Skocz do zawartości

Pompa Wody AISIN 3 króćce / Subaru Legacy IV 2.0 2005 DOHC N/A


Subie2005

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Pewnie temat juz był poruszany ale chodzi o pompę wody AISIN 3 króćce. Sprawdzałem pod autem mam aktualnie z 3 króccami ale się zastanawiam czy tył pompy ma wpływ na coś bo są 2 rodzaje otwartę i zamknięte. Zdjęcie jest z internetu, jeśli się okaże ze stara pompa wygląda jak po lewej to pytanie czy mogę założyć tą po prawej bo taką mi przyszła. Autko nie ma turbo jest to (2.0 legacy iv 2005 DOHC) Dzieki :)

 

 

 

 

download.thumb.webp.5295baa65ae46575b0e6ee2f0931ecf6.webp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Lipton napisał(a):

@Subie2005A jak tę pompę kupiłeś? Po vinie została dopasowana?

AISIN WPF-006  Vin podany, kupiona była tutaj https://subarak.pl/pl/silnik-rozrzad/463-zestaw-rozrzadu-z-pompa-wody-do-subaru-z-silnikami-turbo.html teraz sam nie wiem, pompa niby identyczna tak samo krocce ale nie wiadomo jak z tylu wyglada chyba bede musial rozebrac i sie okaze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Subie2005 napisał(a):

Ogólnie to sprawdzam wszędzie na internecie no i z tego co wychodzi po vinie cały czas zaleca ta pompe 21111AA240 jest to możliwe że pompy do turbo są kompatybilne z tym silnikiem? 

 

 

Turbo jest bez znaczenia. Chodzi tu o wymiennik ciepła pod filtrem oleju, w wolnossakach też były montowane, po to jest trzeci króciec. Kładź na wóz i będzie chodzić. 

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, ir3n3usz napisał(a):

 

Turbo jest bez znaczenia. Chodzi tu o wymiennik ciepła pod filtrem oleju, w wolnossakach też były montowane, po to jest trzeci króciec. Kładź na wóz i będzie chodzić. 

Dzięki wielkie za odpowiedź, a jeszcze się zapytam dawać troszeczkę silikonu na około pompy czy nie warto skoro jest uszczelka? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Subie2005 napisał(a):

Dzięki wielkie za odpowiedź, a jeszcze się zapytam dawać troszeczkę silikonu na około pompy czy nie warto skoro jest uszczelka? 

 

 

Mi dobierali cały rozrząd z pompą na subarak.pl. 

Nawet nie zaglądałem czy pompa wewnątrz różniła się od tej, którą mam na aucie. Mechanik wziął wszystko, zamontował, śmiga od ponad dwóch lat. 

Mam ten sam silnik co Ty. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2023 o 12:49, Subie2005 napisał(a):

Zdjęcie jest z internetu, jeśli się okaże ze stara pompa wygląda jak po lewej to pytanie czy mogę założyć tą po prawej

Te rotory chyba zamiennie były stosowane zależnie od typu/fabryki. Oba pompują, a który lepiej to nie wiadomo.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, respect napisał(a):

Te rotory chyba zamiennie były stosowane zależnie od typu/fabryki. Oba pompują, a który lepiej to nie wiadomo.

Właśnie gdzieś czytałem chodzą po nazwię High flow water pump, często w STI zakładane... niby jak masz więcej konia pod maską i turbo to zalecanę są bo podobno lepiej 'chłodzą' . Mnie to tam nie obchodzi mój silniczek nie ruszany fabryka czysta ale dobrze wiedzieć ze bedzie pasować. :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...