buc niskopienny Opublikowano 11 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2023 (edytowane) W dniu 9.02.2023 o 23:33, Karenz napisał(a): Żartem to jest jakość tych skrzyń że trzeba na nie chuchać i traktować jak jajko. Ja mam w służbowej octavi dsg 2,0 tdi 200 tys km bez wymiany oleju w skrzyni , głownie trasy na v max jeszcze po lisingu handlarz skręci przebieg i drugie tyle zrobi. Zgoda choć ja bym wymienił choć raz dla przyzwoitości Ale dotyczy to wszystkich marek z cvt. W dniu 10.02.2023 o 21:43, ir3n3usz napisał(a): Jaki jest problem z jakością skrzyń w Subaru? Regularna wymiana oleju, to traktowanie jak jajko? Nie ma co czarować, cvt to lipa pod względem wytrzymałości w porównaniu ze skrzynią z zębami. Byłoby ok gdyby koszty napraw serwisowych były niskie ale nie są. Częsta wymiana dynamiczna swoje kosztuje i niskie spalanie przy tym cudzie (przy rozsądnej jeździe) nie rekompensuje kosztów utrzymania przy życiu w porównaniu z klasyczną zębatą Ale przyznaję że gdy user jest świadomy i nie piłuje gazem ze startu, wymienia olej często i cały a nie po pół jak sugeruje nadal większość serwisów (statycznie) to skrzynia cvt może przeżyć spokojnie kilkaset kkm. Edytowane 12 Lutego 2023 przez buc niskopienny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 14 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2023 (edytowane) W dniu 9.02.2023 o 23:33, Karenz napisał(a): Żartem to jest jakość tych skrzyń że trzeba na nie chuchać i traktować jak jajko. Ja mam w służbowej octavi dsg 2,0 tdi 200 tys km bez wymiany oleju w skrzyni , głownie trasy na v max jeszcze po lisingu handlarz skręci przebieg i drugie tyle zrobi. Nie zrobi, często nie dociągają nawet do 150tys km. Twoja służbówka albo już miała grzebane w skrzyni albo niedługo będzie miała. Trwałość VAGa to tylko mit i niewygasłe legendy przeszłości. Edytowane 14 Lutego 2023 przez adamW202 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 24 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2023 W dniu 9.02.2023 o 23:33, Karenz napisał(a): Żartem to jest jakość tych skrzyń że trzeba na nie chuchać i traktować jak jajko. Ja mam w służbowej octavi dsg 2,0 tdi 200 tys km bez wymiany oleju w skrzyni , głownie trasy na v max jeszcze po lisingu handlarz skręci przebieg i drugie tyle zrobi. masz na mokrych sprzeglach, to troche inaczej, ale jak na vmax palisz olej w skrzyni i wytrzymala 200kkm, i zmienia bez problemu na D biegi, to spokojnie, niedlugo kleknie. moje dsg w slubowym ale na suchych sprzeglach, po 70kkm sprzegla poszly. a jesli chodzi CVT, to szyt straszny. padaja na potege. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 24 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2023 4 godziny temu, M_isza napisał(a): a jesli chodzi CVT, to szyt straszny. padaja na potege. Na potęgę to SBD padają, CVT może nie jest tak pancerne jak 4EAT ale jakoś wiele o ich awariach nie czyta się po forach czy grupach fb. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 24 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2023 (edytowane) Ot takie tam pierdolamento, jak dbasz tak masz. Chcesz auto z automatem i bezobsługowe kup sobie jakiegoś starego Mercedesa z Japoni (o ile takie rzeczywiście istnieją) z małym nalotem kilometrów, zmień olej (bo jednak już kilku -nasto albo -dziesięcio letni) i ciesz się bezawaryjnością przez następne 400tys km. Edytowane 24 Lutego 2023 przez adamW202 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się