Skocz do zawartości

Wasze byłe auta, które chętnie z powrotem kupilibyście :)


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Suzuki vitara I generacji. Nie prowadziło się to pewnie jak subaru, ale te kształty.. raz słyszałem wersję sześcio garową, to nawet fajnie brzmiało, chyba na przelocie..
Zdjęcie z neta.

obraz_2023-03-30_164922069.png

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, leto napisał(a):

Suzuki vitara I generacji. Nie prowadziło się to pewnie jak subaru, ale te kształty.. raz słyszałem wersję sześcio garową, to nawet fajnie brzmiało, chyba na przelocie..
Zdjęcie z neta.

obraz_2023-03-30_164922069.png

W 3D sześć garów?:o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Kiwi 4ester napisał(a):

W 3D sześć garów?:o

 

Takich rodzynków było więcej w japońskiej motoryzacji. Mazda miała model MX-3 s V6 o pojemności 1.8. Ten w Vitarze - H20 - był bliźniaczą jednostką do K8 z Mazdy, ale miał rozrząd na łańcuchu i montowany był wzdłużnie w przeciwieństwie do tamtych.

 

https://www.carthrottle.com/post/6-tiny-v6s-found-in-production-cars/

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami... Ale bardzo rzadko, chcialbym miec swojego 1978 Pontiaca Grand Prix, paskudne auto, ale olbrzymie zderzaki powodowaly ze rzadko ktos probowal wymusic pierwszenstwo na drodze... V8 i 140 koni... Prowadzil sie jak lodz.  Taki jak ten tylko z czarnym wnetrzem.

 

D. G. W. Auctioneers & Appraisers-

 

Edytowane przez Eryk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. BMW E30. Miałem jedynie rok, zamieniłem na E34, które mam do tej pory. Zwykła dwulitrówka, generowała 129 koni. Po powrocie z zagranicy, z gotówką w kieszeni, pojechałem do gościa, który ją ode mnie kupił. Niestety poszła w świat. 

2. Subaru Forester. Niekoniecznie SF. Najbardziej niezawodne auto jakie miałem. Przez 5 lat, zero awarii. Osiołek, kumpel. przyjaciel. Łezka się w oku kręci, jak wspominam. Robiłem już dwa podejścia do powrotu, sądzę, że do trzech razy sztuka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Neutrino33 napisał(a):

 

Takich rodzynków było więcej w japońskiej motoryzacji. Mazda miała model MX-3 s V6 o pojemności 1.8. Ten w Vitarze - H20 - był bliźniaczą jednostką do K8 z Mazdy, ale miał rozrząd na łańcuchu i montowany był wzdłużnie w przeciwieństwie do tamtych.

 

https://www.carthrottle.com/post/6-tiny-v6s-found-in-production-cars/

Z cyklu "małe, ale wariat":thumbup:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...