dominikd Opublikowano 9 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2022 Silnik DOHC powinien nigdy nie powstać - przy tak rozwiązanej regulacji = właściwie jej braku, SOHC to jest bajka w porównaniu do niegododajmy, ze regulacja jest najczesciej potrzebna przy lpg - a tego dżapańscy inzynierowie pewnie nie brali nawet pod uwage przy projektowaniu a byl moment ze byly szklanki i plytki... Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 (edytowane) Kupić dobry egzemplarz, po ocenie dobrego fachmana, i się nie przejmować. Moja stara RC06 (z salonu) dobiega w rękach córki do 187 000 km. Czkanie załatwiłem przy 60 i 120 kkm myciem przepływki. Przy 170 000 km wymienione sprzęgło. Przy 185 000 pierwsza sonda. Naprawdę życzę takich przelotów. Amortyzatory z fabryki, wahacze, gumy, reszta też. Teraz momentami dopomina się mycia przepustnicy (obroty troszkę dziwaczne, ale tylko momentami). Tak niezawodnego samochodu w życiu nie widziałem. Polecam ! Bez gazu. Zawory nie były regulowane. Ma kopa. Przy właściwej benzynie, materiały są tak dobrane, że właściwie nie wymagają żadnej regulacji. Zużycie przylgni kompensowane zużyciem szklanek i wałków. Te wałków są minimalne. Edytowane 21 Lipca 2022 przez mz56 Dopisek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaKul Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 Jeżeli kupisz z pewnych rąk, to auto praktycznie nie do zdarcia. Moją kupiłem siedem lat temu od pierwszego właściciela z przebiegiem 125kkm, przejechałem 130 tys. km. W tym czasie zero problemów, co 15 tys. serwis. Do tego rozrząd (ok. 1500 zł dwa lata temu) i sprzęgło (koszt podobny). Silnik pracuje jak nowy, oleju nie dolewałem do niego ani razu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 auta nie do zdarcia ale za to mocno biodegradowalne . W pierwszej kolejności patrz na blachę - progi , nadkola, mocowania amortyzatorów wahaczy itp itd . Silnik zawsze naprawisz /wymienisz , blache też pod warunkiem że jest do czego przyspawać/przymocowac wycięte elementy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się