Pjotrula Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Mam problem z okazjonalnym boost cutem w moim Ubarze Pod obciążeniem na 3ce i czasami 2ce Turbo ładuje nawet do 1.1 i komp mi odcina Miałem wymieniany WG (bo poprzedni to przeladowywał cały czas bo miał rozwaloną i szponconą regulację), ale raczej nie był regulowany. Teraz pytanie Jest jakaś konkretna procedura jak wyregulować WG? EJ20BUB z TD04 Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 18 minut temu, Piotrek Chrabałowski napisał: Mam problem z okazjonalnym boost cutem w moim Ubarze Pod obciążeniem na 3ce i czasami 2ce Turbo ładuje nawet do 1.1 i komp mi odcina Miałem wymieniany WG (bo poprzedni to przeladowywał cały czas bo miał rozwaloną i szponconą regulację), ale raczej nie był regulowany. Teraz pytanie Jest jakaś konkretna procedura jak wyregulować WG? EJ20BUB z TD04 Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka W pierwszej kolejności sprawdź czy masz pastylkę z właściwej średnicy otworem w wężyku do muszli turbiny. Regulację ramienia WG bym zrobił na samym końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotrula Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Restryktor na 99% mam założony,ale w sumie jeszcze sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 23 minuty temu, Piotrek Chrabałowski napisał: Restryktor na 99% mam założony,ale w sumie jeszcze sprawdzę To że masz to jedno, pytanie czy jest właściwej średnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Możesz wyregulować sztangę. Nic nie zaszkodzi. Domowym sposobem - zgraj sztangę z gruchy i dzwignie tak żeby się zakładała z małym oporem. Następnie skręć sztangę 3 pełne obroty. Teoretycznie to powinno być właściwe wstępne napięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 5 godzin temu, Piotrek Chrabałowski napisał: Turbo ładuje nawet do 1.1 (...) Jest jakaś konkretna procedura jak wyregulować WG? czyli masz wskaźnik ciś. doład.? to wg niego jak bije za dużo to popuszczasz sztange ile potrzeba do uzyskania nominalnego. Jak nie masz wsakźnika to: -manometr do C.O castorama -wężyk z działu ogród -trójnik do przewodów spryskiwacza ok 30zł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 A to nie jest tak, że nawet rozregulowany i tak upuści ciśnienie w odpowiednim momencie? to zwykle działa w drugą stronę, nie trzyma go. Co do problemu to jak pisałem kiedyś - jak ma być tanio, to WG z TF035 + ewentualny MBC skoro w tym aucie nic nie pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotrula Opublikowano 3 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 8 godzin temu, 133699 napisał: A to nie jest tak, że nawet rozregulowany i tak upuści ciśnienie w odpowiednim momencie? to zwykle działa w drugą stronę, nie trzyma go. Co do problemu to jak pisałem kiedyś - jak ma być tanio, to WG z TF035 + ewentualny MBC skoro w tym aucie nic nie pomaga. Właśnie z poprzednim WG miałem tak,że był na maksa rozkręcony to w ogóle nie zamykał i Turbo pompowało ciągle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 (edytowane) znaczy też nie jestem ekspertem- generalnie maxymalne cisnienie doładowania zależy od twardości sprężyny w WG. ale regulacja też coś może dać... myśle kręcąc pokretłem SAG w amortyzatorze rowerowym tez poniekąd macie wpływ na maksymalny skok -skręcajac na maxa amor może nie osiagnąć maksymalnego skoku bo będzie za twardy, a wasza masa nawet po skoku nie da rady go wbić Taka dedukcja na chłopski rozum. szczerze to nie wiem dokładnie, nigdy nie potrzebowałem tych informacjo bo nigdy nie mieliśmy nic turbodoładowanego... nigdy nie mialem okazji pokręcić sobie WG, w robocie jak przyłazi turbo to zawsze jest zaplombowane :/ w TurboŻuku też se nie pokręciłem, bo okazało sie, że po regeneracji trafiłem idealnie w nominalne ciśnienie...a tak apropo, w subarach WG jest otwierany ciśnieniowo czy podcisnieniowo? serio, nigdy nie dotykałem subaru turbo -------------------Piotrek, na opak- jak sie otwiera: to upuszcza. Jakby sie nie zamknął jak piszesz to by nie pompowało tylko leciało w wydech Musiał sie raczej nie otwierać Edytowane 3 Lutego 2020 przez Matiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 Otwiera podciśnienie. Jak za mocno jest skręcony to turbo przeładowuje bo krótsze ramię później otwiera wg, jak za luźno skręcony to za slabo ładuje. Regulacja jak wyżej, zamykasz klapkę wg i skręcasz 3 obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 35 minut temu, skwaro napisał: Otwiera podciśnienie. to ja wole starożytne rozwiązanie gdy otwiera ciśnienie. W TurboŻuku mam ciśnieniowy i w TurboMicrze też sie trafił WG ciśnieniowy. Jak najmniej elektroniki w moim przypadku Patrzcie ile elemetów odpada, żadnego spagetti z podciśnień! No ale cóż- coś za coś... ordynarne turbo na krótkim wężyku z muszli do WG nigdy nie bedzie tak działać jak sterowane elektronicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 6 godzin temu, skwaro napisał: Otwiera podciśnienie Czy aby na pewno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotrula Opublikowano 4 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 ] -------------------Piotrek, na opak- jak sie otwiera: to upuszcza. Jakby sie nie zamknął jak piszesz to by nie pompowało tylko leciało w wydech Musiał sie raczej nie otwierać No tak masz rację pomyliło mi sięWysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotrula Opublikowano 4 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 @Matiz czyli luzuję ramię sztangi do momentu, aż osiągnę odpowiednie doładowanie, które nie będzie powodowało boost cuta?Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 Czy aby na pewno? Oczywiście powinno być ciśnienie nie podciśnienie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotrula Opublikowano 4 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 I jeszcze jedna istotna sprawa.Do regulacji WG muszę wyciągać Turbo czy zrobię to na aucie?Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 Możesz na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek_rz Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 U mnie przy takim samym setupie było podobnie, komp obcinał i falowało doładowanie. Regulacja nie wiele pomagała. Trochę pomogło założenie większego restryktorka. Najlepiej działa na mbc., Wyregulowany z głową oczywiści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotrula Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 2 godziny temu, Dudek_rz napisał: U mnie przy takim samym setupie było podobnie, komp obcinał i falowało doładowanie. Regulacja nie wiele pomagała. Trochę pomogło założenie większego restryktorka. Najlepiej działa na mbc., Wyregulowany z głową oczywiści. Tylko,że u mnie sporadycznie się zdarza ten Cut na 2 i 3 ale zazwyczaj nie ma innych objawów tak jak u ciebie. I z tym restryktorem to tez nie takie hop siup bo przedliftowe silniki miały restryktor 2.0 mm w dodatku między puchą powietrza,a solenoidem to wtedy pozostaje już tylko całkowicie go wywalić. A MBC w życiu bym nie założył już wolałbym w ostateczności kupić dobre używane EBC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się