klev Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Witam. Kolega kupił Forka 2.5XT 230KM i pali mu 3 litry oleju na 1000km.... wydech dymi trochę na biało i pluje czarnymi kropelkami. Turbo sprawdzone, jest OK. Chodzi równo, moc jest.... nie zostawia plamy na parkingu. Czy jest jeszcze sens ratować ten silnik czy tylko remont ? Pierwsze dwa błędy mogą wskazywać na przeskoczony pasek rozrządu o 1 ząbek - czy to może powodować takie ubytki oleju ? Może jakieś sugestie poza remontem? Błędy jakie się pokazują załączam na screenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Samo 3l oleju na 1000km wskazuje na remont. Pierwsze dwa błędy mogą być od przestawionego rozrządu ale niekoniecznie, poza tym nieszczelny EVAP i padnięty walnięty zawór EGR. Ubytki oleju nie są od rozrządu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Ugh mina Mam nadzieję że dużo nie zapłacił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Dużo dopiero zapłaci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Aby to miało sens , kwota pięciocyfrowa jest niezbędna przy tym silniku. Przerabiałem temat. Najważniejsze , że większość bolączek EJ255 da się przy okazji wyeliminować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się