Wade Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 No to mam pytanie do mądrzejszych jak w temacie. Jak wygląda swap hamulca 316mm z Legacy IV do GT? Jażmo, zacisk i tarcza podejdą pod zwrotnicę i piastę z Imprezy GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 pasuje wszystko pnp 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 9 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 5 minut temu, 133699 napisał: pasuje wszystko pnp Dziękować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 Dodam jeszcze tylko że warto się nie dać okraść na zaciski "ze Spec B" bo Tribeca ma te same 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 27 minut temu, BelegUS napisał: Dodam jeszcze tylko że warto się nie dać okraść na zaciski "ze Spec B" bo Tribeca ma te same A jest różnica w zaciskach Spec B/Tribeca i tych z H6 ale nie Spec B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 10 minut temu, Neutrino33 napisał: jest różnica w zaciskach Spec B/Tribeca i tych z H6 ale nie Spec B? Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 3 godziny temu, BelegUS napisał: Nie Taaa, no to co tam jest innego (?) - przeniesienie napędu jak mniemam bo wiadomo manual jak w STI i chyba dyfry podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 25 minut temu, Neutrino33 napisał: Taaa, no to co tam jest innego (?) - przeniesienie napędu jak mniemam bo wiadomo manual jak w STI i chyba dyfry podobnie. Pomiędzy Specem B a zwykłym Legacy H6? Musisz pytać w wątku Specowym, ale wydaje mi się że zawias też inny. Zderzaki i inne takie pierdoły. Plus 6MT (ale nie identyczne jak w STi, bo z wisko). Dyfer też nie jak w STi, bo zdaje się R160 a nie R180. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 2 godziny temu, BelegUS napisał: Pomiędzy Specem B a zwykłym Legacy H6? Musisz pytać w wątku Specowym, ale wydaje mi się że zawias też inny. Zderzaki i inne takie pierdoły. Plus 6MT (ale nie identyczne jak w STi, bo z wisko). Dyfer też nie jak w STi, bo zdaje się R160 a nie R180. Zderzaki to pierdółki liczy sie samo gęste czyli właśnie te napędy. Tak z głupia frant zapytałem bo gdzieś z tyłu głowy mi siedzi "zeszperowanie" całego układu napędowego przy zachowaniu skrzyni automatycznej i przełożeń do niej pasujących. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 1 godzinę temu, Neutrino33 napisał: Tak z głupia frant zapytałem bo gdzieś z tyłu głowy mi siedzi "zeszperowanie" całego układu napędowego przy zachowaniu skrzyni automatycznej i przełożeń do niej pasujących. I tak w R160 ze Speca siedzi pewnie vLSD, więc to takie "umiarkowane" zeszperowanie To już lepiej jakiś aftermarketowy wkład do tyłu kupić. Jak ze szperowaniem samej 5EAT to w sumie nie wiem. W moim OBK H6 to mi się wydaje że nawet przy samym ciasnym skręcaniu włączając się do ruchu jest za duże naprężenie na napędzie, także... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 (edytowane) Różnice w specach to w skrócie amory, sprężyny, skrzynie (6MT, inne przełożenie 5EAT), krótszy magiel. Poza tym aspekt wizualny (zderzak przód w polifcie, pedały i podstopnica alu). W zależności od rynku występowały różne silniki (2.0T, 2.5T, 3.0), ale także aluminiowe wahacze, tylny dyferencjał z mechaniczną szperą Torsena (czyli chyba taki jak w STI właśnie), inna tapicerka (np. alcantara ze skórą). Heble były mocniejsze (brembo) tylko w wersjach Tuned by STI oraz S402 i te wersje miały też extra graty jak szersze fele (7.5 - 8.0"), rozpórki, brandowanie STI, dokładki zderzaka etc. Edytowane 10 Lipca 2022 przez frisco 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 Chyba czas odkurzyć wątek Spec B. i tam popytać żeby tu nie zaśmiecać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 Godzinę temu, frisco napisał: tylny dyferencjał z mechaniczną szperą Torsena (czyli chyba taki jak w STI właśnie) Ale to chyba jak R180 było, a R180 raczej nie było na wszystkie rynki...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 7 godzin temu, BelegUS napisał: Ale to chyba jak R180 było, a R180 raczej nie było na wszystkie rynki...? Dlatego napisałem "W zależności od rynku...". Np. amerykańskie spece wychodziły z torsenem. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się