Seba 111 Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Witam mam problem z przekładnia stuki dochodzą między końcówką drążka a krzyżakiem przekładni przekładnie wymieniłem ale stuki zostały Link to comment Share on other sites More sharing options...
st981777 Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 Kultura wymaga najpierw się przywitać, następnie warto wspomnieć o jaki model i generację chodzi. Zasadniczo mamy na TF deficyt kryształowych kul.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 Kultura wymaga najpierw się przywitać, następnie warto wspomnieć o jaki model i generację chodzi. Zasadniczo mamy na TF deficyt kryształowych kul....A kiedys wogole jakies krzysztalowe kule mielismy?Jesli luz pomiedzy koncowka a maglownica to luz jest na drazku kierowniczymWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
st981777 Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 (edited) 3 godziny temu, Dracula napisał: Jesli luz pomiedzy koncowka a maglownica to luz jest na drazku kierowniczym Pytanie jest o stuki 8 godzin temu, Seba 111 napisał: problem z przekładnia stuki dochodzą między końcówką drążka a krzyżakiem przekładni Może to drążek, może luz na listwie, może gumy pod maglem... a może to SBD i elektryczna przekładnia, tak czy siak, bez kryształowej kuli ani rusz. Edited January 16, 2022 by st981777 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seba 111 Posted January 16, 2022 Author Share Posted January 16, 2022 Witam Subaru outback 2.0disel 2011r przebieg 240 tyś przekładnia używana nie regenowana z przebiegiem 130 tyś wymieniona 2 dni temu przed wymianą sprawdzane w profesjonalnym zakładzie zajmujących się przekładniami .niestety stuki nie ucichły na nierównościach w czasie jazdy także słychać przy kręceniu kierownicą na postoju ręce opadają Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 Poczytaj sobie o tych przekładniach elektrycznych. One łapią luzy i stukają. Ja mam 120tys i tez zaczyna lekko stukać. Pewnie kupiłeś już stukającą. Podobno można trochę podregulować śruba regulacyjna. Masz jeszcze ta stara przekładnie??? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seba 111 Posted January 16, 2022 Author Share Posted January 16, 2022 Jeszcze mam ale jutro jadę do warsztatu z tą starą na oględziny Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 jak będziesz się jej pozbywał to daj znać. Z chęcią bym ja obejrzał jak to nie problem dla ciebie. Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seba 111 Posted January 16, 2022 Author Share Posted January 16, 2022 Spoko Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSK7 Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 Regulowałem swoją śruba regulacyjna. Trochę pomogło ale nie do końca. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seba 111 Posted January 16, 2022 Author Share Posted January 16, 2022 Po regulacji kierownica ciężko nie chodzi ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSK7 Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 Nie. Bo właśnie trzeba znaleść ten moment żeby ja dokręcić ale z wyczuciem żeby nie było za mocno. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruLPG Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 Regulacje najlepiej dokonywać chyba na wyjętym bezpieczniku od wspomagania w przypadku elektrycznej a w przypadku standardowej ze zdjętym paskiem od wspomy. Sprawdzić sobie stan drążków kierowniczych wypiąć z zwrotnicy końcówkę drążka jeśli drążek nie zużyty powinien chodzić w osi pracy z należytym oporem. Sprawdź sam krzyżak oraz kolumnę kierowniczą czy nie ma luzu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seba 111 Posted January 18, 2022 Author Share Posted January 18, 2022 WiPo regulacji kierownica ciężko nie chodzi ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seba 111 Posted January 18, 2022 Author Share Posted January 18, 2022 WITAM po wizycie w zakładzie specjalizujących się przekładniami i oględzinach fachowca stwierdzono jeszcze luz na wałku kolumny kierowniczej podobno trzeba wyjąć wałek kolumny i uszczelnić go taśmą teflonawą ponieważ stary teflon jest już wytarty może ktoś już temat przerabiał iczy jest dużo roboty przy rozbieraniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruLPG Posted January 18, 2022 Share Posted January 18, 2022 https://www.youtube.com/watch?v=fWuIhqJn8eE&t=149s Jeśli po regeneracji ktoś wstawił najtańsze drążki kierownicze to czasem takie sprzęty wytrzymują ok 15k przebiegu Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruLPG Posted January 18, 2022 Share Posted January 18, 2022 Jeśli jest luz na kolumnie to naciskając z duża siłą kierownicę góra dół powinno być słychać kliknięcie bądź, jak jedziesz po nierównościach spróbuj dociskać kierownicę maksymalnie w dół... jeśli pukanie ustąpi to problem leży w kolumnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seba 111 Posted January 18, 2022 Author Share Posted January 18, 2022 Przekładnia nie była regenowana używka oryginał sprawdzona w zakładzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seba 111 Posted January 18, 2022 Author Share Posted January 18, 2022 Podobno trzeba wałek kolumny uszczelnić taśma teflonową żeby zlikwidować luz powodujacy te stuki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now