klev Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Witam. Kolega kupił Forka 2.5XT 230KM i pali mu 3 litry oleju na 1000km.... wydech dymi trochę na biało i pluje czarnymi kropelkami. Turbo sprawdzone, jest OK. Chodzi równo, moc jest.... nie zostawia plamy na parkingu. Czy jest jeszcze sens ratować ten silnik czy tylko remont ? Pierwsze dwa błędy mogą wskazywać na przeskoczony pasek rozrządu o 1 ząbek - czy to może powodować takie ubytki oleju ? Może jakieś sugestie poza remontem? Błędy jakie się pokazują załączam na screenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Samo 3l oleju na 1000km wskazuje na remont. Pierwsze dwa błędy mogą być od przestawionego rozrządu ale niekoniecznie, poza tym nieszczelny EVAP i padnięty walnięty zawór EGR. Ubytki oleju nie są od rozrządu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rutra80 Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Ugh mina Mam nadzieję że dużo nie zapłacił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
st981777 Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Dużo dopiero zapłaci... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Aby to miało sens , kwota pięciocyfrowa jest niezbędna przy tym silniku. Przerabiałem temat. Najważniejsze , że większość bolączek EJ255 da się przy okazji wyeliminować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now