Skocz do zawartości

Swap hamulca 316mm Legacy w GT


Wade

Rekomendowane odpowiedzi

No to mam pytanie do mądrzejszych jak w temacie. Jak wygląda swap hamulca 316mm z Legacy IV do GT? Jażmo, zacisk i tarcza podejdą pod zwrotnicę i piastę z Imprezy GT? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Neutrino33 napisał:

Taaa, no to co tam jest innego (?) - przeniesienie napędu jak mniemam bo wiadomo manual jak w STI i chyba dyfry podobnie.

Pomiędzy Specem B a zwykłym Legacy H6? Musisz pytać w wątku Specowym, ale wydaje mi się że zawias też inny. Zderzaki i inne takie pierdoły. Plus 6MT (ale nie identyczne jak w STi, bo z wisko). Dyfer też nie jak w STi, bo zdaje się R160 a nie R180.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, BelegUS napisał:

Pomiędzy Specem B a zwykłym Legacy H6? Musisz pytać w wątku Specowym, ale wydaje mi się że zawias też inny. Zderzaki i inne takie pierdoły. Plus 6MT (ale nie identyczne jak w STi, bo z wisko). Dyfer też nie jak w STi, bo zdaje się R160 a nie R180.

 

Zderzaki to pierdółki liczy sie samo gęste czyli właśnie te napędy. Tak z głupia frant zapytałem bo gdzieś z tyłu głowy mi siedzi "zeszperowanie" całego układu napędowego przy zachowaniu skrzyni automatycznej i przełożeń do niej pasujących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Neutrino33 napisał:

Tak z głupia frant zapytałem bo gdzieś z tyłu głowy mi siedzi "zeszperowanie" całego układu napędowego przy zachowaniu skrzyni automatycznej i przełożeń do niej pasujących.

 

I tak w R160 ze Speca siedzi pewnie vLSD, więc to takie "umiarkowane" zeszperowanie ;) To już lepiej jakiś aftermarketowy wkład do tyłu kupić. Jak ze szperowaniem samej 5EAT to w sumie nie wiem. W moim OBK H6 to mi się wydaje że nawet przy samym ciasnym skręcaniu włączając się do ruchu jest za duże naprężenie na napędzie, także...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnice w specach to w skrócie amory, sprężyny, skrzynie (6MT, inne przełożenie 5EAT), krótszy magiel. Poza tym aspekt wizualny (zderzak przód w polifcie, pedały i podstopnica alu).

 

W zależności od rynku występowały różne silniki (2.0T, 2.5T, 3.0), ale także aluminiowe wahacze, tylny dyferencjał z mechaniczną szperą Torsena (czyli chyba taki jak w STI właśnie), inna tapicerka (np. alcantara ze skórą).

 

Heble były mocniejsze (brembo) tylko w wersjach Tuned by STI oraz S402 i te wersje miały też extra graty jak szersze fele (7.5 - 8.0"), rozpórki, brandowanie STI, dokładki zderzaka etc.

Edytowane przez frisco
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...