Gacu Gac Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 (edytowane) Cześć, Ostatnio zauważyłem, a właściwie usłyszałem, że podczas wykonywania dynamicznych ruchów kierownicą na postoju, spod maski dochodzą stuki. Po wzięciu Legaca na kanał i zaangażowaniu szwagra w kręcenie kierą zdiagnozowałem, że stuki wydobywają się z krzyżaka kolumny kierowniczej wydaje się, że z miejsca gdzie wchodzi on i łączy się z maglownicą. Pytanie moje są następujące: - czy aby wyjąć krzyżak trzeba demontować cały magiel? - czy stuki mogą być związane również z maglownicą, a właściwie z jej przebiegiem - 255 tys. km (dodam, że magiel nie ma wycieków i innych zauważalnych luzów)? Pacjent mój Legacy IV MY07 ej204 Edytowane 22 Grudnia 2019 przez Gacu Gac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Żeby wyjąć krzyżak potrzeba zdemontować plastik pod kierownicą i odkręcić kolumnę kierowniczą, albo tak jak piszesz odkręcić i lekko opuścić magiel. Za stuki najprawdopodobniej odpowiedzialny jest magiel. W moim JDMie też stukał magiel, pomimo przebiegu 110.000km, dodam, że żadnych wycieków z magla nie było. Po wymianie maglownicy podczas przeróbki na LHD ( najpierw została zregenerowana ) stuki ustały. Subaru ma dość słabe maglownice i stuki to częsta przypadłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 5 godzin temu, Gacu Gac napisał: Pytanie moje są następujące: A moje pytanie jest takie. Czy stuki są na zgaszonym czy na odpalonym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Moja odpowiedź - i na zgaszonym i na odpalonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 8 godzin temu, pablonas napisał: A moje pytanie jest takie. Czy stuki są na zgaszonym czy na odpalonym silniku? Moja odpowiedź - i na zgaszonym i na odpalonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Mocowanie przekładni sprawdzaliście? To częsty problem w Legacy/Outback z tych lat. Uszkodzony krzyżak IMO dawałby inne objawy niż stuki - raczej "przycięcia" co 180 stopni obrotu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 20 minut temu, pablonas napisał: Mocowanie przekładni sprawdzaliście? To częsty problem w Legacy/Outback z tych lat. Uszkodzony krzyżak IMO dawałby inne objawy niż stuki - raczej "przycięcia" co 180 stopni obrotu. Ok - mocowanie w sensie gumy obejm w których siedzi magiel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Dokładnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 24 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Mocowania wyglądają i gumy wyglądają ok. Zaczynam się zastanawiać czy magiel nie ma luzu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halinka Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Krzyżak wyciąga się bez popuszczania magla. Wystarczy odkręcić od kolumy, a następnie na maglu i wychodzi bez problemu. Jak jest uszkodzony to zazwyczaj wspomag zaczyna chodzić ciężej a raczej jak by padł (zacięcie się krzyżaka w niektórych położeniach). Stukanie raczej na maglu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się