Skocz do zawartości

Dziwne zachowanie auta.


ObywatelX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

sprawa wygląda następująco. W moim aucie wyskoczył błąd P2109. Najpierw wyjąłem i przeczyściłem przepustnicę. Następnie po jej ponownym montażu podłączyłem kabel diagnostyczny aby sprawdzić jak działa przepustnica. Na jakieś 2-3 sekundy dałem gazu aż do "odcinki". Program diagnostyczny wskazał w tym momencie otwarcie przepustnicy w 64 %. Jednak w między czasie pokazał się nowy błąd P0108. Zostawiłem auto z myślą ,że może sam się zresetuje. I rzeczywiście na drugi dzień z rana było ok, zero błędów po odpaleniu jednak już nim nie jeździłem. Dziś natomiast z samego rana miałem problem z odpaleniem auta. Za drugim razem odpalił jednak znowu wyskoczył ten sam błąd P0108. W dodatku komputer w samochodzie pokazuje mi spalanie 50L/100. Nie ma żadnej wartości przejściowej. Jak stoję 0 litrów jak ruszam od razu 50. W pewnym momencie zauważyłem ,że wskazówka poziomu paliwa przesunęła mi się z połowy baku na 1/4. I nagle po kilku sekundach zaczęła się unosić do góry i powróciła do pierwotnego poziomu. Jeśli chodzi o samą jazdę wszystko wygląda normalnie. Nic nie szarpie, obroty nie falują. Ktoś wie o co może chodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekty long masz na plus, 

MAF wydaje sie pokazywac na postoju dobra wartosc,

Napiecie sond jakos takie niezmienne i po tym co pokazales to w to bym szedl.

 

Edit. MAF powyzej 200 w wolnossacym przy 1600obrotow? Cos nie bardzo.

 

Zacznij od podmianki przeplywki. Tak od kogos na chwile.

Edytowane przez lewy87r
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakiegoś powodu go zalewa dlatego 1 sonda stoi na bogato a druga z założenia ma stać bo gdyby było

inaczej świadczyło by to padniętym kacie. Pytanie czy tam jest sonda z niebieskim kablem sygnałowym czy uego.

Przepływomierz może wskazywać poprawnie przy max nacisku gazu spokojnie dochodzi do 170g/s a tam siedzi większa przepustnica niż 

w silniku EJ205. Niedawno diagnozowałem mitsu z problemem zalewania i korektami long 20-20 - winna była padnięta sonda lambda

którą klient kupił sobie nową ale delphi - podziałała 1 miesiąc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...