Jump to content

Przekładnia kierownicza


Seba 111
 Share

Recommended Posts

Kultura wymaga najpierw się przywitać, następnie warto wspomnieć o jaki model i generację chodzi. Zasadniczo mamy na TF deficyt kryształowych kul....

Link to comment
Share on other sites

Kultura wymaga najpierw się przywitać, następnie warto wspomnieć o jaki model i generację chodzi. Zasadniczo mamy na TF deficyt kryształowych kul....
A kiedys wogole jakies krzysztalowe kule mielismy?

Jesli luz pomiedzy koncowka a maglownica to luz jest na drazku kierowniczym

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Dracula napisał:

Jesli luz pomiedzy koncowka a maglownica to luz jest na drazku kierowniczym

Pytanie jest o stuki

 

8 godzin temu, Seba 111 napisał:

problem z przekładnia stuki dochodzą między końcówką drążka  a krzyżakiem przekładni

 

Może to drążek, może luz na listwie, może gumy pod maglem... a może to SBD i elektryczna przekładnia, tak czy siak, bez kryształowej kuli ani rusz.

Edited by st981777
Link to comment
Share on other sites

 Witam Subaru outback 2.0disel 2011r przebieg 240 tyś przekładnia używana nie regenowana z  przebiegiem 130 tyś  wymieniona 2 dni temu  przed wymianą sprawdzane w profesjonalnym zakładzie zajmujących się przekładniami .niestety stuki nie ucichły na nierównościach w czasie jazdy  także słychać przy kręceniu kierownicą na postoju ręce opadają

Link to comment
Share on other sites

Poczytaj sobie o tych przekładniach elektrycznych. One łapią luzy i stukają. Ja mam 120tys i tez zaczyna lekko stukać. Pewnie kupiłeś już stukającą. 

Podobno można trochę podregulować śruba regulacyjna.

 

Masz jeszcze ta stara przekładnie???

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Regulacje najlepiej dokonywać chyba na wyjętym bezpieczniku od wspomagania w przypadku elektrycznej a w przypadku standardowej ze zdjętym paskiem od wspomy.

 

Sprawdzić sobie stan drążków kierowniczych wypiąć z zwrotnicy końcówkę drążka jeśli drążek nie zużyty powinien chodzić w osi pracy z należytym oporem.

 

Sprawdź sam krzyżak oraz kolumnę kierowniczą czy nie ma luzu.

Link to comment
Share on other sites

WITAM po wizycie w zakładzie specjalizujących się przekładniami  i oględzinach fachowca stwierdzono jeszcze luz na wałku kolumny kierowniczej podobno trzeba wyjąć wałek kolumny i uszczelnić go taśmą teflonawą ponieważ stary teflon jest już wytarty  może ktoś już temat przerabiał iczy jest dużo roboty przy rozbieraniu

Link to comment
Share on other sites

Jeśli jest luz na kolumnie to naciskając z duża siłą kierownicę góra dół powinno być słychać kliknięcie bądź, jak jedziesz po nierównościach spróbuj dociskać kierownicę maksymalnie w dół...

jeśli pukanie ustąpi to problem leży w kolumnie.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...