Jump to content

Wiązka haka forester SG lift


Recommended Posts

witam

Temat może nie nowy ale potrzebuję konkretne umiejscowienie kostki do podpięcia wiązki od haka holowniczego w SG po lifcie. Kupiłem hak firmy AUTO-HAK i dedykowaną wiązkę ale nie mogę znaleźć kostki w instalacji Forka. W SF była pod styropianem bagażnika a w SG nie widzę. Proszę o info albo najlepiej fotkę jeżeli ktoś posiada

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Z ciekawości - ile dałeś za komplet? Też rozważam zakup haka tej firmy i samodzielny montaż...

Pozdr

Link to post
Share on other sites

Za komplet 591 z przesyłką. Jest do wszystkiego instrukcja i łatwy montaż. Faktycznie nie trzeba podcinać ani demontować zderzaka. A i juz znalazłem wtyczke- byla po prawej stronie pod lampa schowana pod wiązką

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

dziękuje. Jeśli to nie problem podeślij pliz linka do strony z produktem, może być na priv...

pozdr

Edited by irek200
Link to post
Share on other sites

Hej, mam polifta i ostatnio jak montowałem audio i demontowałem styropiany, widziałem jakąś kostkę z prawej strony w okolicy lampy tylnej. Może to będzie to ?

Również rozważam hak, podeślij jaki wybrałeś 

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Panowie

Informacyjnie

Jak macie seryjne wydechy to OK. Ale jak macie jakis wydechowy mod zainstalowany to morze byc mala rzezba konieczna...

 

Ja mam Wydech supersprinta to musialem troche skracac rure bo mi po nagrzaniu napieprz... o hak.

 

Poza tym montaz bez problemu. Polecam zainwestowac w hak wypinany.

Tomek

Link to post
Share on other sites

Miałem forestera SF a teraz SG polift i w obydwu jest kostka w bagażniku pod styropianem razem z całą wiązką. W sf z tego co pamiętam bliżej środka a w sg pod prawą lampą. Thomas ma rację że hak pasuje idealnie tylko z seryjnym wydechem

Link to post
Share on other sites

Wypinanym hakom mówimy nie! Hak to najcudowniejszy zderzak!

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, rutra80 napisał:

Wypinanym hakom mówimy nie! Hak to najcudowniejszy zderzak!

A kto Ci kaze wypinany hak wypinac...?!?

Przeciez mozesz z nim jezdzic...

 

A tak serio to wydaje mi sie ze jak sie dostanie mocniejszy strzal w dupke to z hakiem mozna miec wiecej problemow niz bez. Ale blacharzem nie jestem.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja kiedyś na studiach wjechałem fiestą w hak poloneza. Kierownik wysiadł, popatrzył z ulgą na swojego poloneza, potem z litością na moją fiestę, na koniec na mnie z jeszcze większą litością, po czym machną ręką i odjechał.

Sam też parę razy szczęśliwie odbiłem się od słupa czy ściany cofając :D

A poważniej to nasze zderzaki są dosyć elastyczne:

To też potwierdziłem empirycznie bo nie zawsze uda się w słup trafić hakiem :D

Edited by rutra80
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Już nie chce tworzyć nowego hakowego wątku, więc zapytam tutaj. Jakiej użyć chemii, do zapieczonych śrub, które trzeba odkręcić żeby zamontować hak? Nie mam pneumata ale mam nawet solidna grzechotkę. A jednak wczoraj poległem :(. Opór materii zbyt duży, zwłaszcza po stronie wydechu. 

Czym te śruby potraktować, by puściły?

Pozdr

 

Link to post
Share on other sites

Śruby przy samym wydechu trzeba ostrożnie odkręcać ponieważ przy jednej z nich nakrętka jest wkomponowana w blachę wiec trzeba wykręcać samą śrubę. Na reszt powinno zadziałać wd-40. Popsikac i poczekać. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 31.05.2020 o 08:52, irek200 napisał:

Już nie chce tworzyć nowego hakowego wątku, więc zapytam tutaj. Jakiej użyć chemii, do zapieczonych śrub, które trzeba odkręcić żeby zamontować hak? Nie mam pneumata ale mam nawet solidna grzechotkę. A jednak wczoraj poległem :(. Opór materii zbyt duży, zwłaszcza po stronie wydechu. 

Czym te śruby potraktować, by puściły?

Pozdr

 

Popsikac WD-40 i wieksza dzwignia.

Elementy haka dokreca sie momentem (o ile dobrze pamietam) 9kgm. To jak Forek ma jakies 12 lat pewno przy odkrecaniu musisz 12-15kgm zadzialac...

Faktycznie zakretarki na poczatek nie polecam. dobry nasadowy i pewna dzwignia.

Potem oczysc wszystko szczota druciana i popsikaj Rost-Offem

Link to post
Share on other sites

I jeszcze dobrze jest potraktowac srube solidnym strzalem w leb - dobrym mlotkiem. Patent ktory stosuje od dawna i zazwyczaj skutkuje, teoretycznie powinno zerwac troche rdzy na gwincie. Potem powolutku lewo-prawo, i nie zalowac penetranta.

Link to post
Share on other sites

Chemia K2 i pneumat dały radę :)

pneumat jest o tyle fajny, że bije jak ma opór i zrusza korozję a nie niszczy łba. 

Okazuje się, że teraz w dobie epidemii największy problem to wbić hak w dowód ;). Nie jest to bowiem sprawą priorytetowa a są duże kolejki :(

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...