Skocz do zawartości

2021 Crosstrek Sport


Zyzol

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, GREGG napisał:

 

Być może z punktu widzenia zabaw w lekkim terenie jest jakiś sens, ale do jazdy na asfalcie chyba nikt mając wybór nie wziąłby e-boxera zamiast wolnossącego 2,5

To zależy od różnicy w cenie przez akcyzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, GREGG napisał:

 

Być może z punktu widzenia zabaw w lekkim terenie jest jakiś sens, ale do jazdy na asfalcie chyba nikt mając wybór nie wziąłby e-boxera zamiast wolnossącego 2,5

Gdyby wprowadzili tę wersję w 2018, mogłaby spokojnie trafić na rynki EU. W sumie teraz też by mogła, jeżeli jest OBK z tym silnikiem. Myślę jednak, że przy większej akcyzie, cena nie byłaby fajna ;) 
 

12 godzin temu, coocer napisał:

a nabrałem szacunku do eboxera po ostatniej przejażdżce po jurze.

Naprawdę fajnie podjechał sobie pod górę gdzie inne auta musiały nabierać rozpędu.

A na ile górek wystarczy baterii? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Zyzol napisał:

Gdyby wprowadzili tę wersję w 2018, mogłaby spokojnie trafić na rynki EU. W sumie teraz też by mogła, jeżeli jest OBK z tym silnikiem. Myślę jednak, że przy większej akcyzie, cena nie byłaby fajna ;) 
 

A na ile górek wystarczy baterii? ;)

Na 0 górek:) Miałem na 24h XV e-boxer i cała ta koncepcja średnio do mnie przemawia. Na prądzie ledwo do 20 km/h jak się muska gaz a i te katalogowe 1600 metrów to jakaś wartość laboratoryjna.

Co do samej dynamiki XV przy 1 człowieku zastrzeżeń brak ale do zachwytu daleko natomiast prowadzenie dzięki nowej platformie po prostu bajka:)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Lisek napisał:

Na 0 górek:) Miałem na 24h XV e-boxer i cała ta koncepcja średnio do mnie przemawia. Na prądzie ledwo do 20 km/h jak się muska gaz a i te katalogowe 1600 metrów to jakaś wartość laboratoryjna.

Co do samej dynamiki XV przy 1 człowieku zastrzeżeń brak ale do zachwytu daleko natomiast prowadzenie dzięki nowej platformie po prostu bajka:)

 
Nieprawda, jak się odpowiednio delikatnie muska i nie jest pod górkę , rozpędzi się na baterii do 30-40 km/h , trochę to potrwa i z tylu pewnie będzie kakofonia klaksonów , ale się da, natomiast po strefie zamieszkania można jeździć z ev nawet i 50 km/h, jak już się napędzi ( oczywiście to e-forek, ale mysle ze z e-xv tym bardziej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej chodziło o wspomaganie silnika momentem a nie jazdę ev.

Ja też się spodziewałem efektu Toyoty gdzie jazda na ev jest bardziej zauważalna. Szkoda że nie ma w ofercie Forestera plugin bo na pewno bym go rozważył tylko musiał by mieć rozsądną cenę i bagażnik minimum na poziomie SG.

Między innymi dlatego zdecydowałem się na pełnego elektryka jako miejskie i pomyślę o czym długodystansowyn :)



Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, radiolog napisał:

Nieprawda, jak się odpowiednio delikatnie muska i nie jest pod górkę , rozpędzi się na baterii do 30-40 km/h , trochę to potrwa i z tylu pewnie będzie kakofonia klaksonów , ale się da,

Weź bardzo proszę zanim klikniesz "dodaj odpowiedź" przeczytaj co napisałeś i zobacz jak to wygląda ;-) Mówimy o normalnych warunkach użytkowych.

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
  • Haha 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Weź bardzo proszę zanim klikniesz "dodaj odpowiedź" przeczytaj co napisałeś i zobacz jak to wygląda ;-) Mówimy o normalnych warunkach użytkowych.


wyglada po ludzku, odniosłem się w wypowiedzi do tego co napisał autor postu, jak wół stoi tam o muskaniu gazu.

