Skocz do zawartości

Legacy B4 RSK


Kapsel93

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj walczyłem trochę z falowaniem obrotów poskręcałem opaski od dolotu i przy gumie pomiędzy przepustnicą a IC przez chwilę wydawało się że jest ok ale problem znowu wrócił, dziś jak prowadziłem auto do mechanika wpadłem na pomysł odpięcia silniczka krokowego jak auto zacznie falować i się ustabilizował na 500/600 obrotów i cały czas tak chodził także to może być to. W przyszłym tygodniu jak auto wróci wyciągnę krokowy i go wyczyszczę jak nie pomoże to zamówię nowy i zobaczę czy wtedy problem ustąpi. Dziś również zauważyłem wyciek prawdopodobnie spod prawego dekla i tutaj pytanie czy duży problem jest wymienić tą uszczelkę bo jest tam dosyć ciasno. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że subaru się składa a ja postanowiłem załatwić papiery w tym tygodniu opowiem wam o polskich wydziałach komunikacji także przedstawiam trochę dłuższą historię:biglol: Na szybko zaczynając najprawdopodobniej auto będzie zarejestrowane na białe rejestracje ponieważ pani naczelnik stwierdziła że auto nie posiada 25 lat i ona go na żółte nie zarejestruje.

Kolejny temat był z rejestracjami tymczasowymi, na internecie piszą że wydawane są na 30 dni z możliwością przedłużenia o kolejne 14, w urzędzie pani powiedziała że na 14 więc mówię Ok powinienem się wyrobić z naprawą i przeglądem niestety wszystko się przesunęło, zobaczyłem w święta dowód a tam jeszcze lepiej blachy wydane na 7 dni :censored: a co lepsze rejestracje dostałem bez aktualnych naklejek czasowych tylko z jakimis starymi z terminem marcowym także dziś dzwonię do urzędu przedstawiam sytuację i dopytuję się co robić czy mam znowu go rejestrować czy przedłużać bo termin minął :facepalm: na co dostaję informację że nic się nie dzieje i mam jechać na przegląd, w skrócie wyszło że jak mi na jednej stacji diagnostycznej nie zrobią przeglądu to mam jechać na drugą, a na pytanie co w razie zatrzymania przez policję bo blachy nie ważne mam tylko ubezpieczenie usłyszałem, niech Pan jedzie tak żeby pana nie zatrzymali.

 

Trochę to wszystko chore, zadzwonię jeszcze na stację kontroli pojazdów czy bez ważnych blach zrobią mi przegląd i chyba wrzucę auto na lawetę żeby je dostarczyć i wrócić z przeglądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kapsel93 napisał:

Jako że subaru się składa a ja postanowiłem załatwić papiery w tym tygodniu opowiem wam o polskich wydziałach komunikacji także przedstawiam trochę dłuższą historię:biglol: Na szybko zaczynając najprawdopodobniej auto będzie zarejestrowane na białe rejestracje ponieważ pani naczelnik stwierdziła że auto nie posiada 25 lat i ona go na żółte nie zarejestruje.

Kolejny temat był z rejestracjami tymczasowymi, na internecie piszą że wydawane są na 30 dni z możliwością przedłużenia o kolejne 14, w urzędzie pani powiedziała że na 14 więc mówię Ok powinienem się wyrobić z naprawą i przeglądem niestety wszystko się przesunęło, zobaczyłem w święta dowód a tam jeszcze lepiej blachy wydane na 7 dni :censored: a co lepsze rejestracje dostałem bez aktualnych naklejek czasowych tylko z jakimis starymi z terminem marcowym także dziś dzwonię do urzędu przedstawiam sytuację i dopytuję się co robić czy mam znowu go rejestrować czy przedłużać bo termin minął :facepalm: na co dostaję informację że nic się nie dzieje i mam jechać na przegląd, w skrócie wyszło że jak mi na jednej stacji diagnostycznej nie zrobią przeglądu to mam jechać na drugą, a na pytanie co w razie zatrzymania przez policję bo blachy nie ważne mam tylko ubezpieczenie usłyszałem, niech Pan jedzie tak żeby pana nie zatrzymali.

 

Trochę to wszystko chore, zadzwonię jeszcze na stację kontroli pojazdów czy bez ważnych blach zrobią mi przegląd i chyba wrzucę auto na lawetę żeby je dostarczyć i wrócić z przeglądu.

 

Ciekawe co by było gdybyś z podobnym pytaniem zwrócił się do nich w mailu, jaka odpowiedź byś dostał?

Dlatego nie lubię dzwonić. Przez telefon ludzie potrafią łgać a potem wszystkiego się wyprzeć.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Kapsel93 napisał:

Dlatego jutro zadzwonię na skp i się spytam czy zrobią przegląd jak tak to lawetabi ogień, raczej nie będę ryzykował jazdy autem z nieważnymi blachami zwłaszcza przy karach które teraz są. 

