pedro Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Legacy H6 MY04 Podczas kręcenia kierownicą (na postoju lub w czasie jazdy) czuć "ząbkowanie". Wrażenie jest takie, jakby siła wspomagania znikała i pojawiała się kilka razy na sekundę. Kierownica zamiast kręcić się płynnie w całym zakresie, daje wrażenie ząbkowania. Wymieniono już pompę wspomagania i przekładnię kierowniczą. Efekt nie znikł. Teraz wymienione będą łożyska kolumn McPersona. Co jeszcze może dawać taki efekt? Kolumna kierownicza? Krzyżak? Kiedyś A.Koper pisał o przycierającym się dyfrze, ale na postoju nie powinno być tego czuć. Rzucajcie pomysły! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Łożysko/krzyżak kolumny kierowniczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Łożysko/krzyżak kolumny kierowniczej dokładnie tak, dziwie sie że w ASO , wymieniaja wszystko oprócz tego co potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Łożysko/krzyżak kolumny kierowniczej dokładnie tak, dziwie sie że w ASO , wymieniaja wszystko oprócz tego co potrzeba standartowa usterka w Mercedesach, Vito, Sprinter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Jeżeli wymieniali magiel to aż nie do wiary że nikt nie pokręcił kierownicą bez przekładni. Chyba ze jeszcze może być zmielone łożysko McPhersona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Łożyska McPhersona ponoć mają luz. Zobaczymy. Zaraz jadę do ASO odebrać samochód po przekładce magla. Zasugeruję im sprawdzenie raz jeszcze łożyska kolumny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 W starszych Subaru efekt skokowy dają zacierające się krzyżki kolumny kierowniczej to było 99% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Magiel wymieniony, zmian brak Czekamy na łożyska kolumn McPhersona. Serwis twierdzi, że krzyżak / łożysko kolumny są ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 pedro, łożyska AFAIK występują z całą górną poduszką McPhersona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Dokładnie. Pisałem skrótem myślowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 No to mamy zagwozdkę. Po wymianie na nowe: - pompy wspomagania - przekładni kierowniczej - poduszek kolumn McPersona nadal czuć "ząbkowanie" podczas kręcenia kierownicą. Mechanik zarzeka się, że krzyżak też sprawny... Ki czort?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 pedro, wymienić krzyżak/łożysko kolumny. Jeszcze moze końcówki drążków/drażki, ale szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie jakby mogły dawać taki efekt.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Ja się zastanawiam, czy np. nie jest zgięte mocowanie któregoś z wahaczy - w końcu jeździmy po asfaltowym kretowisku. Może to mogłoby powodować naprężenia w kolumnie McPersona. Ale przy wymianie przekładni robili geometrię i nie było zastrzeżeń... Jadę na tydzień urlopu. Zostawię w ASO Legasia i niech wymieniają wszystko co się da - choć faktycznie niewiele tego zostąło. Jak gwarancja to gwarancja - będe miał nowy samochód... przynajmniej "na przedzie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 pedro, Zgięty, nawet urwany wahacz nie da takiego efektu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Mechanik zarzeka się, że krzyżak też sprawny... bardzo mnie dziwi, ze go nie zmienil. kosztuje przeciez pare zlotych, w porownaniu z przekladnia :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 pedro, Zgięty, nawet urwany wahacz nie da takiego efektu.. Wymyślam, bo naprawdę niewiele więcej cześci można wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Mechanik zarzeka się, że krzyżak też sprawny... a ja też obstawiał bym jednak krzyżak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi