Skocz do zawartości

BugWagon WRX


Pifpaf

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
W dniu 1.05.2021 o 21:36, Pifpaf napisał:

Mama mi szyje nowe mieszki. To pierwsze przymiarki :)
70025d42f67834f6246406f05b92f33e.jpg6e001793d5425a374530536752139855.jpg

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

 

2 godziny temu, Pifpaf napisał:

Z nowości, wpadły tylne dokładki, napisy na opony, przednia czarna dokładka, oraz chlapacze :)a636bc83dfe648682b1c6d2a35a897b2.jpg4cdbce106fb052bdd25371e79dc57e81.jpg

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

Fajny wozik z tego wyszedł, choc to nie jest łatwe zadanie przy srebrnym lakierze...a mieszek pierwsza klasa :thumbup:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.05.2021 o 22:36, Pifpaf napisał:

Mama mi szyje nowe mieszki. To pierwsze przymiarki :)
70025d42f67834f6246406f05b92f33e.jpg6e001793d5425a374530536752139855.jpg

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

mama powinna je szyć zarobkowo :) 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2021 o 16:18, Pifpaf napisał:

Jako, że lampy były w opłakanym stanie to zmieniłem na jakiekolwiek nowe. Przy okazji wpadły poszerzenia z sedana na przód oraz progi od STI:

s2.thumb.jpg.8c4c1205b7e71db9d7ab13287be0ef30.jpg

 

s3.thumb.jpg.8bc73b261a7a813e3cb41bff201f6947.jpg

 

lampy z ali, czy to cos innego? ma to homologacje i jak swieci w nocy? to na H7?

 

 


 

 





 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy kupiłem na allegro. Świeca bez szału, ale lepiej niż moje poprzednie oryginalne. Żarówki H1. Homologacja to nie wiem. Musiałbym popatrzeć na oznaczenia, ale wątpię.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.05.2021 o 13:54, Neutrino33 napisał:

 

Fajny wozik z tego wyszedł, choc to nie jest łatwe zadanie przy srebrnym lakierze...a mieszek pierwsza klasa :thumbup:

Masz cos do srebrnych? Chcesz się bic? :mrgreen::mrgreen:

 

Fajnie zaczyna to wyglądać, choć te dokładki proszą się o lekką glebę :superhero:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz cos do srebrnych? Chcesz się bic? :mrgreen::mrgreen:
 
Fajnie zaczyna to wyglądać, choć te dokładki proszą się o lekką glebę :superhero:
Tu jestem rozdarty. Planowałem gwint Tein, ale boje się, że będzie za twardo. Myślałem też o zwykłych sprężynach Eibach, miałem je w kilku autach i byłem zadowolony, ale teraz wszędzie mogę wjechac, a po lekkiej glebie będę się znowu co chwila zastanawiał czy gdzieś wjadę czy nie. Orientuje się ktoś jak ma się gwint Tein rozkręcony najwyżej i najbardziej miękko do seryjnego zawieszenia WRX?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Pifpaf napisał:

Tu jestem rozdarty. Planowałem gwint Tein, ale boje się, że będzie za twardo. Myślałem też o zwykłych sprężynach Eibach, miałem je w kilku autach i byłem zadowolony, ale teraz wszędzie mogę wjechac, a po lekkiej glebie będę się znowu co chwila zastanawiał czy gdzieś wjadę czy nie. Orientuje się ktoś jak ma się gwint Tein rozkręcony najwyżej i najbardziej miękko do seryjnego zawieszenia WRX?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

 

Jest taka holenderska firma Intrax Racing. Robią całe coilovery na zamówienie. Mają spore doświadczenie w F1 i BTCC. Mówisz im co chcesz, jak wysoko, jak twardo, generalnie zrobią ci charakterystykę pod twoje potrzeby...i wcale nie mają cen na poziomie F1. Tanio nie jest, ale to chyba najlepsza opcja w takim przypadku.

 

https://www.intraxracing.nl/en

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Pifpaf napisał:

Tu jestem rozdarty. Planowałem gwint Tein, ale boje się, że będzie za twardo. Myślałem też o zwykłych sprężynach Eibach, miałem je w kilku autach i byłem zadowolony, ale teraz wszędzie mogę wjechac, a po lekkiej glebie będę się znowu co chwila zastanawiał czy gdzieś wjadę czy nie. Orientuje się ktoś jak ma się gwint Tein rozkręcony najwyżej i najbardziej miękko do seryjnego zawieszenia WRX?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

Mam gwint TEIN w Legacy - ten bez regulacji twardości.. I szczerze? Mi jest za miękko, nawet na czerwonych poli. Jesli auto zostanie ze mną na kilka lat, kupię gwint z regulacją twardości. 