Od razu uprzedzam, ze są znaki interpunkcyjne i nie ma byków ortograficznych, opcji upiększania grafiką nie ma

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, radiolog napisał:

 
Nieprawda, jak się odpowiednio delikatnie muska i nie jest pod górkę , rozpędzi się na baterii do 30-40 km/h , trochę to potrwa i z tylu pewnie będzie kakofonia klaksonów , ale się da, natomiast po strefie zamieszkania można jeździć z ev nawet i 50 km/h, jak już się napędzi ( oczywiście to e-forek, ale mysle ze z e-xv tym bardziej)

Owszem pewnie się da tylko aby to zrobić trzeba będzie przestudiować 3 stronnicowy wzór na  dotykanie pedału gazu. Ogólnie bez sensu:)

Do osiedlowej Żabki mam 600 m w jedną stronę . Próbowałem 3 krotnie przejechać ten dystans tylko na prądzie z prędkością z którą robie to OBK czyli ok 30 km/h bez zastanawiania się czy nie za mocno naciskam gaz.

Absolutnie bez szans!

Gdybym mógł pojechać do pracy i z powrotem na prądzie było by idealnie. Mam 17 km w jedną stronę.

Obecny e-boxer (jak już było tu stwierdzone) jest tylko połechtaniem pseudo ekologów i daniem możliwości FHI dalszego sprzedawania swoich produktów w EU przy możliwie najniższych karach za Co2.

Do pełno prawnego rozwiązania hybrydowego z sensownym osiągami niestety mu daleko. Na dziś bezapelacyjnie wybieram 2,5 N/A w moim OBK.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Lisek napisał:

Owszem pewnie się da tylko aby to zrobić trzeba będzie przestudiować 3 stronnicowy wzór na  dotykanie pedału gazu. Ogólnie bez sensu:)

Do osiedlowej Żabki mam 600 m w jedną stronę . Próbowałem 3 krotnie przejechać ten dystans tylko na prądzie z prędkością z którą robie to OBK czyli ok 30 km/h bez zastanawiania się czy nie za mocno naciskam gaz.

Absolutnie bez szans!

Gdybym mógł pojechać do pracy i z powrotem na prądzie było by idealnie. Mam 17 km w jedną stronę.

Obecny e-boxer (jak już było tu stwierdzone) jest tylko połechtaniem pseudo ekologów i daniem możliwości FHI dalszego sprzedawania swoich produktów w EU przy możliwie najniższych karach za Co2.

Do pełno prawnego rozwiązania hybrydowego z sensownym osiągami niestety mu daleko. Na dziś bezapelacyjnie wybieram 2,5 N/A w moim OBK.


Gwarantuję, ze po miesiącu nauczyłbyś się, ale jak ustaliliśmy po wielokrotnym boksie i podkładaniu nogi , każdy lubi co mu odpowiada i nie musi mu się podobać to czy owo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, radiolog napisał:


Gwarantuję, ze po miesiącu nauczyłbyś się, ale jak ustaliliśmy po wielokrotnym boksie i podkładaniu nogi , każdy lubi co mu odpowiada i nie musi mu się podobać to czy owo :)

Szczerze? Nie chce mi się i mam do tego pełne prawo. Oczekuje dopracowanego produktu wartego swojej ceny i dającego realne oszczędności na paliwie (lub dłuższej jazdy na prądzie)  gdzie użytkownik nie musi znać każdego aspektu technicznego działania produktu. Wsiadasz,odpalasz i ma jechać bez większego zastanawiania się.

Samochód hybrydowy ma być prosty w obsłudze i oszczędny. To nie rajdówka w której musisz ustawić przed jazdą spięcie dyfrów , odpalenie launch control ,trybu pracy skrzyni i stu innych systemów. Tak ja to widzę.

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...