Jump to content

EJ255 230KM - jeszcze do ratowania czy remont ?


klev
 Share

Recommended Posts

Witam.

Kolega kupił Forka 2.5XT 230KM i pali mu 3 litry oleju na 1000km.... wydech dymi trochę na biało i pluje czarnymi kropelkami. Turbo sprawdzone, jest OK. Chodzi równo, moc jest.... nie zostawia plamy na parkingu.

Czy jest jeszcze sens ratować ten silnik czy tylko remont ? Pierwsze dwa błędy mogą wskazywać na przeskoczony pasek rozrządu o 1 ząbek - czy to może powodować takie ubytki oleju ?

Może jakieś sugestie poza remontem?

Błędy jakie się pokazują załączam na screenie.

 

119771482_2705842019631902_6649098274040180506_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Samo 3l oleju na 1000km wskazuje na remont. Pierwsze dwa błędy mogą być od przestawionego rozrządu ale niekoniecznie, poza tym nieszczelny EVAP i padnięty walnięty zawór EGR. Ubytki oleju nie są od rozrządu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aby to miało sens , kwota pięciocyfrowa jest niezbędna przy tym silniku. Przerabiałem temat. Najważniejsze , że większość bolączek EJ255 da się przy okazji wyeliminować. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...