Bartosz Wiśniewski Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Witam, potrzebuję wymienić łożysko w tylnym lewym kole, subaru forester SG5, i tu moje pierwsze pytanie, czy łożysko z linku poniżej będzie odpowiednie, czy szukać czegoś innego. Nie zależy mi na częściach z najwyższej półki. Link: https://allegro.pl/oferta/lozysko-kola-tyl-subaru-forester-sf-sg-97-5735192529?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=CjwKCAiAgqDxBRBTEiwA59eEN7s8tB7vuqxgJyZ61MzQunaAhahkmkx1SMw998EeD5QjA6g118X3-RoCP34QAvD_BwE A drugie pytanie, to jak wygląda sprawa wymiany oleju w dyferencjale na tylnej osi Subaru Forester SG5 2.0T 2002r. Widziałem otwór spustowy, ale nie mogłem znaleźć otworu, gdzie wlać nowy olej. Czytałem trochę na forum, ale ostatecznie nie jestem pewny. (ktoś pisał że wlew jest pod maską, obok wlewu oleju do silnika.) I przy okazji jaki olej mogę tam zalać. Dzięki wielkie. ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) Ja wymieniałem na SNR. Inna sprawa, że przy okazji wymiany łożyska, konieczne było wymienienie śruby wahacza wraz z tulejami i to podobno dość często się zdarza (u mnie nie byli w stanie jej wykręcić). Filmik z wymiany oleju w dyfrze Sorka SG Edytowane 22 Stycznia 2020 przez elmot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 SNR wkłada do pudełek ASO Nissana. Przynajmniej takie miałem gdy kupiłem w ASO łożysko do Micry K12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Podobno SNR szło/idzie na pierwszy montaż do Subaru. Czy to jest in + czy - , nie wnikam, ważne, że działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Mnie się udało przed chwilą odkręcić tę długą śrubę, także nie zrażaj się nią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Wiśniewski Opublikowano 24 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Podeśle mi ktoś linka do aukcji na allegro albo do sklepu z produktem, z jego zdaniem najlepszym stosunkiem jakości do ceny. Jest tego tyle że nie wiem które wybrać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Nie trzeba z długą śrubą walczyć i ew. ciąć tematu. Odkręcaj sobie dwie śruby trzymające poprzeczne wahacze przy dyfrze. Obie wychodzą do tyłu więc przednia wchodzi w kolizję z półośką ale jak odkręcisz kolumnę amortyzatora od piasty to da się całość opuścić na tyle nisko, że śruba przejdzie górą i dalej już z górki. Więcej śrubek tyle że (przynajmniej u mnie), wszystkie puściły bez nadmiernej przemocy. A łożysko kupił bym droższe... w tych pieniądzach to długo nie posłuży, raz taki komplet kupiłem chyba za 130 zeta to połowa uszczelniaczy nie pasowała, a samo łożysko długo nie pożyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Godzinę temu, olej napisał: Nie trzeba z długą śrubą walczyć i ew. ciąć tematu. Odkręcaj sobie dwie śruby trzymające poprzeczne wahacze przy dyfrze. Obie wychodzą do tyłu więc przednia wchodzi w kolizję z półośką ale jak odkręcisz kolumnę amortyzatora od piasty to da się całość opuścić na tyle nisko, że śruba przejdzie górą i dalej już z górki. Więcej śrubek tyle że (przynajmniej u mnie), wszystkie puściły bez nadmiernej przemocy. A łożysko kupił bym droższe... w tych pieniądzach to długo nie posłuży, raz taki komplet kupiłem chyba za 130 zeta to połowa uszczelniaczy nie pasowała, a samo łożysko długo nie pożyło. Tylko po tym musisz jechać na geometrię bo te przy dyfrze służą do regulacji zbieżności. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Mimośród jest ale robisz sobie znaczki i skręcasz jak było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Wiśniewski Opublikowano 26 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 (edytowane) Dobra, zamówione, dzięki za info. Edytowane 26 Stycznia 2020 przez Bartosz Wiśniewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Wiśniewski Opublikowano 26 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Taki olej do dyferencjału będzie w porządku ? https://allegro.pl/oferta/motul-gear-300-75w90-1l-olej-do-skrzyn-biegow-7029784136 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 tak. przedni około 1.2 litra, tył 0.8 albo pod korek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żaba 1998 Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Witam Zachciało mi się wymienić samemu łożysko w tylnym kole no i utknąłem na bieżni łożyska za nic nie chce się ruszyć. Zabezpieczenie zdjąłem i próbowałem przyrządem do wyciskania łożysk ale nie idzie . Cy tą bieżnie to tylko na prasie da się wycisnąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Wiśniewski Opublikowano 25 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 (edytowane) 10 godzin temu, Żaba 1998 napisał: Witam Zachciało mi się wymienić samemu łożysko w tylnym kole no i utknąłem na bieżni łożyska za nic nie chce się ruszyć. Zabezpieczenie zdjąłem i próbowałem przyrządem do wyciskania łożysk ale nie idzie . Cy tą bieżnie to tylko na prasie da się wycisnąć ? Tak. Ja wyciągałem na prasie ręcznej i poszło ale z trudem. Edytowane 25 Maja 2021 przez Bartosz Wiśniewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żaba 1998 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 No to słabo , myślałem że ogarnę to na aucie . Pewnie zaraz będzie rurka hamulcowa do wymiany znając życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 1 minutę temu, Żaba 1998 napisał: Pewnie zaraz będzie rurka hamulcowa do wymiany znając życie Prędzej długa śruba wahaczy i ew. tuleje wahaczy poprzecznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żaba 1998 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Długa śrubę wykręciłem w dwie minuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żaba 1998 Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 Panowie poplynąłem z tym łożyskiem , nie takie rzeczy się robiło Ale czegoś takiego jeszcze nie przerabialem , nawet w maluchu dało się odkręcić śruby, tu nie. A łożysko to chyba ktoś zaspawal bo ani drgnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się