Skocz do zawartości

Znaczniki rozrządu


Subie2005

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, właśnie ustawiam znaczniki i moim zdaniem wszystko siedzi ładnie ale nie jestem pewien, lewa strona się pokrywa idealnie a od kierowcy są takie przesunięcia jak widać na zdjęciu. O pół ząbka czy to normalne? Jeszcze dodam że liczyłem ząbki i się zgadza 51, 28 itp.

IMG_20231008_090841.jpg

IMG_20231008_090901.jpg

IMG_20231008_090913.jpg

IMG_20231008_090854.jpg

Edytowane przez Subie2005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Lepszy napisał(a):

Wg mnie jest w porządku. Przekręć 2x wałem i jak nie blokuje to powinno być ok

Już poskładane autko odpaliło nic nie stuka chodzi równo,  tylko trochę dłużej grzeję do optymalnej temperatury płyn na stanie ale nowa pompa jest wsadzona może ma to wpływ.

Edytowane przez Subie2005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie odchyłki się zdarzają. Czasem nawet większe niż tutaj. Wszystko jest ok. Nie zawsze da się ustawić super idealnie co do ułamka milimetra. A tak na marginesie. Jak będziesz miał te auto do kolejnej wymiany rozrządu to po tych 80-100 tysiącach km porównaj ustawienie rozrządu z tymi zdjęciami to dopiero się zdziwisz ;) 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Subie2005 napisał(a):

Witam, właśnie ustawiam znaczniki i moim zdaniem wszystko siedzi ładnie ale nie jestem pewien, lewa strona się pokrywa idealnie a od kierowcy są takie przesunięcia jak widać na zdjęciu. O pół ząbka czy to normalne? Jeszcze dodam że liczyłem ząbki i się zgadza 51, 28 itp.

IMG_20231008_090841.jpg

IMG_20231008_090901.jpg

IMG_20231008_090913.jpg

IMG_20231008_090854.jpg


Ten typ tak ma. Najgorsze są oryginalne paski, czasami na zamiennikach znaki się pokrywają. Dla pracy silnika to trochę kibel... Niby chodzi, ale kilka stopni jest rozjechane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, ir3n3usz napisał(a):

Najgorsze są oryginalne paski

Co Ty pie....... OEM jest OEM :cry: Wymienialiśmy dosłownie tysiące rozrządów, i tylko OEM , Mitsuboshi, SUN , reszta śmietnik i bez gwarancji . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, carfit napisał(a):

Co Ty pie....... OEM jest OEM :cry: Wymienialiśmy dosłownie tysiące rozrządów, i tylko OEM , Mitsuboshi, SUN , reszta śmietnik i bez gwarancji . 


Oczywiście pod względem trwałości i jakości oryginalne są najlepsze. Tylko, że na oryginalnym pasku jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, żeby znaki na kołach pokrywały się, a na zamiennikach owszem. W ogóle części oryginalne są najwyżej jakości do Subaru, żaden zamiennik nawet w małym stopniu nie zbliża się jakością i trwałością do oem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ir3n3usz napisał(a):


Ten typ tak ma. Najgorsze są oryginalne paski, czasami na zamiennikach znaki się pokrywają. Dla pracy silnika to trochę kibel... Niby chodzi, ale kilka stopni jest rozjechane. 

Pasek  mitsuboshi

zdjęcie robione było po przekręceniu wałem X2, dodam że znaczniki pokrywały się ale to przed rozbrojeniem napinacza, jak już napinacz zrobił swoje znaczniki tak jak widać trochę rozległe 

Edytowane przez Subie2005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ir3n3usz napisał(a):


Oczywiście pod względem trwałości i jakości oryginalne są najlepsze. Tylko, że na oryginalnym pasku jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, żeby znaki na kołach pokrywały się, a na zamiennikach owszem. W ogóle części oryginalne są najwyżej jakości do Subaru, żaden zamiennik nawet w małym stopniu nie zbliża się jakością i trwałością do oem. 

 

Taaa, a świstak siedzi i zawija. Części na pierwszy montaż a części z OEM z ASO to dwa rodzaje części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Lepszy napisał(a):

Ja montuje Getsa albo SKF i jakoś nikt mi jeszcze nie wrócił z pretensjami.

Gates też dobry, teraz jak wymieniałem to właśnie był założony i przejechał mi te 100tyś mil także wytrzymały, gorzej z rolkami bo jeden wielki szum był. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Lepszy napisał(a):

Przy wymianie rozrządu sugeruję zmianę paska co 60tys km. Zauważyłem ze rolki itp robi generalnie jedna firma

60tys km? Trochę za wcześnie moim zdaniem w książce piszę 105000mil czyli jakieś 160k kilometrów, oczywiście jeśli wszystko jest OEM. 

Edytowane przez Subie2005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...