Skocz do zawartości

Przekładnia kierownicza


Seba 111

Rekomendowane odpowiedzi

Kultura wymaga najpierw się przywitać, następnie warto wspomnieć o jaki model i generację chodzi. Zasadniczo mamy na TF deficyt kryształowych kul....
A kiedys wogole jakies krzysztalowe kule mielismy?

Jesli luz pomiedzy koncowka a maglownica to luz jest na drazku kierowniczym

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dracula napisał:

Jesli luz pomiedzy koncowka a maglownica to luz jest na drazku kierowniczym

Pytanie jest o stuki

 

8 godzin temu, Seba 111 napisał:

problem z przekładnia stuki dochodzą między końcówką drążka  a krzyżakiem przekładni

 

Może to drążek, może luz na listwie, może gumy pod maglem... a może to SBD i elektryczna przekładnia, tak czy siak, bez kryształowej kuli ani rusz.

Edytowane przez st981777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Witam Subaru outback 2.0disel 2011r przebieg 240 tyś przekładnia używana nie regenowana z  przebiegiem 130 tyś  wymieniona 2 dni temu  przed wymianą sprawdzane w profesjonalnym zakładzie zajmujących się przekładniami .niestety stuki nie ucichły na nierównościach w czasie jazdy  także słychać przy kręceniu kierownicą na postoju ręce opadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj sobie o tych przekładniach elektrycznych. One łapią luzy i stukają. Ja mam 120tys i tez zaczyna lekko stukać. Pewnie kupiłeś już stukającą. 

Podobno można trochę podregulować śruba regulacyjna.

 

Masz jeszcze ta stara przekładnie???

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacje najlepiej dokonywać chyba na wyjętym bezpieczniku od wspomagania w przypadku elektrycznej a w przypadku standardowej ze zdjętym paskiem od wspomy.

 

Sprawdzić sobie stan drążków kierowniczych wypiąć z zwrotnicy końcówkę drążka jeśli drążek nie zużyty powinien chodzić w osi pracy z należytym oporem.

 

Sprawdź sam krzyżak oraz kolumnę kierowniczą czy nie ma luzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM po wizycie w zakładzie specjalizujących się przekładniami  i oględzinach fachowca stwierdzono jeszcze luz na wałku kolumny kierowniczej podobno trzeba wyjąć wałek kolumny i uszczelnić go taśmą teflonawą ponieważ stary teflon jest już wytarty  może ktoś już temat przerabiał iczy jest dużo roboty przy rozbieraniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...