Aero9000 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 zmieniłem turbinę na "L" i zdziwiłem się: samochód zdecydowanie wolniej staruje później jak się już wkręci na obroty - to jest wszystko ok zastanawiam się czy różnica powinna być aż tak odczuwalna? ps. (lądowanie bz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 większa turbina = większa turbodziura? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 ale żeby cytryna spod świateł mnie wyprzedziła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 ale żeby cytryna spod świateł mnie wyprzedziła jaka? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 jakaś vanowata a zapisy w mapteku na początek czerwca :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 ale żeby cytryna spod świateł mnie wyprzedziła Może to był Loeb. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 a widział kolega test porównawczy EVO 400 z Fiatem Stilo 1.6 kombi w TG? tam tez pokazali jak to jest jak silnik ma dużą turbinę PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 kolega widział ale forester nie ma 400 koni a turbinka nie 35 od L nie jest dużo większa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Nie pozostaje Ci wobec tego nic innego, jak założyć z powrotem tamtą turbinę, albo zamienić Forysia na nowego 2.5XT, wtedy żadna Cytryna nie będzie straszna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 zmieniłem turbinę na "L" i zdziwiłem się: samochód zdecydowanie wolniej staruje później jak się już wkręci na obroty - to jest wszystko ok zastanawiam się czy różnica powinna być aż tak odczuwalna? Moim zdaniem nie. Zrobiłem to samo na jesieni i specjalnych różnic przy starcie nie czuję. Pomiar przyspieszenia do setki wskazał minimalną poprawę (zszedłem na 8.5 przy fabrycznym programie, sekundę mniej mam przy POWER ale to nie dzięki skrzyni ). Jesteś jak widzę z Wawy więc możemy się spotkać i auta porównać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 witam chodzi mi o to, że żeby szybciej ruszyć trzeba go mocniej przegazować. teraz już się przyzwyczaiłem i mi to nie przeszkadza. malutki dzięki za propozycję, chętnie skorzystam .[/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi