Skocz do zawartości

EJ255 230KM - jeszcze do ratowania czy remont ?


klev

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kolega kupił Forka 2.5XT 230KM i pali mu 3 litry oleju na 1000km.... wydech dymi trochę na biało i pluje czarnymi kropelkami. Turbo sprawdzone, jest OK. Chodzi równo, moc jest.... nie zostawia plamy na parkingu.

Czy jest jeszcze sens ratować ten silnik czy tylko remont ? Pierwsze dwa błędy mogą wskazywać na przeskoczony pasek rozrządu o 1 ząbek - czy to może powodować takie ubytki oleju ?

Może jakieś sugestie poza remontem?

Błędy jakie się pokazują załączam na screenie.

 

119771482_2705842019631902_6649098274040180506_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo 3l oleju na 1000km wskazuje na remont. Pierwsze dwa błędy mogą być od przestawionego rozrządu ale niekoniecznie, poza tym nieszczelny EVAP i padnięty walnięty zawór EGR. Ubytki oleju nie są od rozrządu.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...