Jump to content

Wzmocnienie wiskozy - Legacy spec B


Benek96

Recommended Posts

Cześć. Czeka mnie regeneracja centralnej wiskozy. Chciałbym się dowiedzieć czy polecacie wzmocnić wiskoze na 10 kg (oryginalnie 4kg) czy to zbędny wydatek. 

Oraz czy w moim aucie była montowana wiskoza w tylnym dyfrze? Jeśli nie to czy np ktoś przekładał z innego auta (np. z imprezy). 

Jak coś auto użytkowane jako daily. 

 

Link to comment
Share on other sites

Regeneracja kosztuje 420zl, wzmocnienie 10kg 500zl, uważasz że warto, czy nie? Napędy mogą się szybciej zużyć? 

Link to comment
Share on other sites

Mam wisko po regeneracji na 10kgf nie odczuwam żadnych negatywnych efektów, a wisko zauważalnie lepiej spina.
Fabryczne 4kgf to bardzo słabe spięcie. Szybsze zużycie napędu jest raczej niemożliwe.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za podpowiedź. A co z tylnym dyfrem? W spec b. jest otwarty, czy występowały dyfry z wiskozą? Czy ktoś to kiedys montował, i czy ma sens? 

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, Benek96 napisał(a):

 A co z tylnym dyfrem? W spec b. jest otwarty, czy występowały dyfry z wiskozą? Czy ktoś to kiedys montował, i czy ma sens? 

 

 

w spec b powinien byc fabrycznie ze szpera wisko. Byly tez wersje speca z torsenem, ale nie na rynek europejski.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...