Seba 111 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 Witam mam problem z przekładnia stuki dochodzą między końcówką drążka a krzyżakiem przekładni przekładnie wymieniłem ale stuki zostały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Kultura wymaga najpierw się przywitać, następnie warto wspomnieć o jaki model i generację chodzi. Zasadniczo mamy na TF deficyt kryształowych kul.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Kultura wymaga najpierw się przywitać, następnie warto wspomnieć o jaki model i generację chodzi. Zasadniczo mamy na TF deficyt kryształowych kul....A kiedys wogole jakies krzysztalowe kule mielismy?Jesli luz pomiedzy koncowka a maglownica to luz jest na drazku kierowniczymWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 (edytowane) 3 godziny temu, Dracula napisał: Jesli luz pomiedzy koncowka a maglownica to luz jest na drazku kierowniczym Pytanie jest o stuki 8 godzin temu, Seba 111 napisał: problem z przekładnia stuki dochodzą między końcówką drążka a krzyżakiem przekładni Może to drążek, może luz na listwie, może gumy pod maglem... a może to SBD i elektryczna przekładnia, tak czy siak, bez kryształowej kuli ani rusz. Edytowane 16 Stycznia 2022 przez st981777 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba 111 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Witam Subaru outback 2.0disel 2011r przebieg 240 tyś przekładnia używana nie regenowana z przebiegiem 130 tyś wymieniona 2 dni temu przed wymianą sprawdzane w profesjonalnym zakładzie zajmujących się przekładniami .niestety stuki nie ucichły na nierównościach w czasie jazdy także słychać przy kręceniu kierownicą na postoju ręce opadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Poczytaj sobie o tych przekładniach elektrycznych. One łapią luzy i stukają. Ja mam 120tys i tez zaczyna lekko stukać. Pewnie kupiłeś już stukającą. Podobno można trochę podregulować śruba regulacyjna. Masz jeszcze ta stara przekładnie??? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba 111 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Jeszcze mam ale jutro jadę do warsztatu z tą starą na oględziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 jak będziesz się jej pozbywał to daj znać. Z chęcią bym ja obejrzał jak to nie problem dla ciebie. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba 111 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSK7 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Regulowałem swoją śruba regulacyjna. Trochę pomogło ale nie do końca. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba 111 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Po regulacji kierownica ciężko nie chodzi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSK7 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Nie. Bo właśnie trzeba znaleść ten moment żeby ja dokręcić ale z wyczuciem żeby nie było za mocno. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Regulacje najlepiej dokonywać chyba na wyjętym bezpieczniku od wspomagania w przypadku elektrycznej a w przypadku standardowej ze zdjętym paskiem od wspomy. Sprawdzić sobie stan drążków kierowniczych wypiąć z zwrotnicy końcówkę drążka jeśli drążek nie zużyty powinien chodzić w osi pracy z należytym oporem. Sprawdź sam krzyżak oraz kolumnę kierowniczą czy nie ma luzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba 111 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 WiPo regulacji kierownica ciężko nie chodzi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba 111 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 WITAM po wizycie w zakładzie specjalizujących się przekładniami i oględzinach fachowca stwierdzono jeszcze luz na wałku kolumny kierowniczej podobno trzeba wyjąć wałek kolumny i uszczelnić go taśmą teflonawą ponieważ stary teflon jest już wytarty może ktoś już temat przerabiał iczy jest dużo roboty przy rozbieraniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 https://www.youtube.com/watch?v=fWuIhqJn8eE&t=149s Jeśli po regeneracji ktoś wstawił najtańsze drążki kierownicze to czasem takie sprzęty wytrzymują ok 15k przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Jeśli jest luz na kolumnie to naciskając z duża siłą kierownicę góra dół powinno być słychać kliknięcie bądź, jak jedziesz po nierównościach spróbuj dociskać kierownicę maksymalnie w dół... jeśli pukanie ustąpi to problem leży w kolumnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba 111 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Przekładnia nie była regenowana używka oryginał sprawdzona w zakładzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba 111 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Podobno trzeba wałek kolumny uszczelnić taśma teflonową żeby zlikwidować luz powodujacy te stuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się