Skocz do zawartości

Obroty na ssaniu WRX gd


niebieski708

Rekomendowane odpowiedzi

36 minut temu, kowal napisał:

Spróbuj po odpaleniu "kopnąć" w gaz , obroty powinny spać

Sąsiedzi mnie i tak nienawidzą za wydech :D to raczej odpuszczę. 

Przepustnica czysta, silniczek też. 

Na zimnym silniku takie obroty są normalne. Nic nie jest uszkodzone, np moje Audi S4 b6 ma na zimnym z 1000obr/min, a potem spada. 

Jak zrobić żeby i Impreza tak miała ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, niebieski708 napisał:

Sąsiedzi mnie i tak nienawidzą za wydech :D to raczej odpuszczę. 

Przepustnica czysta, silniczek też. 

Na zimnym silniku takie obroty są normalne. Nic nie jest uszkodzone, np moje Audi S4 b6 ma na zimnym z 1000obr/min, a potem spada. 

Jak zrobić żeby i Impreza tak miała ?

To nie tak, że musisz do 6k go kopnąć ;) wystarczy delikatnie dodać gazu i puścić, a obroty spadną - tak przynajmniej dzieje się u mnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Buchu napisał:

To nie tak, że musisz do 6k go kopnąć ;) wystarczy delikatnie dodać gazu i puścić, a obroty spadną - tak przynajmniej dzieje się u mnie. 

Auto jest sprawne więc pewnie też spadną :P jak i moi sąsiedzi z łóżek. Mieszkam na osiedlu domków jednorodzinnych na obrzeżach miasta. Tu rano dosłownie słychać tylko świerszcza jak w filmach (jest tak cicho). Więc odpada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kiedyś Hyundai Atos na takich startował gdy był zimny. Na mnie czasami krzywo patrzą sąsiedzi, odpalam Forka w garażu podziemnym i czasami zapominam zamknąć jak przyjeżdżam przepustnice przed końcowym tłumikiem. Jest to chwila co prawda, ale jak Ci tak ktoś odpala samochód o 5:20 to nie jest to miłe na pewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, niebieski708 napisał:

Impreza jest moim daily. Praktycznie codziennie wyruszam o 5 rano do pracy. Strasznie irytują mnie obroty na ssaniu (plus minus 1500obr/min). Da się jakoś ustawić, coś zrobić żeby pracowała np na 1000 -1200obr ???

Tak ma być. Dobrze Ci podpowiadają: lekko stuknij stopą w gaz, natychmiast spadną do ok. 1000.

Luke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to tak wyczute, że po dotknięciu gazu obroty nie rosną nawet o 100, a po 1s zlatują na 1000. Subaru tak ma, w Forku mam to samo.

Czyszczenie przepustnicy nie zmieni tego stanu na dłużej niż 2 tygodnie.

W tym czasie gdy obroty są wysokie pracuje też pompa powietrza wtórnego i IMHO jest to ze sobą powiązane. Im szybciej złapie temperaturę katalizator tym szybciej jest "eko".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...