Skocz do zawartości

Nie pali na dwa gary jak się nagrzeje!!!


kyau

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy. Dojechałem chyba imprezę... To kombiak z 97 roku, 2,0 z turbo, coś koło 220 koników. Odpala normalnie, wkręca się na obrotu też normalnie, ale JAK SIE NAGRZEJE TO PRZESTAJE CHODZIC NA DWA CYLINDRY, tak nagle, z tłumika wychodzi ogień gdzieś na pół metra, strzela, krztusi się ale nie gaśnie, trzęsie całym autem. Na gazie nie chodzi praktycznie wcale, na benzynie tylko da się jeździć ale jak jest powyżej 4 tysięcy obrotów więc jak jest ciepły to tylko na turbo! No bez sensu. Nie wiem totalnie co jest, w serwisie zawołali 10tyś za naprawę, nawet nie pytałem co jest do zrobienia. Czy ktoś z was sie z czymś takim spotkał?? to cholernie pilne dla mnie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze zrozumiałem masz LPG ? Siadają gniazda zaworowe - kasują się luzy zaworowe -jak się nagrzeje to sie zawory nie domykaja (wydechowe ) ,,ogień "z cylindrów tymi nie szczelnymi zaworami wylatuje przez tłumik.Nagrzać sinik spr kompresje jeśli jest do kitu to spr luzy zaworowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka jest ok, bo była sprawdzona. Podpięty do kompa i nie wykazało żadnych błędów! jak już pisałem, w serwisie subaru zawołali 10 koła za naprawę... jeśli to luzy, to czemu na wysokich obrotach jest ok?? świece zmieniane, przewody też i zapłon ogólnie ok!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka jest ok, bo była sprawdzona. Podpięty do kompa i nie wykazało żadnych błędów! jak już pisałem, w serwisie subaru zawołali 10 koła za naprawę... jeśli to luzy, to czemu na wysokich obrotach jest ok?? świece zmieniane, przewody też i zapłon ogólnie ok!

 

za naprawe czego :?: powiedzieli co padlo :?: bo jak nie to niech se to w buty wsadza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...