. No i felgi aluminiowe sa orginalne Subaru z orginalnym oponami Geolander, maja ze 3 mm i 10 lat, wiec do wymiany. Zimowki sa Falken na felgach stalowych, felgi maja duzo rdzy. Wiec prawdopodobnie ktos jezdzil glownie zima( auto stoi 60 km odemnie, w gorach gdzie zima jest snieg). Ludzie tu kupuja Subaru ze wzgledu na 4wd, do cianiecia przyczep czy drugie auto na zime. A czasem jedno i drugie. A jednak takie malowanie bylo dostepne, co prawda inny kolor, ale salon polska: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/subaru-outback-subaru-outback-salon-polska-ID6G99eQ.html TR580 nie jest następcą TR690. To dwie różne skrzynie, które stosowane były równolegle. TR690 przenosi większy moment obrotowy, czyli jest dla 2.0 DIT i 2.0D. Wolnossaki jeżdżą z TR580 i Levorg 1.6DIT. W tej skrzyni padają czasami łożyska, ale raczej przy większych przebiegach. Poza tym nie ma z nimi większego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 1 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego OK, ja bralem to na logike: jesli przedlift ma TR690 a polift TR580 to 580 jest nastepca. To ktora skrzynia jest mniej awaryjna, TR690 czy TR580? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 1 Lutego Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 17 godzin temu, ir3n3usz napisał(a): Wolnossaki jeżdżą z TR580 i Levorg 1.6DIT. Czyli TR690 w Legacy 2010-2012 to jest dokladnie to samo co TR690 co w WRX czy innycb subarakach z 2.0DIT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 1 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego WRX ma TR690HT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landsmann Opublikowano 20 Marca Udostępnij Opublikowano 20 Marca W dniu 31.01.2024 o 09:17, Legacy96 napisał(a): Wedlug handlarza wersja Comfort. Ale ja nie jestem pewien co to za wersja. Raczej Activ, bo posiada normalna stacyjke, brak pamieci ustawien fotela. Ale z ma nawiewy z tylu i kamere cofania. Brak nawigacji, radio z wyswietlaczem 4.3 cala. Na zewnatrz listwy pod drzwiami i zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia i najciekawsze, relingi sa srebrne. Co to za wersja? Bogata Activ czy zubozona Comfort? Czytają opis wyposażenia chyba mam taką samą wersję. Jest to wersja SPO Cytując SIP: "MODYFIKACJE WYPOSAZENIA W WERSJI „SPO” grill frontowy w kolorze grafitowym, obramowanie reflektorów w kolorze grafitowym, felgi aluminiowe w kolorze grafitowym, zderzaki lakierowane całosciowo w kolorze nadwozia, relingi dachowe w kolorze srebrnym, wykonczenie kokpitu a'la Carbon, aluminiowe pedały, tapicerka łaczona pvc/materiał (tylko w wersji Active SPO)" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 20 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca Dziekuje za informacje, czyli te wersje istnialy w Polsce i DE. Jednak bogata wersja Activ. Auto kupilem miesiac temu, trzeba o niego troche zadbac, ale na razie pogoda nie sprzyja wiec stoi w garazu a ja jezdze H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się