Ja zgłosiłem zakup i... przez rok jeździłem samochodem niezarejestrowanym, bo... zostawiłem sobie numery, a poza tym chciałem to zrobić po przekładce i tak przeszedł rok. Na szczęście obyło się bez kar, uratował mnie zgłoszony zakup i COVID :biglol:

  • Super! 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne. Ja kilka razy brałem tablice czasowe i zawsze były na 30 dni. Co do rejestracji na żółte blachy to nie będzie to  łatwe. Jeśli chodzi o przegląd to niestety, ale w świetle obowiązującego w PL prawa, diagnosta nie ma prawa dopuścić auta z krótkim vinem do ruchu. Dopuści samochód do ruchu, jeśli przedstawisz dokumenty z ministerstwa, że otrzymałeś odstępstwo od warunków technicznych ze względu na krótki vin. Niestety ministerstwo nie udziela takich odstępstw dla samochodów z JP, które mają kierownicę po prawej stronie. Wydaje mi się, że już ci to kiedyś wyjaśniałem w innym temacie. Masz trzy wyjścia: próbować zarejestrować auto na żółte blachy ( będzie ciężko, na 99% będziesz potrzebował opinii rzeczoznawcy ), przełożyć na LHD ( bardzo trudna operacja ), zarejestrować samochód poza Polską, na terenie EU. Jeśli kraj poprzedniej rejestracji leży na terytorium EU, uzyskasz odstępstwo od warunków technicznych nawet jeśli kierownica jest po prawej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
W dniu 20.04.2022 o 20:05, przemyslawn napisał:

Dziwne. Ja kilka razy brałem tablice czasowe i zawsze były na 30 dni. Co do rejestracji na żółte blachy to nie będzie to  łatwe. Jeśli chodzi o przegląd to niestety, ale w świetle obowiązującego w PL prawa, diagnosta nie ma prawa dopuścić auta z krótkim vinem do ruchu. Dopuści samochód do ruchu, jeśli przedstawisz dokumenty z ministerstwa, że otrzymałeś odstępstwo od warunków technicznych ze względu na krótki vin. Niestety ministerstwo nie udziela takich odstępstw dla samochodów z JP, które mają kierownicę po prawej stronie. Wydaje mi się, że już ci to kiedyś wyjaśniałem w innym temacie. Masz trzy wyjścia: próbować zarejestrować auto na żółte blachy ( będzie ciężko, na 99% będziesz potrzebował opinii rzeczoznawcy ), przełożyć na LHD ( bardzo trudna operacja ), zarejestrować samochód poza Polską, na terenie EU. Jeśli kraj poprzedniej rejestracji leży na terytorium EU, uzyskasz odstępstwo od warunków technicznych nawet jeśli kierownica jest po prawej stronie.

Przegląd zrobiony bez problemu teraz zostało udać się do wk i podjąć próbę rejestracji, nie wiem czy uda mi się to załatwić w tym miesiącu ale w październiku napewno odwiedzę urząd i dam znać czy uda się bez problemu zarejestrować. Co do żółtych blach auto jest podpięte pod kolekcję oraz posiada wpis do inwentarza muzealiów ruchomych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki, żeby udało się zarejestrować. Teoretycznie jeśli masz przegląd i auto dopisane jest do kolekcji, nie powinno być problemów z rejestracją. Do przeglądu potrzebna była opinia rzeczoznawcy czy wystarczył wpis do inwentarza zabytków ruchomych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.09.2022 o 22:58, przemyslawn napisał:

Trzymam kciuki, żeby udało się zarejestrować. Teoretycznie jeśli masz przegląd i auto dopisane jest do kolekcji, nie powinno być problemów z rejestracją. Do przeglądu potrzebna była opinia rzeczoznawcy czy wystarczył wpis do inwentarza zabytków ruchomych ?

Wystarczył wpis, z rzeczy zmienionych to lampy przednie na europę bo podobno przegląd by przeszedł ale może być adnotacja z zakazem jazdy w nocy ile w tym prawdy nie wiem ale lepiej było to ogarnąć. W październiku się wybiorę do wk i zobaczymy co z tego będzie mam nadzieję że się uda bo chciałbym jeszcze w jakiś słoneczny jesienny dzień mieć przyjemność z jazdy autem :) a w zimę na spokojnie będę ogarniał rzeczy które są do zrobienia w tym oddanie auta do lakiernika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 7.04.2022 o 17:05, Kapsel93 napisał:

Spokojnie wszystko na ten moment załatwione :P Wielkie dzięki dla @Oktanza pomoc filtry już zamówione, co do oleju na ten moment zdecydowałem się na millersa ;) 

Wracając do tematu przeglądu muszę zmienić na szybko lampy na europę do przeglądu a docelowo będę przerabiał oryginalny xenon.

Mam nadzieję że pogoda będzie jutro i w sobotę akceptowalna żeby coś porobić przy aucie pod chmurką oczywiście fotki wpadną:)

received_1005000360435198.jpeg

 

20220407_175851.jpg

tylko millers, fabryka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niestety obecna sytuacja zmusza mnie do sprzedaży, autem zrobiłem od marca 40km teraz jak wszystko udało się załatwić z papierami i rejestracją byłem zmuszony do sprzedaży. W sumie auto sprzedane bez wystawiania gdzie kolwiek dzięki firmie przez którą ściągałem i trafi do klienta za granicą. Niestety na polskim rynku nie dostał bym takiej kwoty jaką bym chciał. Co do subaru już myślę o kolejnym tylko outbacku/foresterze także raczej zostanę z marką na dłużej kwestia jak wszystko mi się wyklaruje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...