Benek96 Posted June 13, 2021 Share Posted June 13, 2021 Cześć. Mam Subaru Forestera SG 2005 2.0 X 158KM. Mam problem. Kupiłem Kabel Vag oraz ściągnąłem FreeSSM. Po podłączeniu do laptopa kabel łączy się i test przechodzi. Natomiast po wciśnięciu "engine" komputer łączy się z ECU i niestety wyskakuje error który mówi że nie ma połączenia z ECU. Pomóżcie. Gdzie leży problem? Po stronie auta czy programu? Kabel działa jak coś, testowany na innym samochodzie (VW). Czy da radę zresetować ECU? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted June 13, 2021 Share Posted June 13, 2021 Masz LPG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted June 13, 2021 Share Posted June 13, 2021 Nie masz zielonych/czarnych kostek spiętych pod kierownicą? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benek96 Posted June 13, 2021 Author Share Posted June 13, 2021 Nie, czysta benzyna. Oj nie patrzyłem. A może mieć to jakieś znaczenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted June 13, 2021 Share Posted June 13, 2021 Wybierz inny port usb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benek96 Posted June 14, 2021 Author Share Posted June 14, 2021 Ale mam połączenie. Przechodzi mi test. Dopiero kiedy kliknę "engine" otwiera się nowa strona z ECU i jest error - brak połączenia z ECU Link to comment Share on other sites More sharing options...
morosek Posted November 24, 2021 Share Posted November 24, 2021 W dniu 14.06.2021 o 04:18, Benek96 napisał: Ale mam połączenie. Przechodzi mi test. Dopiero kiedy kliknę "engine" otwiera się nowa strona z ECU i jest error - brak połączenia z ECU Jak kolega poradził sobie z tym tematem? Mam to samo dziś... i nie mam pomysłów jak to zrobić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benek96 Posted November 24, 2021 Author Share Posted November 24, 2021 Cześć. Niestety nie poradziłem sobie. Jedni pisali że to tylko występuje w wolnossakach, inni mówili że brak jakiegoś sterownika. Zamówiłem kabel "elm" ale szczerze to tylko tam są do odczytu wartości, ewentualnie kasowanie błędów. Miałem problem z zaworem powietrza wtórnego i nie wiedziałem czy pompa czy zawór i który i w końcu kupiłem "maxiecu". Wiem kasa potężna - 500 zł. Ale przede wszystkim legalny program i co chwila aktualizowany. Bez problemu można wymusić pracę pompy powietrza. Nie zajmuje się mechaniką zawodowo ale to garażowych napraw w zupełności wystarczy. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
morosek Posted November 25, 2021 Share Posted November 25, 2021 Z tego co mi wiadomo są dwa rodzaje kabli VAG KKL - Jeden zamówiłem z chipsetem CH340 - Takowy "działa" jak miał kolega powyżej czyli połączenie z samochodem jest natomiast przy ECU wywala błąd: na stronie blog.obdii365.com ładnie opisane ze "NOT WORK" - jedyny możliwy kabel VAG KKL to z chipsetem FTDI który działa - zamówiłem wczoraj - sprawdzę jutro i napiszę. Oczywiście mówię tutaj o FREESSM, nie wiem jak to wygląda z innymi programami. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted November 25, 2021 Share Posted November 25, 2021 5 godzin temu, morosek napisał: jedyny możliwy kabel VAG KKL to z chipsetem FTDI który działa - zamówiłem wczoraj Daj lik, proszę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benek96 Posted November 26, 2021 Author Share Posted November 26, 2021 Odświeżę temat. Mam pytanie czy jakbym chciał ściągnąć program SSM3 jak muszę mieć kabel. Czy kabel Vag Kkl czy jakiś inny kabel. Proszę o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now