damiano16 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Cześć. Szukałem i nie mogę znaleźć co można zmienić z tylnych zaciskow (tarcza 266mm wentylowana) na wiekszy zestaw ale żeby zestaw byl z zaciskiem który posiada wejscie na ręczny. Z tarczo bębnami wydaje mi się więcej zachodu. Jezdzilem autami w których nie ma efektu pikowania przodu przy hamowaniu i hamulce byly o wiele wiele lepsze niż w subaru i myślę nad tyłem. Przod juz zrobiłem niedawno na 316mm. Tyl zostal seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 siemano, polecam sprawdzone rozwiązanie swap na 2 tłok z wrx-a, prostsza opcja zamontować adaptery i przyciąć trochę osłony, szczęki zostają te które masz teraz. druga opcja to możesz przełożyć całe zwrotnice wtedy masz zrobione jak trzeba bez adapterów. o zaciskach z ręcznym zapomnij bez sensu moim zdaniem, więcej z tym problemów jak zalet. Jeszcze dochodzą kombinacje z linkami itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano16 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Ale ja mam obecnie zaciski z recznym a nie tarczo bęben.. kupilem tez koła letnie za kupę siana z nowymi oponami i nie uśmiecha mi się przechodzić na inny rozstaw srub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Pytanie pomocnicze: Od CZEGO masz te zaciski z hamulcem ręcznym? Bo raczej nie jest to Subaru GF ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano16 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) Przepraszam mój błąd. Tak jest tarczobęben. Nie ma ślimaka na zacisku pytanie czy tylko 2tlok 290 mm jest opcja czy są jeszcze jakieś komplety które ludzie montują? Np jeszcze coś większego jesli chodzi o srednice tarcz. Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez damiano16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Możesz poszukać słabo dostępnego tematu w używce - zacisku 1 tłoczkowego od Legacy 04-09 3,0 H6 - tarcza 290mm i pasuje bez adapterów do twojej zwrotnicy. Ale znaleźć raczej nie będzie łatwo (chyba że coś się pozmieniało, nie obserwuję rynku). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano16 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Mam taki pod ręką kwestia dogadania się ceny. Szczeki tez zostaną stare ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Po lekkim potraktowaniu jarzma szlifierką wchodzą zaciski z Diesla 286mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano16 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Liczyłem sprawność układu hamulcowego tylnego jeśli chodzi o porownanie siły hamowania zacisku od legacy h6 290mm (średnica tloczka 38mm) i 2tloka z wrx 290mm (średnica tloczka 36mm). Wychodzi na to ze teoretycznie zestaw z legacy powinien hamowac mocniej ze względu na powierzchnie tloczka. Tak bynajmniej pisze na stronie na której robią porownanie zacisk plywajacy z zaciskiem stałym. (Przeczytane w internetach) ktoś może to potwierdzić że tak jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 W dniu 5.08.2021 o 17:42, damiano16 napisał: Wychodzi na to ze teoretycznie zestaw z legacy powinien hamowac mocniej ze względu na powierzchnie tloczka. Oczywiście, jeśli pompa i ewentualne korektory te same, to tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się