Ale! To nie tak, ze jest zły. Jako gwint do daily jest świetny, a już na pewno nie za twardy. Wiadomo, ze trzeba trochę bardziej uważać, ale zawsze jest coś za coś 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam gwint TEIN w Legacy - ten bez regulacji twardości.. I szczerze? Mi jest za miękko, nawet na czerwonych poli. Jesli auto zostanie ze mną na kilka lat, kupię gwint z regulacją twardości. 
Ale! To nie tak, ze jest zły. Jako gwint do daily jest świetny, a już na pewno nie za twardy. Wiadomo, ze trzeba trochę bardziej uważać, ale zawsze jest coś za coś 
W sumie to mnie pocieszyłeś. Ja chciałem brać ten z obiema regulacjami, ale bałem się, bo czytałem, że niektóre gwinty ze średniej i niskiej półki są betonowe. A jak jest z zakresem wysokości w stosunku do serii? Chodzi mi czy wysokość jak w serii jest gdzieś po środku skali, czy może rozkręcony na max gwint to wysokość serii?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Pifpaf napisał:

W sumie to mnie pocieszyłeś. Ja chciałem brać ten z obiema regulacjami, ale bałem się, bo czytałem, że niektóre gwinty ze średniej i niskiej półki są betonowe. A jak jest z zakresem wysokości w stosunku do serii? Chodzi mi czy wysokość jak w serii jest gdzieś po środku skali, czy może rozkręcony na max gwint to wysokość serii?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

Prawda, co do betonów. Jednak te gwinty tein street basis Z z zalozenia są kompromisem. Co do zakresów, nie pamiętam - ale z reguły jak widywałem gwint TEIN, to były tabelki z widelkami zalecanych wysokości oraz skrajnych możliwych. Pamiętam, ze u mnie z przodu jest max - 7cm (tak mam obecnie), z tyłu chyba - 9,5. Na pewno seria nie jest po środku, a bliżej maksymalnej wysokości. Ale to musiałbyś sprawdzić. 

Co by nie było - nie mieszałbym TEINa ze TAśmietnixem. Umieściłbym go w półce średniej/wyzszej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Danko napisał:

Prawda, co do betonów. Jednak te gwinty tein street basis Z z zalozenia są kompromisem. Co do zakresów, nie pamiętam - ale z reguły jak widywałem gwint TEIN, to były tabelki z widelkami zalecanych wysokości oraz skrajnych możliwych. Pamiętam, ze u mnie z przodu jest max - 7cm (tak mam obecnie), z tyłu chyba - 9,5. Na pewno seria nie jest po środku, a bliżej maksymalnej wysokości. Ale to musiałbyś sprawdzić. 

Co by nie było - nie mieszałbym TEINa ze TAśmietnixem. Umieściłbym go w półce średniej/wyzszej. 

Pod warunkiem, że ten zestaw jest Made in Japan, bo coraz częściej się zdarza, że japońskie marki produkuja w Chinach...a tam jak się Pan od kontroli jakości odwróci to z miejsca lecą do środka tańsze komponenty. Wiem jak to jest na przykładzie branży odzieżowej...nie wydaje mi się aby w tym wypadku Chińczycy nagle zmieniali podejście i mentalność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Danko napisał:

Prawda, co do betonów. Jednak te gwinty tein street basis Z z zalozenia są kompromisem. Co do zakresów, nie pamiętam - ale z reguły jak widywałem gwint TEIN, to były tabelki z widelkami zalecanych wysokości oraz skrajnych możliwych. Pamiętam, ze u mnie z przodu jest max - 7cm (tak mam obecnie), z tyłu chyba - 9,5. Na pewno seria nie jest po środku, a bliżej maksymalnej wysokości. Ale to musiałbyś sprawdzić. 

Co by nie było - nie mieszałbym TEINa ze TAśmietnixem. Umieściłbym go w półce średniej/wyzszej. 

No ja planowałem kupić street advance, bo to tylko kilka stówek więcej. Moją górna granicą jest jakieś 4k na gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Neutrino33 napisał:

Pod warunkiem, że ten zestaw jest Made in Japan, bo coraz częściej się zdarza, że japońskie marki produkuja w Chinach...a tam jak się Pan od kontroli jakości odwróci to z miejsca lecą do środka tańsze komponenty. Wiem jak to jest na przykładzie branży odzieżowej...nie wydaje mi się aby w tym wypadku Chińczycy nagle zmieniali podejście i mentalność.

Z Chinami to wcale nie jest tak, ze od razu źle. Oni po prostu doskonale dopasowują się do budżetu. Zrobią Ci albo tanio albo dobrze - jesli tego przedsiębiorstwo będzie wymagać. 

@Pifpafto obczaj ceny. Do Legacy rok temu kosztował 4k, parę dni temu patrzyłem, to już 5. Takie rzeczy teraz niesamowicie idą w górę :(

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...